17/05/2008 Mechelen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

jaro, awel dat maakt me ook misselijk, op zo'n event zwartrijden.

Enfin, na nachtje stappen ook gestart rond 1330 of zo, om dit te steunen. Met de cyclocrosser en dat ging vrij goed, zeker op het gekende parcours, ontdekt dat voor het baggeren een crosser gewoon leuker is.

Wel twee keer goe getotterd.

Enfin was plezant, supervriendelijk volk en schoon madameke aan de inschrijving!
IPPE
Mountainbiker

Post by IPPE »

Het beest van Leest wrote:
IPPE wrote:Was gisteren een van de weinige die de tocht gereden heeft.Ik moet zeggen het is lang geleden dat ik zo'n perfekt uitgepijlde tocht gereden heb. =D> =D> Door de regen lag het parkoer er zwaar genoeg bij om uitdagend te zijn...Nog een extra bedankje voor fietsenwinkel EMRIN in Nieuwenrode voor de snelle reparatie van mijn afgebroken trapasbout =D> =D> =D> .
Ippe, Uw veldloperstalent in het Gravenbos is fantastisch, van mij moogt ge gerust de volgende keer uwen trapas nog eens in twee stampen :-D :-D :-D

Proficiat aan de organisatie, ik kom volgend jaar zeker terug!!!
Ik denk dat "Het beest van Leest"een konijn is,dat duikt ook bij het minste in de begroeïng. :lol: :lol: :lol:
P&G biker
Mountainbiker

Post by P&G biker »

DANK U DANK U DANK U =D>

voor uw aanwezigheid, steun en positieve reacties ... hier op het forum en ook ter plaatse tijdens onze gesprekken zaterdag .... ook voor de kritiek en tips om het nog beter te doen, ja inderdaad we willen leren ( warm water in de douches, duidelijker aangeven splitsingen, .... ) en gaan hiermee verder ... dus see ya next year!!!
en/of we komen elkaar tegen op een volgende toertocht ... dan liefst niet in een bos netels maar aan de toog met een Leffe :drunk:

en ja, u kent ondertussen mijn geheim, ik werk graag voor P&G voor de schoon madamekes :wink:

Filip
Post Reply