Dan moet je wel eens kijken hoeveel er met een crossfiets van de fiets moeten, met een mtb geraak je zeker ook overal doorhell yeah wrote:Het voordeel van een cross fiets das niet moeilijk da.
IK heb een mtb en een cross fiets en in de winter ben je veel gemakkelijker met cross fiets , je hebt grotere wielen dus ideaal om door zware modder te rijden en gij weegt zo'n 4 kilo minder dan een gemiddelde mtb.
Je moet wel redelijk technisch zijn met een cross fiets .
In de zomer rij je dan wel weer beter met een mtb omdat het dan harder is .
Ik heb al 3 jaar een cross fiets en ik zou nooit meer veranderen.
Het loopt stukken beter en is echt de max als het gewoon bent van ermee te rijden .
Sommige mtb'ers kunnen da wel niet zo goed verdragen dat je met cross fiets rijd.
29/12/07 Assebroek-Brugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
clubboys wrote:Dan moet je wel eens kijken hoeveel er met een crossfiets van de fiets moeten, met een mtb geraak je zeker ook overal doorhell yeah wrote:Het voordeel van een cross fiets das niet moeilijk da.
IK heb een mtb en een cross fiets en in de winter ben je veel gemakkelijker met cross fiets , je hebt grotere wielen dus ideaal om door zware modder te rijden en gij weegt zo'n 4 kilo minder dan een gemiddelde mtb.
Je moet wel redelijk technisch zijn met een cross fiets .
In de zomer rij je dan wel weer beter met een mtb omdat het dan harder is .
Ik heb al 3 jaar een cross fiets en ik zou nooit meer veranderen.
Het loopt stukken beter en is echt de max als het gewoon bent van ermee te rijden .
Sommige mtb'ers kunnen da wel niet zo goed verdragen dat je met cross fiets rijd.
Je kan er blijven over discusieren wat er beter is om mee te rijden .
Maar als je eens de kans hebt om met een cross fiets door een zware strook te rijden en dan daarna met je mtb zal je wel verschil weten.
Ik weet het zeker wat voor mij het beste is en mij ga je niet van mijn cross fiets zien stappen tenzij ze voor mij stil staan
-
thompsonbiker
- Mountainbiker
Post by thompsonbiker »
komt de tocht terug in de omgeving van beernem-moerbrugge?
normaal gezien kon men vroeger op het parcours komen net voorbij beernem in de lege weg,
normaal gezien kon men vroeger op het parcours komen net voorbij beernem in de lege weg,
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Na veel piekeren (Leupegem-Langemark-Assebroek) is de keuze toch hier gevallen.Twee jaar geleden voor het laatst de winter-tt gereden en dus komen pepeetje en ik morgenvroeg nog de voorlaatste keer van dit jaar de beentjes losgooien in de voormiddag.Start voorzien rond 8u30.
Over het parcours maak ik me geen illusies,ik weet wat ik mag verwachten.
Over het parcours maak ik me geen illusies,ik weet wat ik mag verwachten.
- Putter Pierre
- Mountainbiker
Post by Putter Pierre »
toffe tocht , steeds goed gepijld en ben er ieder jaar bij
rond brugge vinden ze steeds leuke tracks idem voor de tocht van de Brugse cyclos op 5 jan in duzele
rond brugge vinden ze steeds leuke tracks idem voor de tocht van de Brugse cyclos op 5 jan in duzele