Als da die gele pijlkes zijn, zijn julloe bijna in Vlezenbeek-St-P-Leeuw?inderdaad vernieuwd parkoer, het is trouwens alle jaren anders. dit jaar doen we eens niet de masten van brussegem-meise maar steken we met de 80km door tot in dilbeek
27-04-08 mazenzele-opwijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wij hebben inderdaad nieuwe fluo gele pijlen maar er hangen er nog geen ,we steken ook de ninoovsestwg niet over dus geen vlezenbeek voor ons. dit laten we voor bruski a'lecht binnen een week of 3.
gisteren met de laatste verkenningen in een zep gereden met de camionette en mijn 2 voorwielen van de grond.De goeie zielen van de slokkkers-wieze hebben mij moeten komen depaneren(dat zal ik nog lang moeten horen).@ pertotal.niet twijfelen gewoon afkomen 2 uitpijlploegen zeiden dat het betrekkelijk zwaar was en ze moeten elk maar 20km doen.
gisteren met de laatste verkenningen in een zep gereden met de camionette en mijn 2 voorwielen van de grond.De goeie zielen van de slokkkers-wieze hebben mij moeten komen depaneren(dat zal ik nog lang moeten horen).@ pertotal.niet twijfelen gewoon afkomen 2 uitpijlploegen zeiden dat het betrekkelijk zwaar was en ze moeten elk maar 20km doen.
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Correct , een "aangenaam verrassend" parcours.dadi wrote: 2 uitpijlploegen zeiden dat het betrekkelijk zwaar was ...
Last edited by crash biker on Tue 22 Apr 2008 12:20, edited 1 time in total.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Aidadi wrote:gisteren met de laatste verkenningen in een zep gereden met de camionette en mijn 2 voorwielen van de grond.De goeie zielen van de slokkkers-wieze hebben mij moeten komen depaneren(dat zal ik nog lang moeten horen).@ pertotal.
ni goe, vna de grond gaan
ik ben gisteren in Bladel ook een slag gevallen, vrij spectaculair
ik vrees dat mijn rohloff bediningskabel kapot is.
ik spring een dezer eens binnen
Streets
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
en weten jullie de exacte afstand, vorig was de 80 toch 87 als ik mij niet vergis,toen serieus afgezien was 1ste lange afstandstocht die ik maakte. Nu zal ik er niet om geven moest het wat langer duren, maar het is toch tof als je de exacte afstand op voorhand weet. Deze tocht is laatste training voor "Cimes Des Waimes"