30/12/07 Geel Winkelomheide
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
volgens een van de organisatoren een 1000-tal bikers. volgens jaar teken ik ook present, maar vanwege een verkoudheid en vooral een vrouwke dat werken was (maw oppassen bij de kindjes) moeten passen.
ZEEr leuke tocht ookal is dit mijn eerste vond deze heel leuk
heb de 25km toer gedaan (ben nog maar 2-3weke bezig me mtb dusja :d:d wou me ni forcere :d
slijk was er zeker en vast op het 1ste stuk dan toch zeker :d :p
maar voor de rest ging het goed leuke toch
kan niet w8en voor een andere eens te doen ;d
heb de 25km toer gedaan (ben nog maar 2-3weke bezig me mtb dusja :d:d wou me ni forcere :d
slijk was er zeker en vast op het 1ste stuk dan toch zeker :d :p
maar voor de rest ging het goed leuke toch
kan niet w8en voor een andere eens te doen ;d
-
kom niet voorruit
- Mountainbiker
Post by kom niet voorruit »
prima organisatie, mooie TT goede bevoorading en proficiat voor de seingevers bij de gevaarlijke oversteken. Naar het schijnt 1400 vertrekkers
Het enige negative, de douches in de achterste kleedkamer, moesten van links naar rechts bewegen onder de douche(?) om onze rug nat te maken.
Een goei douchke is toch wel niet te versmaden.
Het enige negative, de douches in de achterste kleedkamer, moesten van links naar rechts bewegen onder de douche(?) om onze rug nat te maken.
Een goei douchke is toch wel niet te versmaden.
- bosprotter
- Mountainbiker
Post by bosprotter »
vandaag heb ik mij wreed geamuseerd.ik ging naar ginder met niet veel verwachtingen voor het parcour(k had in geel nog nooit niet gaan rijden)maar mijnen hoed af voor de organisatie en het tiof pacour.volgend jaar zeker terug