27-04-08 mazenzele-opwijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Skippyboy
Mountainbiker

Post by Skippyboy »

inderdaad vernieuwd parkoer, het is trouwens alle jaren anders. dit jaar doen we eens niet de masten van brussegem-meise maar steken we met de 80km door tot in dilbeek
Als da die gele pijlkes zijn, zijn julloe bijna in Vlezenbeek-St-P-Leeuw?
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

normaal gzien kom ik ook maar ben nog aan het twijfelen mazenzele of langdorp.
één ding is zeker ze geven tot max. 20 graden zondag 8)
dadi
Mountainbiker

Post by dadi »

wij hebben inderdaad nieuwe fluo gele pijlen maar er hangen er nog geen ,we steken ook de ninoovsestwg niet over dus geen vlezenbeek voor ons. dit laten we voor bruski a'lecht binnen een week of 3.
gisteren met de laatste verkenningen in een zep gereden met de camionette en mijn 2 voorwielen van de grond.De goeie zielen van de slokkkers-wieze hebben mij moeten komen depaneren(dat zal ik nog lang moeten horen).@ pertotal.niet twijfelen gewoon afkomen 2 uitpijlploegen zeiden dat het betrekkelijk zwaar was en ze moeten elk maar 20km doen.
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

dadi wrote: 2 uitpijlploegen zeiden dat het betrekkelijk zwaar was ...
Correct , een "aangenaam verrassend" parcours.
Last edited by crash biker on Tue 22 Apr 2008 12:20, edited 1 time in total.
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Ga MTB ook nog eens testen voor LCMT. Na de Davitamon op zaterdag zal het waarschijnlijk rustig rijden worden en vooral genieten van de hoogtemeters. :wink:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

dadi wrote:gisteren met de laatste verkenningen in een zep gereden met de camionette en mijn 2 voorwielen van de grond.De goeie zielen van de slokkkers-wieze hebben mij moeten komen depaneren(dat zal ik nog lang moeten horen).@ pertotal.
Ai
ni goe, vna de grond gaan :wink:

ik ben gisteren in Bladel ook een slag gevallen, vrij spectaculair
ik vrees dat mijn rohloff bediningskabel kapot is.
ik spring een dezer eens binnen

Streets
toerist
Mountainbiker

Post by toerist »

Vorig jaar gereden, idd de moeite waard om van westvlaanderen de verplaatsing te maken
Dit jaar zal ik jammergenoeg moeten passen, familiefeest.
Zou na zat davitamon classic goede laatste training voor lcmt geweest zijn, niet dus....
Hopelijk volgend terug present.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

en weten jullie de exacte afstand, vorig was de 80 toch 87 als ik mij niet vergis,toen serieus afgezien was 1ste lange afstandstocht die ik maakte. Nu zal ik er niet om geven moest het wat langer duren, maar het is toch tof als je de exacte afstand op voorhand weet. Deze tocht is laatste training voor "Cimes Des Waimes" =D>
dadi
Mountainbiker

Post by dadi »

de exacte afstanden staan steeds vermeld aan de start maar ik kan jullie nu al zeggen dat de 80- 84 en de 50- 53km is.
start niet te snel want dat gaat ge je beklagen. het ziet er goed uit voor zondag.
dadi
Mountainbiker

Post by dadi »

de exacte afstanden staan steeds vermeld aan de start maar ik kan jullie nu al zeggen dat de 80- 84 en de 50- 53km is.
start niet te snel want dat gaat ge je beklagen. het ziet er goed uit voor zondag.
Post Reply