03/05/08 SINT-MICHIELS-BRUGGE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

[quote="ijsbeerke"][quote="Bouwerke Ed"][quote="ijsbeerke"][quote="Seppen"]Zal er ook zijn om het eens uit te testen : ziet er in ieder geval iets totaal anders uit dan de andere jaren : Proficiat alvast daarvoor.

Tot zaterdag.[/quote]

Ik vrees dat het een beetje van moetes is dat nieuw parcours. Zeker is aan de omschrijving dat het waarschijnlijk wel wat minder zal zijn, maar ik ga ze toch een kans geven en sta (terug) aan de start.[/quote]

Sorry, maar hier moet ik toch iets verduidelijken!
Dit is zeker geen nieuw parcours, maar een opgevist parcours van de provinciale bijeenkomst op 02/10/2004 (remember "de verloren brug "of "een brug teveel" )en de tt op 07/05/05 , maar nu zonder private stukken en dreven.
Ik heb het de andere jaren dan maar terug bij de brugse bossentocht gehouden omdat er rond het brugse meer privaat bos is en dit is juist wat een tt zo speciaal kan maken. De tt van Snellegem en Jabbeke zijn daarvan een mooi voorbeeld, omdat ze er telkens opnieuw private stukken in lassen.
Ik heb me altijd 100% ingezet voor het maken van een perfect parcours.
Het is juist door dit forum hier dat ik het zolang heb volgehouden.
Respect, maar dit staat niet in het woordenboek van de bb secretaris! :wink:

Allé we zullen nog eens overleggen met ons bendeke van 5 , Wortegem is ook nog een optie , die we nog nooit gereden hebben.
Laat maar weten wanneer die mooie privéstukken terug in een TT verwerkt zijn.

Samen met ansbiker organiseren we opnieuw mtb trainingen van +-2uur. Elke woensdagavond om 19u vertrek aan [color=red]bakkerij DEFOOR [/color]naast de QUICK te Sint-Andries. Iedereen is welkom! :bounce: :bounce: :bounce:[/quote][/quote]

Brouwerke, iedereen op het forum weet dat de tochten die door jou zijn uitgezet het beste is wat er uit de streek rond Brugge te halen is maar laat die gasten voor wat ze zijn en trap niet meer na, dat heeft een slechte indruk.

Vertelt anders eens wat er nog overschiet van die tocht

IS het er dan zo slecht mee gesteld?
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

Dienen topic is ier precies 'on the dark side of the moon' terecht gekomen. [-X

@Dirty Fox: Als je deze topic volgt dan zou ik toch een beetje verweer aanbrengen op de opmerkingen van Bouwerke Ed. :roll:

@Bouwerke Ed: 9 dagen geleden wou je niet natrappen maar gisteren was je toch goed bezig :evil:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Same here.
Een beetje een dubbel gevoel bij deze topic. Een nieuwe organisatie krijgt mijn steun en ik ben er zeker bij zaterdag.
we zien wel of dit een meeloper of een klassieker wordt
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

motorbiker wrote:Same here.
Een beetje een dubbel gevoel bij deze topic. Een nieuwe organisatie krijgt mijn steun en ik ben er zeker bij zaterdag.
we zien wel of dit een meeloper of een klassieker wordt
Ik ben eerder geneigd om dit voorbeeld te volgen.

Ik ben met veel plezier bereid te zeggen dat iets "formidastisch" of even goed "op niets" trekt, maar alleen als dat al eens bewezen is. Niemand heeft ooit het werk van de huidige parcourbouwer kunnen zien, dus misschien telt hier dan gewoon het voordeel van de twijfel.
Silent Driver
Mountainbiker

Post by Silent Driver »

Aangaande deze TT zoek ik meer info,op de site van de Brugse bikers is ook niet veel te vinden daarbij komt nog dat bepaalde linken niet werken error404.
Zij die deze TT inrichten mogen wel de verantwoordelijkheid nemen om de vragen te beantwoorden.
Zo denk ik dat er ook veel mensen zijn die voor de eerste keer een TT doen en toch gebaat zouden zijn met meer info,zie strandrace,daar waren geen vragen bij alles was nogal duidelijk,je kon zelf het parcours zien via google maps,de inschrijvingen enz,alles was duidelijk.

Dit in naam van mijzelf en vele andere graag meer info aub.

SD
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

had ook graag wat meer info gehad over deze tocht

ze geven voor zaterdag terug lente 22°c 8)
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Zijn daar douches voorzien?
mersco
Mountainbiker

Post by mersco »

Ik ga waarschijnlijk ook een keer afkomen.

ga wel moeten zien dat mijn snijwonde aan de hand een beetje te doen is.
nogal ongelukkige aanvaring gehad met plaatstaal :s

soit.
zal mijn eerste TT zijn hier dus als ge iemand op een Canyon (zal wel de enige zijn met een Nerve AM 6.0 met tractorbanden) ziet trappen met zijn tong tussen zijn spaken, da ben ik he :P
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Nieuws van een testpiloot

Post by long fellow »

Besten,

Zojuist gans het parcours afgebold en, al zeg ik het zelf, vree van genoten. :bounce: =D> :wink:
Voor elk wat wils. Vooral de afwisseling v bos en polderwegen zijn eens iets anders.
Door de felle regen ligt de aarde en zandgrond er goed hard en snel bij.
Plassen vallen vree goed mee.
Eén bosstrook is wat vettig.
Doch OPGELET als je op de grote tour afslaat van de vaart (Brugge-Oostende) naar links op een "boerewegel". Daar zijn de meeste plassen en... 't zijn verd... vree diepe bij. En ik kan het weten ... :evil:

En de douches zijn perfect. Tapijtje voor onder de voeten is voorzien. :-D

En voor diegenen die zouden willen pijlkes "verzamelen". :evil:
Vanavond en mss vanacht doe ik nog eens mijn toerke en morgen ben ik de eerste voorrijder en zal nadien nog 2 keren passeren. #-o :wink:
Das goed voor zo'n 165km want ben toch aan 't trainen voor Parijs -Roubaix op 8 juni.
A propos, nog gasten die de volledige rit rijden van Par-Roubaix (265km) ??? :bounce:

Enwel , tot morgen zeker, prachtig weertje voorspeld en we zijn er klaar voor.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

HOi,

we komen ook eens af om te kijken hoe het daar is. Als we Long Fellow
mogen geloven zal het precies nog meevallen. Die "Boerewegel" ligt
er altijd slecht bij, misschien sla ik die zelfs over.. hihih nee Grapje.
Wel ook al gezien dat precies het "Coppietersbos" erin zit.
En voor m'n deur hangt er ook een pijl, rijden jullie in de Veldstraat ???

Groetjes yves,
Post Reply