07/06/2008 Regiotour Oost Vlaanderen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Fritsie wrote:...naar het schijnt is deze tocht niet zo zwaar als die van de Herders. Hopelijk is hij even mooi...
Gouden raad!!! Wis tegen dan de Herdersmarathon tijdelijk uit je geheugen of je zal niet genieten van deze tocht. Hij is mooi en gevarieerd, maar van een heel ander caliber dan de Herdersmarathon die technischer en zwaarder is en vooral in een andere streek zit. Beide tochten zijn onvergelijkbaar.

Daarna mag je de Herdersmarathon weer herinneren en mooi naast die van de Regiotour plaatsen...
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Ik kan de gouden raad van Lichterveldenaere enkel maar bijtreden =D> =D>
Had vorig jaar ca 1.100 hm op de lange afstand en gemiddelde van rond de 20 km/h :bounce: :bounce: . Bij de herders had ik ca 2.400 hm en een gemiddelde van maar 16,7 km/h :oops: :oops: :oops:
Kwestie dat beide tochten niet echt vergelijkbaar zijn.
Dus om te kunnen genieten, is het best even de prachtige herdermarathon uit je hoofd te zetten :wink: :wink:

Grtzz

Pompierke
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Fritsie wrote:Voila, nog net op het laatste nippertje de voorinschrijving doorgemaild. Op de kalender stond 28 mei, maar blijkbaar was 25 mei de laatste dag. #-o Ingeschreven voor de 130...naar het schijnt is deze tocht niet zo zwaar als die van de Herders. Hopelijk is hij even mooi...

Heb me vandaag nog ingeschreven.
Eerst naar Erpe-Mere gebeld, inschrijvingen zouden verlengd zijn tot 28/05 werd me daar meegedeeld.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik doe mee voor de 9de keer, de eerste editie heb ik gemist, allez ik wist er niet van dat zoiets doorging in de streek.
Ik vertrek tot zover alleen in denderhoutem voor de 130 km op tempo à la danceuse ( gelijk de herdermarathon ).
denk te vertrekken rond 8.00h

Massini 8)
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Lichterveldenaere wrote:
Fritsie wrote:...naar het schijnt is deze tocht niet zo zwaar als die van de Herders. Hopelijk is hij even mooi...
Gouden raad!!! Wis tegen dan de Herdersmarathon tijdelijk uit je geheugen of je zal niet genieten van deze tocht. Hij is mooi en gevarieerd, maar van een heel ander caliber dan de Herdersmarathon die technischer en zwaarder is en vooral in een andere streek zit. Beide tochten zijn onvergelijkbaar.

Daarna mag je de Herdersmarathon weer herinneren en mooi naast die van de Regiotour plaatsen...
Die raad zal ik zeker opvolgen...alhoewel het moeilijk is om zo'n prachtige tocht uit je geheugen te wissen. :drunk: Gelukkig is er twee weken tussen. Ondertussen kijk ik al verlangend uit naar de tocht van de Joybikers in Ronse op 29 juni. [-o< Zeker te vergelijken met de herdermarathon. Kluisbergen zal ik wegens verplichtingen op school weer eens niet kunnen rijden. :evil:
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Voorbije jaren paraat geweest voor deze mooie tocht.

Dit jaar zal ik deze voorbij laten gaan gezien we een weekendje naar Beffe (Ardennen) gaan met enkele vrienden. Maar ... bike gaat mee !

D'amuse leute ginder !
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Mij nog laten overhalen door mijn broer, dus we zijn samen terug aan de start te vinden in Zottegem. Rock rider stuur jij nog een uur door wanneer jullie aanzetten. Ik ga de trein wel vlug laten gaan en het op mij gemak doen. Ik wil gewoon arriveren en de tijd who cares ... Ik doe de 100, denk dat petankerke nog aan het twijfelen is.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

vommie wrote:Mij nog laten overhalen door mijn broer, dus we zijn samen terug aan de start te vinden in Zottegem. Rock rider stuur jij nog een uur door wanneer jullie aanzetten. Ik ga de trein wel vlug laten gaan en het op mij gemak doen. Ik wil gewoon arriveren en de tijd who cares ... Ik doe de 100, denk dat petankerke nog aan het twijfelen is.
yow... de steenbakkers starten in Zottegem tegen 8u00... Afspraak ter plaatse om 7u45
Het overgrote deel gaat voor de 100 km en een paar misschien voor de 130... :wink:
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Nog net op de valreep ingeschreven voor de 100 km, en in mijn haast de verkeerde T-shirt-maat besteld #-o
Vertrek in Denderhoutem
KDN
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper FSR Expert Carbon + Specialized Tarmac PRO koersfiets

Post by KDN »

Ingeschreven voor de 100 km. Wij starten in Nederhasselt.
Post Reply