Ik ben van plan om van voor een NN 2.1 te leggen en achteraan een SS of RR 2.1 en dit voor het ganse jaar te gebruiken.
Ik geraak er niet uit, ik wil voor achteraan, in volgorde van belangrijkheid:
- er het ganse jaar mee kunnen rijden
- voldoende grip
- zo weinig mogelijk rolweerstand
RR of SS achteraan? Als ik het goe bekijk allemaal, dan toch maar SS? of gaat een beginnerke daar weinig van merken? of het nu veel verslijt of niet, dat kan me niet schelen
duurzaamheid schwalbe banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
jaro
- Mountainbiker
Dan is SS de band die je nodig hebt.demonic wrote:Ik ben van plan om van voor een NN 2.1 te leggen en achteraan een SS of RR 2.1 en dit voor het ganse jaar te gebruiken.
Ik geraak er niet uit, ik wil in volgorde van belangrijkheid, achteraan:
- er het ganse jaar mee kunnen rijden
- voldoende grip
- zo weinig mogelijk rolweerstand
RR of SS achteraan? Als ik het goe bekijk allemaal, dan toch maar SS? of gaat een beginnerke maaktdaar weinig van merken? of het nu veel verslijt of niet, dat kan me niet schelen
- micro-be
- Mountainbiker
Kopen de heren die met RR en NN rijden die banden apart, of kopen jullie die zoals onderstaand hier, en wat betalen jullie voor zo een band of combinatie
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=19591
Gr
Gr
Ik heb ze apart gekocht en ongeveer 25€/stuk betaald bij Van Eyckmicro-be wrote:Kopen de heren die met RR en NN rijden die banden apart, of kopen jullie die zoals onderstaand hier, en wat betalen jullie voor zo een band of combinatie
Gr
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
Bij Van eyck kosten de RR of SS of NN of FF allemaal rond de 25euro per stuk
Ik heb in de winter SS voor en achter
begint het droger te worden leg ik 2 * RR
En nu de laatste weken 2 FF maar vooraan ist wel op ijs rijden in de bochten ,daarmee RR voor en FF achter voorlopig ,beetje meer grip
De SS en RR al meer dan elk 1000km gedaan en voorlopig de SS niets te zien ,de RR durven wel sneller slijten en vooral bij slippen
Ik heb in de winter SS voor en achter
begint het droger te worden leg ik 2 * RR
En nu de laatste weken 2 FF maar vooraan ist wel op ijs rijden in de bochten ,daarmee RR voor en FF achter voorlopig ,beetje meer grip
De SS en RR al meer dan elk 1000km gedaan en voorlopig de SS niets te zien ,de RR durven wel sneller slijten en vooral bij slippen
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Ik gelof niet meer in de trend NN - RR. Scwalbe is zwaar overroepen als je het mij vraagt.
Vroeger al veel geklaagd over de NN, de oude RR was ik echter beste tevreden over.
Nu terug ie geprobeerd met een nieuwe RR achteraan en alles behalve tevreden.
Diegene die beweert dat hij daarmee een heel jaar door rijdt mag dat aan mij wel eens bewijzen.
Profiel ziet er allround uit maar dat is hij zeker niet.
Zondag op TT te Aalst ondervonden hoe dikwijls hoe doorslipte op een beklimming met wat modder.
Er gaat voor mij nog steeds niks boven Continental.
Alleen jammer dat die bastards zo snel slijten.
Vroeger al veel geklaagd over de NN, de oude RR was ik echter beste tevreden over.
Nu terug ie geprobeerd met een nieuwe RR achteraan en alles behalve tevreden.
Diegene die beweert dat hij daarmee een heel jaar door rijdt mag dat aan mij wel eens bewijzen.
Profiel ziet er allround uit maar dat is hij zeker niet.
Zondag op TT te Aalst ondervonden hoe dikwijls hoe doorslipte op een beklimming met wat modder.
Er gaat voor mij nog steeds niks boven Continental.
Alleen jammer dat die bastards zo snel slijten.