BK NK Marathon Grez Doiceau 28/9

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

tof, zelfs binnen de club weten we officieel nog van niks (ik ben bij de Blancs Gilets)
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Dit komt nochtans van jullie site :wink:
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

zonder licentie kan je niet starten zeker?
tarzan2
Mountainbiker

Post by tarzan2 »

Eh? :-?

Normaal wel toch, dan start je in de fun B. Weet wel dat je dan geen aanspraak kan maken op de Belgische titel in de funklasse omdat dit enkel is voorbehouden voor de licentiehouders. (remember het KvdB incident)
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Vandaag een schrijven van de organisatie gehad.

Op 28 september staat de Belgische Kampioenschap (en NK) MTB Marathon 90 km op het programma.
Afhalen nummers : 08.00u tot 10.30u, Au Val Fleuri, rue de Florival - Florival (Grez-Doiceau)
Kleedkamers, Bikewash : Voetbal plein, Rue Cyril Bauwens, Pécrot (Grez-Doiceau)
Start : 11.00 u
Podia : Voetbal plein, Rue Cyril Bauwens, Pécrot (Grez-Doiceau)
Afstand : Belgische (en Nederland) kampioenschap ! MTB marathon : 90 km (Minder 18: 65 km)
Ook 25 km tochten mogelijk tussen 08 en 10u00
Organisatie : Blancs Gilets - 0475/516207
Info online : www.vcbg.page.tl
Inschrijvingen: Mail naar vcbg@scarlet.be met Naam; Voornaam, vergunning nummer; categorie; Club (een bevestiging is terug gestuurd na betaling)

Categorien BK (en NK) : elite, beloften, masters, dames elite en amateurs-funklasse. Voor de juniores kunnen we geen nationaal kampioenschap geven.
Inschrijving: 20 euros tot 15 september (met overscrhijving 068-2298226-32 VC Blancs Gilets: communicatie: Naam + Voornaam + MTB Marathon), Na 15 september en ter plaats: 22,5 euros
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Ah eindelijk nieuws! 90km? Had maar iets boven de honderd verwacht, maar zal lastig genoeg zijn zeker? :-D
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ik heb nog steeds geen info over het parkoers. Ik denk dat het ook 2 ronden van 45K kunnen worden.
Last edited by A d r i on Mon 18 Aug 2008 20:10, edited 1 time in total.
redbiker
Mountainbiker

Post by redbiker »

Ik meen mij van vorig jaar toch te herinneren dat je enkel aan de wedstrijd kon deelnemen wanneer je een licentie had, en indien dit niet het geval was dat je dan gewoon moest deelnemen aan de marathon als toertocht.

Dat je geen trui krijgt is geen probleem (idem aan BK xc), maar dat je in de uitslag van de wedstrijd staat zou toch wel plezant zijn denk ik. En moest er een apart klassement fun b gemaakt worden, dan was het natuurlijk helemaal ok! :)
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

redbiker wrote:Ik meen mij van vorig jaar toch te herinneren dat je enkel aan de wedstrijd kon deelnemen wanneer je een licentie had, en indien dit niet het geval was dat je dan gewoon moest deelnemen aan de marathon als toertocht.

Dat je geen trui krijgt is geen probleem (idem aan BK xc), maar dat je in de uitslag van de wedstrijd staat zou toch wel plezant zijn denk ik. En moest er een apart klassement fun b gemaakt worden, dan was het natuurlijk helemaal ok! :)
Is dat nu zo dat je niet kan deelnemen zonder licentie?
A d r i
Mountainbiker

Laurent Saublens zegt :

Post by A d r i »

Niet-vergunningrijders kunnen starten (mits extra betaling van 4€ voor een dagvergunning) maar zij kunnen geen kampioen worden.

Het gaat om 1 grote ronde van 90km.
Post Reply