02/03/2008 TT Anzegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

katrien20 wrote:
kenny wrote:Mijn besluit is gemaakt, ik ga naar Lot voor wat meer hoogtemeters op een minder bekent terein. Maar iedereen die naar Anzegem trekt zal het zich zeker niet beklagen. Veel plezier daar.
Tja Kenny,
voor de verschillen in hoogtemeters moet je het niet doen : in Anzegem kregen we er vorig jaar een goeie 650 hm en in Lot staat er bij de kalenderinfo een 700 hm. :wink:
Maar wel over 10km minder :wink: Bovendien is dit niet de enige reden dat ik naar daar ga hé.
Maar zoals gezegt, die naar Anzegem trekt zal het zich zeker ook niet beklagen want ook dat is een prachtige tocht die ik zeker zou gereden hebben moest hij in een ander weekend vallen.
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Na Anzegem gaat mijn bike een kleine maand op stal voor een klein onderhoud en omdat er geen TT's meer in de buurt zijn, en omdat ik tijdens examens zit :cry: :cry:
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

héél mooie rit gereden vorig jaar in Anzegem maar dit jaar heb ik andere - ook wel zeer leuke - plannen!
Aan al die wel vrij zijn, zeker deze rijden, is de moeite 8)
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

timothyd wrote:Na Anzegem gaat mijn bike een kleine maand op stal voor een klein onderhoud en omdat er geen TT's meer in de buurt zijn, en omdat ik tijdens examens zit :cry: :cry:
Ken da gevoel :(
Ma ik gaan men fiets wel nie laten :P
Kzeg nochtands altijd van wel voor de examens, maar tijdens de examens kank et nooit laten, dus zeg ik het vannaf vandejaar nie meer :-D

Grtz
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

timothyd wrote:Na Anzegem gaat mijn bike een kleine maand op stal voor een klein onderhoud en omdat er geen TT's meer in de buurt zijn, en omdat ik tijdens examens zit :cry: :cry:
Ken da gevoel :(
Ma ik gaan men fiets wel nie laten :P
Kzeg nochtands altijd van wel voor de examens, maar tijdens de examens kank et nooit laten, dus zeg ik het vannaf vandejaar nie meer :-D

Grtz
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Deze tocht rijd ik ieder jaar mee , op zoek naar km, vanaf Anzegem komt de conditie meestal terug , heen en terug met de fiets + de tocht goed voor zo'n 75km.
Herriner mij dat ze vorig jaar een stuk moesten schrappen wegens te vuil , hopelijk blijft het nu lang goed weer zodat alles erin kan blijven.
Goede mengelmoes van road/offroad , met wat glooiende klimmetjes. Een tocht die nooit verveelt en een lekkere Ename aan den arrivee.
Valt dit jaar juist tussen 2 mooie franse zondagen, kan niet beter passen.
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Rock, van zodra je parcour info hebt post ze maar he, ik wacht vol ongeduld af. :-D
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

jodelaietie wrote:Deze tocht rijd ik ieder jaar mee , op zoek naar km, vanaf Anzegem komt de conditie meestal terug , heen en terug met de fiets + de tocht goed voor zo'n 75km.
Herriner mij dat ze vorig jaar een stuk moesten schrappen wegens te vuil , hopelijk blijft het nu lang goed weer zodat alles erin kan blijven.
Goede mengelmoes van road/offroad , met wat glooiende klimmetjes. Een tocht die nooit verveelt en een lekkere Ename aan den arrivee.
Valt dit jaar juist tussen 2 mooie franse zondagen, kan niet beter passen.
Kvrees voor da goe weer, alsk de weersvoorspellingen goed heb opgevat natuurlijk #-o

Grtz tobi
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Een beetje parcours-info...

Laten we zeggen dat de standaard stukken privé er zeker weer in zitten...
Hemsrode, Bouvelobos, Spitaalbossen... Maar hoe, waar en wanneer?

Nieuwe stukken zijn er ook, toch zeker voor deze tocht...
De 55 km heeft 615 hoogtemeters, de 30 km heeft er 264 en de 40 km heeft er 362... Waar die hoogtemeters opgedaan worden krijg je later deze week te zien... :wink:

Wat betreft het weer... Deze week voorspellen ze nogal wat regen, dus het zal een aangenaam tochtje worden met toch wel wat modderstrookjes...:roll:
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

@ veeteeteetje : om 7u aant lokaal :lol:
We gaan er normaal ook naar toe :wink:
Post Reply