Hmmm Vervecken is nie echt goe bezig hé...kenny wrote:Ik hoop Nys maar ik vrees dat Vervecken er toch ook weer zal meespelen
Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- iron gonzo
- Mountainbiker
- WT6
- Mountainbiker
Is het hetzelfde parcours als met de wereldbeker ?
Het is een parcours dat Bart erg goed ligt.
Als het iet of wat snel ligt, komen Mourey, Simunek, Franzoi, Boom en misschien nog meer zeker meedoen.
Met een beetje geluk gaat er een buitenlander mee lopen, zodat de belgen doorkrijgen dat ze beter samenwerken dan elkaar proberen af te breken.
Maar ik hoop op Nys, kwestie van de logica te respecteren. Ik heb het niet voor die 1dagsvliegen, die daarmee hun seizoen proberen te redden.
Anderzijds, als Bart of Erwin geen trui pakken, mogen ze gerust zeggen dat hun seizoen waardeloos is. Dan mogen volgend jaar betalen om te mogen meerijden ipv betaald te worden...
Hoeveel volk komt er nog kijken omdat Vervecken meedoet ? WK of niet, hij is gewoon niet goed genoeg.
Voor Wellens komt er altijd een kliek kijken, trui of niet.
Als Nys niet meedoet, heb je een pak minder volk, trui of niet. Dan heb je ook geen echte wedstrijd en krijg je gekke uitslagen zoals gisteren in Sint-Niklaas.
Het is een parcours dat Bart erg goed ligt.
Als het iet of wat snel ligt, komen Mourey, Simunek, Franzoi, Boom en misschien nog meer zeker meedoen.
Met een beetje geluk gaat er een buitenlander mee lopen, zodat de belgen doorkrijgen dat ze beter samenwerken dan elkaar proberen af te breken.
Maar ik hoop op Nys, kwestie van de logica te respecteren. Ik heb het niet voor die 1dagsvliegen, die daarmee hun seizoen proberen te redden.
Anderzijds, als Bart of Erwin geen trui pakken, mogen ze gerust zeggen dat hun seizoen waardeloos is. Dan mogen volgend jaar betalen om te mogen meerijden ipv betaald te worden...
Hoeveel volk komt er nog kijken omdat Vervecken meedoet ? WK of niet, hij is gewoon niet goed genoeg.
Voor Wellens komt er altijd een kliek kijken, trui of niet.
Als Nys niet meedoet, heb je een pak minder volk, trui of niet. Dan heb je ook geen echte wedstrijd en krijg je gekke uitslagen zoals gisteren in Sint-Niklaas.
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Toch even vermelden dat Sven Nys in Sint Niklaas wel meedeed! En als je het veldrijden enigzins volgt zou je kunnen weten dat de overwinning van Rob Peeters geen totale verassing is! Peeters vind ik de revelatie van dit seizoen, hij rijdt heel constante uitslagen en zag de opmars van de laatste weken beloond met een overwinning! Hiermee wil ik niet stellen dat hij beter is dan Nys, Albert of Wellens! Maar na deze 3 is hij dikwijls de beste Belg geweest dit seizoen!
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
je hebt gelijk van rob maar klaas is toch wat beter vin ik. Hij was vorig seizoen al goed maar hij is er nu toch heel uitgekomen vind ik toch wel een grote revelatie ook. (nu sukkeld ie wat maar dat gastje kan fietsen hoor)snellebeentjes wrote: En als je het veldrijden enigzins volgt zou je kunnen weten dat de overwinning van Rob Peeters geen totale verassing is! Peeters vind ik de revelatie van dit seizoen, hij rijdt heel constante uitslagen en zag de opmars van de laatste weken beloond met een overwinning! Hiermee wil ik niet stellen dat hij beter is dan Nys, Albert of Wellens! Maar na deze 3 is hij dikwijls de beste Belg geweest dit seizoen!
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Je hebt gelijk ze, maar ik vind dat Klaas vorig seizoen zijn grote stap heeft gezet en dat dit jaar bevestigd! Rob zet nu z'n grote stap vind ik! Twas dit dat ik bedoelde 
- WT6
- Mountainbiker
Nys is zeker wel gestart, maar hij deed niet mee voor de prijzen. Meerijden en meedoen is een groot verschil hesnellebeentjes wrote:Toch even vermelden dat Sven Nys in Sint Niklaas wel meedeed! En als je het veldrijden enigzins volgt zou je kunnen weten dat de overwinning van Rob Peeters geen totale verassing is! Peeters vind ik de revelatie van dit seizoen, hij rijdt heel constante uitslagen en zag de opmars van de laatste weken beloond met een overwinning! Hiermee wil ik niet stellen dat hij beter is dan Nys, Albert of Wellens! Maar na deze 3 is hij dikwijls de beste Belg geweest dit seizoen!
Met een Nys, Albert, Wellens, Vantornhout die een belang hebben om te winnen, komt Rob een stuk verder te staan. Een subtopper is het zeker, maar niet iemand die in normale omstandigheden op het hoogste schavotje staat.
En uiteraard is het hem gegund, al profiteert hij van de rustperiode van de toppers.