BK NK Marathon Grez Doiceau 28/9
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- the sentinel
- Mountainbiker
- A d r i
- Mountainbiker
Vandaag een schrijven van de organisatie gehad.
Op 28 september staat de Belgische Kampioenschap (en NK) MTB Marathon 90 km op het programma.
Afhalen nummers : 08.00u tot 10.30u, Au Val Fleuri, rue de Florival - Florival (Grez-Doiceau)
Kleedkamers, Bikewash : Voetbal plein, Rue Cyril Bauwens, Pécrot (Grez-Doiceau)
Start : 11.00 u
Podia : Voetbal plein, Rue Cyril Bauwens, Pécrot (Grez-Doiceau)
Afstand : Belgische (en Nederland) kampioenschap ! MTB marathon : 90 km (Minder 18: 65 km)
Ook 25 km tochten mogelijk tussen 08 en 10u00
Organisatie : Blancs Gilets - 0475/516207
Info online : www.vcbg.page.tl
Inschrijvingen: Mail naar vcbg@scarlet.be met Naam; Voornaam, vergunning nummer; categorie; Club (een bevestiging is terug gestuurd na betaling)
Categorien BK (en NK) : elite, beloften, masters, dames elite en amateurs-funklasse. Voor de juniores kunnen we geen nationaal kampioenschap geven.
Inschrijving: 20 euros tot 15 september (met overscrhijving 068-2298226-32 VC Blancs Gilets: communicatie: Naam + Voornaam + MTB Marathon), Na 15 september en ter plaats: 22,5 euros
Op 28 september staat de Belgische Kampioenschap (en NK) MTB Marathon 90 km op het programma.
Afhalen nummers : 08.00u tot 10.30u, Au Val Fleuri, rue de Florival - Florival (Grez-Doiceau)
Kleedkamers, Bikewash : Voetbal plein, Rue Cyril Bauwens, Pécrot (Grez-Doiceau)
Start : 11.00 u
Podia : Voetbal plein, Rue Cyril Bauwens, Pécrot (Grez-Doiceau)
Afstand : Belgische (en Nederland) kampioenschap ! MTB marathon : 90 km (Minder 18: 65 km)
Ook 25 km tochten mogelijk tussen 08 en 10u00
Organisatie : Blancs Gilets - 0475/516207
Info online : www.vcbg.page.tl
Inschrijvingen: Mail naar vcbg@scarlet.be met Naam; Voornaam, vergunning nummer; categorie; Club (een bevestiging is terug gestuurd na betaling)
Categorien BK (en NK) : elite, beloften, masters, dames elite en amateurs-funklasse. Voor de juniores kunnen we geen nationaal kampioenschap geven.
Inschrijving: 20 euros tot 15 september (met overscrhijving 068-2298226-32 VC Blancs Gilets: communicatie: Naam + Voornaam + MTB Marathon), Na 15 september en ter plaats: 22,5 euros
-
redbiker
- Mountainbiker
Ik meen mij van vorig jaar toch te herinneren dat je enkel aan de wedstrijd kon deelnemen wanneer je een licentie had, en indien dit niet het geval was dat je dan gewoon moest deelnemen aan de marathon als toertocht.
Dat je geen trui krijgt is geen probleem (idem aan BK xc), maar dat je in de uitslag van de wedstrijd staat zou toch wel plezant zijn denk ik. En moest er een apart klassement fun b gemaakt worden, dan was het natuurlijk helemaal ok! :)
Dat je geen trui krijgt is geen probleem (idem aan BK xc), maar dat je in de uitslag van de wedstrijd staat zou toch wel plezant zijn denk ik. En moest er een apart klassement fun b gemaakt worden, dan was het natuurlijk helemaal ok! :)
Is dat nu zo dat je niet kan deelnemen zonder licentie?redbiker wrote:Ik meen mij van vorig jaar toch te herinneren dat je enkel aan de wedstrijd kon deelnemen wanneer je een licentie had, en indien dit niet het geval was dat je dan gewoon moest deelnemen aan de marathon als toertocht.
- A d r i
- Mountainbiker
Laurent Saublens zegt :
Niet-vergunningrijders kunnen starten (mits extra betaling van 4€ voor een dagvergunning) maar zij kunnen geen kampioen worden.
Het gaat om 1 grote ronde van 90km.
Het gaat om 1 grote ronde van 90km.