23/12/2007 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spooky
- Mountainbiker
Ik ben woensdag gaan rijden op de bosberg (tussen de vwb jeugd) en het lag daar allemaal perfect. Hard maar geen of nauwelijks modder.
Gaat hard gaan morgen. En vooral niet vallen, want da' s nog harder!
Gasten, vergeet vooral jullie valhelm niet, ook als je een muts wil opzetten! Dezer dagen zie je er vaak rijden zonder helm. Dat is, zeker op een parcours als in Aarschot met toch pittige afdalingen, bijzonder gevaarlijk!
Gaat hard gaan morgen. En vooral niet vallen, want da' s nog harder!
Gasten, vergeet vooral jullie valhelm niet, ook als je een muts wil opzetten! Dezer dagen zie je er vaak rijden zonder helm. Dat is, zeker op een parcours als in Aarschot met toch pittige afdalingen, bijzonder gevaarlijk!
-
bike-lover
- Mountainbiker
Post by bike-lover »
lvandaag den toer gaan afpijlen en het ligt er bikkelhard bij,dus wij hopen dat de rijders hun verstand gebruiken en een beetje voorzichtig zijn want nu vallen is serieuze kosten,dus niet verstand op nul en gaan maar nadenken en gaan.en zet aub een helm op
ge kunt starten als het licht is dus niet om 7 uur,ik moet het eerste stuk controleren,en ik vertrek als het licht begint te worden dus die voor mij vertrekken hebben niet te reklameren als er iets moest wegzijn
allee tot morgen
ge kunt starten als het licht is dus niet om 7 uur,ik moet het eerste stuk controleren,en ik vertrek als het licht begint te worden dus die voor mij vertrekken hebben niet te reklameren als er iets moest wegzijn
allee tot morgen
- forza_inja
- Mountainbiker