Boeiend om al jullie opmerkingen te volgen en die aanschouwen we zeker niet als afbraak en hebben we ook zoveel mogelijk getracht er aan te werken voor dit jaar! Maar iets totaal nieuw uit de grond stampen vraagt wat tijd.
Ik zal zo goed mogelijk op ieder punt het juiste antwoord te geven:
In 2007 was er in Waregem inderdaad een probleem bij de opbouw door de podium bouwers, daar zij juist in Werchter actief waren en ze 7 intrims hadden meegebracht die het op een lopen hebben gezet als ze zagen wat een moeste arbeid dit was, was het roeien met de riemen die er waren.
Van het wisselen van bidons tijdens de wedstrijd vraag ik me af hoe je zo winst kunt maken? maar in de tijdsmeting zijn geen onregelmatigheden vastgesteld bij teams met grote schommelingen in rondetijden!
Voor de truitjes is het voor dit jaar reglement dat ze gelijk moeten zijn, een blanco T-shrit over je trui kan een oplossing zijn.
henkH : ik hoop dat je niets mist want ik ben er van overtuigd dat we je dit jaar zullen verrasen met de verbeteringen!
Waarom geen solorijders: ja dat is onze keuze geweest van in het begin! Maar deze discussie zullen we nog eens opentrekken met jullie na de editie 2008.
De duo formule is vooral aangepast om iedereen meer te laten fietsen ( parcours zijn kwa afstand meer dan gehalveerd dus voor iedereen fisiek beter haalbaar) Kwa volg mogelijkheid van de supporter is het veel eenvoudiger om te volgen, en er is geen verschil of voordeel meer door het aantal bikers.
Wisselzones zijn inderdaad niet het eenvoudigst, maar er is terug aan gewerkt, en we trachten te optimaliseren zoveel we kunnen!
Freezy in Waregem moesten inderdaad wat rekken door de manke opbouw
Waarom een verschil tussen recretief en competitief? met of zonder prijzengeld? is dat de recreatieve reeks de spirit draagt van de meer ludieke race : verkleed, beste bedrijf , enz en het in de competitie er meer om gaat om te winnen. Maar iedereen is vrij zich in te schrijven in welke race hij wil!
Inderdaad Freezy buiten de bikers hoort niemand thuis in de wisselzone!!
Voor het team gevoel is het ook wel leuk dat je met vrienden een race in de race hebt, dat scherpt toch ook wat dat gevoel aan niet?
Ja, Kenzo zo'n test zoals 2 jaar terug in Waregem dat was wa? Maar we mogen zeggen dat dit toch al niet meer bestaande was in 2007?
Mogmaals toeschouwers horen niet thuis in die zone!
Inderdaad door het rampzalige weer in Wetteren was dat een onvoorziene factor, maar daar is aan gewerkt voor dit jaar, en het ziet er trouwens naar uit dat het goed weer wordt zondag!
tomke dat was juist het pobleem in 2006 in Waregem 157 ploegen in één race is om problemen vragen!
De zus van Nico Eechout is ook nog op zoek naar een partner heb ik horen zeggen en misshien bij de pervelo's is er nog een madam om met samen te fietsen! Blanco t-shirts hé?
Indien jullie nog vragen hebben laat gerust komen!
We houden zoveel mogelijk rekening met positief bedoelde opmerkingen!!!