t'word tijd dat ik nog eens bike , of k'ga nog een tonneke beginnen kweken
06/07/2008 Otegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Ik heb zopas even een dweil uitgehaald om het kwijl vanuit mijn mond op te vegen...Mister T. wrote:kan goed zijn, maar zover ik mij herinner, zal het zich grotendeels afspelen over de schelde, (Kluis, Koppen, Kwaremont, etc.).Falco Peregrinus wrote:De streek tussen Leie en Schelde is prachtig
... nog prachtiger!!!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
misschien de dweil meenemen om zondag het zweetspoor op te kuisen?Falco Peregrinus wrote:Ik heb zopas even een dweil uitgehaald om het kwijl vanuit mijn mond op te vegen...Mister T. wrote:kan goed zijn, maar zover ik mij herinner, zal het zich grotendeels afspelen over de schelde, (Kluis, Koppen, Kwaremont, etc.).Falco Peregrinus wrote:De streek tussen Leie en Schelde is prachtig
... nog prachtiger!!!
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Rock Rider wrote:misschien de dweil meenemen om zondag het zweetspoor op te kuisen?Falco Peregrinus wrote:Ik heb zopas even een dweil uitgehaald om het kwijl vanuit mijn mond op te vegen...Mister T. wrote: kan goed zijn, maar zover ik mij herinner, zal het zich grotendeels afspelen over de schelde, (Kluis, Koppen, Kwaremont, etc.).
... nog prachtiger!!!
... en een deodorant om de bikers die achter me rijden te sparen... en een touw om aan de biker voor mij te kunnen aanhangen...
Af en toe probeer ik eens een tocht te rijden in een iets verdere streek. Daarom rijd ik zondag de Meerdael Classic...dus zal ik een jaartje passen voor Otegem. Voor de twijfelaars wil ik toch nog eventjes onderstrepen dat dit een prachtige tocht is die uitstekend wordt georganiseerd. Tot volgend jaar.
Last edited by Fritsie on Thu 03 Jul 2008 13:58, edited 1 time in total.
-
KapperX2POP
- Mountainbiker