30/03/2008 Kortrijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Ah da wist k nie, excuseer. Thx voor de uitleg :oops:

Nu terug on-topic eh..
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

tja... Kortrijk was qua parcours vorig jaar inderdaad genen vetten... maar heb me wel geamuseerd! Twas schoon weer toen en tof gezelschap.
Zal zien of ik er dit jaar zal zijn of niet! 8)
Het zal een beetje van verschillende factoren afhangen: hoe de beentjes zullen zijn na de 'Brigandsloop' en bijhorende après, of ik goesting zal hebben, aanbod op die dag van andere TT's en of het geen al te slecht weer zal zijn (beetje regen vind ik nie erg, gietende non-stop regen of hagel daarentegen :-? )
Misschien zullen de organisatoren wat meer off-road in hun parcours steken? wie weet?
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

MoozeMeiske wrote: Misschien zullen de organisatoren wat meer off-road in hun parcours steken? wie weet?
Denkt ge??
Dan gaan ze dit jaar toch veel aanvragen moeten doen om in de bosjes
te rijden in plaats van er rond.

Vorig jaar op eigen houtje met Slijkcrosserke en cowboy Peter door Bellegembos gereden in plaats van errond op den asfalt. [-X [-X
Nee,wat die streek betreft zijn er maar 2 mooie tochten volgens mij : Sellewie Beneden en Moen.(Die laten tenminste niks liggen)

Nee,dit jaar zeker niet.Als de reacties dit jaar qua off-roadgehalte positief zijn,....
in 2009 ....... :-? :-?
Enfant terrible
Mountainbiker

Post by Enfant terrible »

veeteeteetje wrote:
Denkt ge??

Vorig jaar op eigen houtje met Slijkcrosserke en cowboy Peter door Bellegembos gereden in plaats van errond op den asfalt. [-X [-X
Ja inderdaad, [-X SHAME ON YOU ! Wij vragen de bossen en natuurgebieden aan, en we rijden door waar we toestemming voor hebben. Dit jaar ook voor een strook op een NEEN gebotst. 40 man geen probleem, maar 600 erdoor NO WAY ! En als jij er dan toch door gaat, dan help je alleen maar de organisatie in de problemen !!! :evil:

PS : Bellegem bos is terug niet toegelaten
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Enfant terrible wrote:
veeteeteetje wrote:
Denkt ge??

Ja inderdaad, [-X SHAME ON YOU ! Wij vragen de bossen en natuurgebieden aan, en we rijden door waar we toestemming voor hebben. Dit jaar ook voor een strook op een NEEN gebotst. 40 man geen probleem, maar 600 erdoor NO WAY ! En als jij er dan toch door gaat, dan help je alleen maar de organisatie in de problemen !!! :evil:

Dan hebben we met de Steenbakkers blijkbaar meer geluk gehad ... 8) 8)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

zanneis wrote:
Enfant terrible wrote:
veeteeteetje wrote:
Denkt ge??

Dan hebben we met de Steenbakkers blijkbaar meer geluk gehad ... 8) 8)
Ik noem dit geen meer geluk,hoor.
Lincky
Mountainbiker

Post by Lincky »

Dat de "pierelirs" hier nu zelf eens een tochtje organizeren!!!!!! #-o #-o
Zorgen dat ze overal doormogen (wettellijk), maken dat de tocht voor iedereen toehankelijk is (vrouw en kind) en voor iedereen aantrekkelijk (afstanden), we zullen wij dan eens klappen!!!! :evil: :evil:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Lincky wrote:Dat de "pierelirs" hier nu zelf eens een tochtje organizeren!!!!!! #-o #-o
Zorgen dat ze overal doormogen (wettellijk), maken dat de tocht voor iedereen toehankelijk is (vrouw en kind) en voor iedereen aantrekkelijk (afstanden), we zullen wij dan eens klappen!!!! :evil: :evil:
Dan kan ik u zeggen dat ik alvast gene "pierelir" ben. [-X [-X
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

veeteeteetje wrote:
Lincky wrote:Dat de "pierelirs" hier nu zelf eens een tochtje organizeren!!!!!! #-o #-o
Dan kan ik u zeggen dat ik alvast gene "pierelir" ben. [-X [-X
Tuurlijk niet , Oostrozebeke is van de best georganiseerde tochten van de streek met een schitterend parcours aan offroad !
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

@ lincky #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
En nu fraai zijn en schoon in uw hoekske gaan liggen :evil:
Post Reply