Tot zaterdag.[/quote]
Ik vrees dat het een beetje van moetes is dat nieuw parcours. Zeker is aan de omschrijving dat het waarschijnlijk wel wat minder zal zijn, maar ik ga ze toch een kans geven en sta (terug) aan de start.[/quote]
Sorry, maar hier moet ik toch iets verduidelijken!
Dit is zeker geen nieuw parcours, maar een opgevist parcours van de provinciale bijeenkomst op 02/10/2004 (remember "de verloren brug "of "een brug teveel" )en de tt op 07/05/05 , maar nu zonder private stukken en dreven.
Ik heb het de andere jaren dan maar terug bij de brugse bossentocht gehouden omdat er rond het brugse meer privaat bos is en dit is juist wat een tt zo speciaal kan maken. De tt van Snellegem en Jabbeke zijn daarvan een mooi voorbeeld, omdat ze er telkens opnieuw private stukken in lassen.
Ik heb me altijd 100% ingezet voor het maken van een perfect parcours.
Het is juist door dit forum hier dat ik het zolang heb volgehouden.
Respect, maar dit staat niet in het woordenboek van de bb secretaris!
Allé we zullen nog eens overleggen met ons bendeke van 5 , Wortegem is ook nog een optie , die we nog nooit gereden hebben.
Laat maar weten wanneer die mooie privéstukken terug in een TT verwerkt zijn.
Brouwerke, iedereen op het forum weet dat de tochten die door jou zijn uitgezet het beste is wat er uit de streek rond Brugge te halen is maar laat die gasten voor wat ze zijn en trap niet meer na, dat heeft een slechte indruk.
Vertelt anders eens wat er nog overschiet van die tocht
IS het er dan zo slecht mee gesteld?