10/02/08 WESTOUTER
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
het is zeker niet de lastigste in de reeks van ritten in heuvelachtige streek van de laatste weken (Kemmel en Ingooigem zijn lastiger)parring wrote:is deze rit doenbaar voor een onervaren biker
Maar uiteraard wat moeten wij verstaan onder onervaren?
Als je wekelijks een platte tocht rijd van +/-50km dan kun je hier ook vast de 30km aan en als je je kracht dosseerd de 50km.
ALs je nog nooit gebiked hebt maar je deed voorheen andere sport en je bezit een goede conditie: eveneens 50km mits doseren doenbaar.
Als je werkelijk een beginner bent start dan gewoon met de 30km en dosseer daar dan voldoende. Je kan dan zien na de tocht of je veel overhad of als je in het rood moest gaan, sterven zul je waarschijnlijk wel niet.
Allesinds een mooie tocht dus kan het je motiveren naar méér dergelijke tochten later.
- Bouwerke Ed
- Mountainbiker
Post by Bouwerke Ed »
Zoals elke editie zal Ed en Ans biker niet ontbreken, want deze tt is aangeduid bij mijn favorieten!
We zullen nog proberen Peter en Frimoutje mee te krijgen. Berghaas tot zondag! 
ok thanx zal dan waarschijnlijk voor de 40km gaan als de compagnons het zien zittenleffe wrote:Je kan de eerste lus met de kemmelberg laten vallen of de tweede in frankrijk je komt dan aan ongeveer 40 kmJason B wrote:is het ook mogelijk om 1 van die 2 xtra lussen van de 50 te rijden om zo op een totaal te komen ergens tussen de 30 en de 50
50 lijkt me toch nog net iets teveel van het goede
- deurbieter
- Mountainbiker
Post by deurbieter »
inderdaad!!
de snotvalling loopt op z'n einde ,dus da gaat al wa beter gaan hoop ik.
der gaan normaal nog 3 bikers afkomen waaronder den Mike .
emperor kent em wel.
de snotvalling loopt op z'n einde ,dus da gaat al wa beter gaan hoop ik.
der gaan normaal nog 3 bikers afkomen waaronder den Mike .
emperor kent em wel.
De kodo's zullen ook aanwezig zijn om nu eens te genieten van het klimwerk.Tijdens onze toertocht moesten we noodgedwongen onze fiets laten staan om voor jullie alles te organiseren(wat we met veel plezier
hebben gedaan)
Voor mensen die de streek niet kennen:de foto's en films van vtt kemmel staan op onze site www.vttkemmel.be .Zo kun je even kennis maken met deze prachtige streek.
Kodo's Kemmel
hebben gedaan)
Voor mensen die de streek niet kennen:de foto's en films van vtt kemmel staan op onze site www.vttkemmel.be .Zo kun je even kennis maken met deze prachtige streek.
Kodo's Kemmel