16/02/2008 Herzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

jovelo wrote:
jerommeken wrote:Ben benieuwd of dat Jovelo terug enkele speciallekes mag op de menu zetten - remember http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... c&start=24
Deze topic is van onze wijngaardrit in Borsbeke ,deze rit -3 mei 2008- wordt dit jaar nog straffer.
Voor onze ganzewachters rit houden we ons min of meer aan dezelfde baantjes als de voorgaande jaren (het kan winteren deze tijd van het jaar),maar het parcours ligt er nu prachtig bij,het zal echt genieten worden
thanks maestro :wink:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Schoon streek, niet ver van huis en ze geven goed weer... ideale manier om de nieuwe bike te dopen :bounce:
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

jerommeken wrote:
Goldfinger1 wrote:Het zal zeker een TT zijn om te doseren, ik weet uit ervaring dat de kleine hellingen op het laatste zeker doorwegen!
Tot zaterdag!
Doseren ? Ik dacht dat gij dat een vies woord vond en dat ge dus zo rap mogelijk wil vergeten ne keer dat ge op uw alu ros zit . :wink:
Das te zien met wa dak bezig ben hé... :lol:
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Het gaat goed weer worden jovelo , steek er maar veel stukjes bij off road :bounce: :bounce: . Hoe lastiger hoe gaarne ik het heb, laat maar komen :wink: :wink: .Na een paar zware ritten in west vlaanderen zoals wevelgem , sint denijs , en den laatste in frankrijk ognies echt prachtig. Ga ik weer wa trainen voor ronde van vlaanderen , van petegem en natuurlijk de herder tocht vtt natuurlijk =D> =D> #-o :wink: . Rond de 24 feb toch nog eens naar noorden van frankrijk , jongens echt de moeite
mtbkris
Mountainbiker

Post by mtbkris »

Mooie beschryving van het parcours op de site.
En organisatie die bezig is met laatste plassen te verwyderen,luxe zeg!
Tzal den dezen worden,ik weet genoeg,tot zaterdag Herzele.
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

komen ook af, vorig jaar gereden en vond het een leuke tocht
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Wij vertrekken met 4 of zes in de namiddag, om te genieten van het zonnetje.
lauwaert
Mountainbiker

Post by lauwaert »

:lol: Voor de bikers die groten dorst zouden hebben door het zonnetje dat ze geven of wanneer het zweet in hun broek staat voorzien we een extra bevoorrading op de grootste afstand. Dus geen reden meer om niet de grootste afstand te nemen. Den Ename staat koud aan de aankomst !

Tot zaterdag !!!!!
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

lauwaert wrote:Den Ename staat koud aan de aankomst !
Hoe krijg je dat spul in godsnaam binnen? :-&

Ook van de partij voor de 47 km's. Zal wel frisjes zijn de zaterdagmorgen...

Startten jullie vroeger niet in dat café op de Provincieweg?
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

mmmmmmmmmmmm ename lekker =D> =D> =P~ :drunk: en geen controle meer, van de rijkswacht geld is op . ZEGGEN ZE geloof er niets van :^o :^o :^o :^o :^o
Post Reply