Je vergeet die kasseistrook nogMoustache wrote:Gelijk heb je, maar aan de andere kant... we hebben het bos niet verlaten! En.. veel langer dan een kilometer was het niet...casper wrote:PS : was er daar toch geen -streepke- asfalt te bespeuren midden in den bos ???
01/06/08 Beuvrages (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
dat was ook de plaats waar den cowboy efkes afweek van het traject en gans de bende voorbij stak door gewoon dwars door het struikgewas te rijden, over beekjes en plassen te crossen (vlak na de bevoorrading),
ook daar was het dat de groep was opgesplitst bij die asfaltstrook en we ons verstopt hadden in de struiken om dan achter de tweede groep terug aan te sluiten (en zij maar denken dat we vooruit reden)
ook daar was het dat die zeer diepe plas was midden op een singletrack, waar je tot over de assen in het water zat.
och ja, twas de 2de schoonsten toer van vorig jaar NE.
ammuseerd ulder, ik ga schilderen dat weekend
ook daar was het dat de groep was opgesplitst bij die asfaltstrook en we ons verstopt hadden in de struiken om dan achter de tweede groep terug aan te sluiten (en zij maar denken dat we vooruit reden)
ook daar was het dat die zeer diepe plas was midden op een singletrack, waar je tot over de assen in het water zat.
och ja, twas de 2de schoonsten toer van vorig jaar NE.
ammuseerd ulder, ik ga schilderen dat weekend
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Mijn teerbeminde is er stellig van overtuigd dat we volgende zondag twintig jaar samen zijn. En dat dit natuurlijk moet gevierd worden.
Ze heeft al een aantal voorstelletjes klaar:
Een uitstap in het oude centrum van Rijsel met romantisch diner.
Ofwel een verwendag in Hasselt met een reservatie in Exquisa.
Ze voelt ook iets voor een zondagje Amsterdam, met zijn gezellige terrasjes, walletjes en gore hotelletjes.
Van mijn kant vertelde ik dat er even voorbij Rijsel een prachtige croissière is qua uitstraling te vergelijken met die van Cannes. Bosrijk, vijvers, prachtige historische wandelpaden met talrijke bezienswaardigheden, met altijd veel Vlamingen aanwezig, en natuurlijk een uitmuntende Franse keuken.
Ik vraag me nu af of je in Beuvrages buiten een stokbrood nog iets anders kunt eten?
Ze heeft al een aantal voorstelletjes klaar:
Een uitstap in het oude centrum van Rijsel met romantisch diner.
Ofwel een verwendag in Hasselt met een reservatie in Exquisa.
Ze voelt ook iets voor een zondagje Amsterdam, met zijn gezellige terrasjes, walletjes en gore hotelletjes.
Van mijn kant vertelde ik dat er even voorbij Rijsel een prachtige croissière is qua uitstraling te vergelijken met die van Cannes. Bosrijk, vijvers, prachtige historische wandelpaden met talrijke bezienswaardigheden, met altijd veel Vlamingen aanwezig, en natuurlijk een uitmuntende Franse keuken.
Ik vraag me nu af of je in Beuvrages buiten een stokbrood nog iets anders kunt eten?
- Moustache
- Kerstman
MoTorBiker wrote:Mijn teerbeminde is er stellig van overtuigd dat we volgende zondag twintig jaar samen zijn. En dat dit natuurlijk moet gevierd worden.
Verkeerde aanpak. Deze morgen rol ik uit mijn bed om 6u30 en maak mijn eega onmiddellijk wakker. Met de "slapers" in haar ogen kijkt ze me aan (zo van wat scheelt er met diene zot) en zegt: "waddist". (in the most friendliest way possible )
Ik naar haar toe en ik zeg"Proficiat". Ze bekijkt me opnieuw, maar nog net iets vreemder als daarnet en zegt: "voe wadde?". (not so friendly by then)
"Voor onze 22e huwelijksverjaardag schatje" zeg ik, zoentje en hup, ik weg naar Maarkedal.
Of er nu nog 22 bijkomen is een andere vraag, maar ik was den eerste en ze was het precies vergeten, (of ze sliep nog een beetje)
Ik kan dat nu zeker nog een drietal maanden oprakelen:
"Ge waart precies onze trouwdatum vergeten hee meiske?"
Moustache wrote:MoTorBiker wrote:Mijn teerbeminde is er stellig van overtuigd dat we volgende zondag twintig jaar samen zijn. En dat dit natuurlijk moet gevierd worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde aanpak. Deze morgen rol ik uit mijn bed om 6u30 en maak mijn eega onmiddellijk wakker. Met de "slapers" in haar ogen kijkt ze me aan (zo van wat scheelt er met diene zot) en zegt: "waddist". (in the most friendliest way possible )
Ik naar haar toe en ik zeg"Proficiat". Ze bekijkt me opnieuw, maar nog net iets vreemder als daarnet en zegt: "voe wadde?". (not so friendly by then)
"Voor onze 22e huwelijksverjaardag schatje" zeg ik, zoentje en hup, ik weg naar Maarkedal.![]()
Of er nu nog 22 bijkomen is een andere vraag, maar ik was den eerste en ze was het precies vergeten, (of ze sliep nog een beetje)
Ik kan dat nu zeker nog een drietal maanden oprakelen:
"Ge waart precies onze trouwdatum vergeten hee meiske?"
Prachtig!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Ik zal de komende weken een beetje buiten TT-beeld zijn wegens de voorbereiding van onze TT op 22 juni. Vanaf 28/06 zijn we dan 14dagen de piste in . Dus volgende TT wordt waarschijnlijk 13 juli bij de Brigandbikers.
Het Hageland op 7 juni zal waarschijnlijk de enigste sortie zijn en dan nog met een vraagteken.
Amuseerder ulle daar in het grote bos en vergeet ook niet af en toe jullie vrouwke te soigneren (verwaarloosde soort aan het worden, aan de verhalen te horen) .
Het Hageland op 7 juni zal waarschijnlijk de enigste sortie zijn en dan nog met een vraagteken.
Amuseerder ulle daar in het grote bos en vergeet ook niet af en toe jullie vrouwke te soigneren (verwaarloosde soort aan het worden, aan de verhalen te horen) .
- Moustache
- Kerstman
jodelaietie wrote:...en vergeet ook niet af en toe jullie vrouwke te soigneren (verwaarloosde soort aan het worden, aan de verhalen te horen) .
Zonet gedaan met terras leggen (om haar te plezieren...) Ik kan je verzekeren dat de combinatie herdermarathon en een ton zand versleuren gisteren getuigde van pure liefde. Zelfs nog de helft van die terras gelegd.
Vandaag dan de rest gedaan (voer heur) en moet dan enkel nog een boordje afwerken volgend weekend, maar ik kan je verzekeren, ik ben na een weekend veel biken nog nooit zo moe geweest als nu met slechts 1 ritje
Als dat geen liefde is...
- Moustache
- Kerstman
Er is ook nog iets anders die dag... Houchin (ook in La Douce). Maar, laat ons dit uitvlooien op de respectieve topics.lok 36000 wrote:Ik probeer hier ook van de partij te zijn, donderdag heb ik mijn ondervraging
en daarna kan ik mij weer focussen op het VTT gebeuren.
Ik heb er zelfs al eentje aangestipt voor de week nadien: Rando Raid Raimois te Raimes.