Omgeving Stekene-Moerbeke-De Klinge-Hulst-...

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Chiemel
Mountainbiker
Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Post by Chiemel »

Haai gaais,

k heb mij gisteren eens verdiept in de geplande rit (met extra hulp van de stafkaart) en ik kom nu tot de conclusie da k wa zal moeten inkorten...
Om het mooiste van de streek in 1 toer te gieten kom ik tot (ruw geschat) rond de 75 km (90-10 paden-asfalt) met zelfs mogelijkheid van een extra lus die den totaal-afstand op een 95 km kan brengen... :-?
Aangezien dit niet echt de bedoeling is, zal ik dus hier en daar wa moeten skippen om tot de geplande 50 km te komen...

Kwestie dat jullie er toch al van op de hoogte zijn.
:D
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Alvast bedankt voor de inspanningen chiemel!!

Vraagje:
Zou je die toch van een 95km op kaart kunnen zetten??? en eventueel ergens op internet zetten?
Want ik zou graag ies wa meer die kanten op gaan rijden... Maar ik weet daar mn weg niet :wink:

greetss
Chiemel
Mountainbiker
Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Post by Chiemel »

Kan voor elkaar komen!
Momenteel heb ik deze route al op kaart staan, maar op een zwart-wit copy en dan met fluo-stift...(niet heel duidelijk voor iemand die de streek niet zo goed kent dus). :(
Ik zal de kaarten eens deftig inscannen en dan zo bewerken, maar dit kost wel wat tijd, dus nog eventjes geduld hiervoor. Daarnaast zijn er ook enkele paden (vooral in de regio Wachtebeke) die ik nog eens wat beter moet bekijken omdat het al een hele tijd geleden is dat ik nog tot daar gereden ben en daardoor niet meer heel zeker ben hoe de situatie daar nog juist zit.
Maar voor de geplande tocht binnenkort ergens, zal er wel niet zo ver gereden worden.

Als je ook geinteresseerd bent in écht lange tochten, dan kan ik alvast t volgende melden: k Ben ook al aan t uitkijken om een (of verschillende) route(s) uit te stippelen, die aansluiting geeft op het huidig uitgestippeld traject, richting Waasmunster (zonder al te veel asfalt wel te verstaan). Dit zou dan wel eens een rasecht "Waasland MTB"-marathonparcours kunnen worden!!!! :drunk: :evil: \:D/
Maar dit is (voorlopig) nog toekomstmuziek...
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Prachtig werk Chiemel!!!! :wink: :lol: \:D/
stef21
Mountainbiker

Post by stef21 »

ja chiemel,

ge maakt der uw werk van, die tocht da wordt een echt pareltje!! misschien da we die langere tocht voor de zomer kunnen houden, lekker weertje en dan wa marathonnen, nie slecht voor de conditie!
tis maar een idee natuurlijk, en derbij; de mtb waasland marathon da klinkt nie slecht hé
greetz stef
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Hoi, ik ben van Stekene zelf en eigenlijk bike ik hier niet echt graag meer : t'is allemaal zo bekend hé. Maar als jij inderdaad zo'n mooie tocht in elkaar kan steken, ben ik wel eens benieuwd waar die allemaal heen zou gaan. En wat Waasmunster betreft : er zijn wel mogelijkheden om daar zonder al te veel asfalst naar toe te rijden hoor, maar een verhouding van 90/10 haal je dan wel niet meer.
Zo laat maar weten zou ik zeggen wanneer jouw rit doorgaat !
Veel bike plezier ondertussen !
Chiemel
Mountainbiker

Post by Chiemel »

Heel de streek is mij idd ook al heel bekend, maar ik bike er toch nog altijd graag, vooral omda ge altijd alle kanten uit gaat: zijde de streek van t waterwingebied en de Stropers wa beu, dan rijde meer richting Moerbeke of Wachtebeke enzo.
De lange tocht giet dit dan allemaal in één, maar dan wel inclusief een deel paden die ze der op toertochten niet of zelden eens insteken.
Om richting Waasmunster te gaan zonder al te veel asfalt, zijn alle bijkomende tips welkom. k Heb da ooit nog wel gedaan binnendoor, maar k weet nie meer goe hoe da juist was. Op de stafkaart heb ik in alle geval wel t een en t ander kunnen uitpijlen.
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Richting Waasmunster zonder veel asfalt moet lukken hoor!!!
Als ge zo via Sinaai-Belsele gaat... (aan de spoorweg enzo)
beethoven
Mountainbiker

omgeving van stekene moerbeke deklinge hulst

Post by beethoven »

Beste biker, ik zie dat je er nogal wat werk van maakt. IK heb ook afgesproken met nog drie bikers(Vrasene) uit jullie buurt om die afspraak na te komen.
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Gaat ge er dan geraken beethoven??
Weet ge uw weg van Sint-Niklaas naar Stekene...
Als ge met de trein komt, stap dan af aan het station van Sint-Niklaas, ik woon er niet zo ver van!
Kunnen we samen rijden... (met de fiets :D )
Post Reply