besteling (geef je meening a.u.b )

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
ruud.p
Mountainbiker

Post by ruud.p »

Ik zou voor da geld iets anders kopen.....
wachs
Mountainbiker

Post by wachs »

nee geen kennis of familie, ik heb wel de naam vernoemd van een goeie klant van hem ,die een collega is van mij ,misschien daar door dat ik geen voorschot hoede te betalen .

ja ik weet dat ik voor dit geld ,verzekers iets anders kon kopen voor minder geld, maar er zijn zoveel merken dus wat ik ,ook zou nemen er zou altijd wel ene beter of goed koper zijn .
ik heb hier wat gelezen en gezocht en thompson kreeg geen slecht kritiek
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

wachs wrote:nee geen kennis of familie, ik heb wel de naam vernoemd van een goeie klant van hem ,die een collega is van mij ,misschien daar door dat ik geen voorschot hoede te betalen .

ja ik weet dat ik voor dit geld ,verzekers iets anders kon kopen voor minder geld, maar er zijn zoveel merken dus wat ik ,ook zou nemen er zou altijd wel ene beter of goed koper zijn .
ik heb hier wat gelezen en gezocht en thompson kreeg geen slecht kritiek
Mooi fietske, zeer goede kwaliteit, en vrij licht. Mijn broer heeft zijn thompson zeus nu 8 jaar, gaat elke week rijden en aan de kader is nog helemaal niets abnormaals te merken. Is nog precies nieuw ( de steenslagschade buiten beschouwing gelaten natuurlijk)
De prijs die je betaald hebt is de normale prijs voor die fiets, even opgezocht in de catalogus van Thompson.
Post Reply