15/12/07 Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jo de groot
Mountainbiker

Post by jo de groot »

al bij al goed geamuseerd en ook wel wat afgezien : :roll: met maar een gemiddeld van 19 maar was blijkbaar niet alleen vond al dat er weinig bikers mij ter plaatse lieten hoewel ik het gevoel had van stil te staan.
Voorts goede bevoorading =D> enkel de bikewash had wat beter aangegeven mogen zijn heb veel bikers zien vertrekken met modderfietsen op de wagen.
Bij leven en welzijn terug op mijn agenda geplaatst voor volgend jaar :wink:
tot dan
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

jo de groot wrote: enkel de bikewash had wat beter aangegeven mogen zijn heb veel bikers zien vertrekken met modderfietsen op de wagen.
Dit waren waarschijnlijk de slimsten, als die vandaag gingen rijden toch. Ik vrees dat ge straks veel gaat lezen over fietsen die niet meer schakelen of remmen doordat het water dat in de kabels zit of zelfs de body bevroren is. Tip: spuit nooit uw bike af wanneer het vriest, en je s'anderdaags een tocht gaat rijden :wink:
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

vond 't wel 'n tof parcours ... eerste keer dat ik 't rij ... dus altijd 'n verrassing ...

enkel de bepijling had beter gemogen!
Stalley
Mountainbiker

Post by Stalley »

jo de groot wrote:al bij al goed geamuseerd en ook wel wat afgezien : :roll: met maar een gemiddeld van 19 maar was blijkbaar niet alleen vond al dat er weinig bikers mij ter plaatse lieten hoewel ik het gevoel had van stil te staan.
Voorts goede bevoorading =D> enkel de bikewash had wat beter aangegeven mogen zijn heb veel bikers zien vertrekken met modderfietsen op de wagen.
Bij leven en welzijn terug op mijn agenda geplaatst voor volgend jaar :wink:
tot dan
Goddank, en ik die dacht met m'n average van 23,4 op dit soort tracks een matig ritje te hebben gereden , heb onderweg wel vastgesteld dat er me geen voorbijkwamen.
Vandaag naar Lubbeek geweest een heuvelachtige tt,ijskoud -4 bij de start deze morgen om 08h15 en een average van 23,1 om maar te zeggen dat singletracks en heuvels een heel ander gevoel geven van hoe men een tt beleeft.Grt en just do it. :roll: :roll: :roll:
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Met weinig verwachtingen naar verre Lommel getrokken ; ik verwachtte veel brede lange rechte boswegen.
Maar ik moet zeggen dat deze tocht toch wel mijn lage verwachtigen oversteeg. Vond het wel een tof parkoerske ==> tenminste als je het parkoers volgt !! Ongelooflijk hoe veel ik er zag op het asfalt blijven vlammen daar langs het kanaal, terwijl je eigenlijk die prachtige single-tracks op de bermen moest nemen. (En dan waarschijnlijk achteraf klagen dat er veel asfalt in zat #-o )
Ik vond het dus al bij al wel een leuke tocht en de moeite van de (relatief) verre verplaatsing wel waard.
=D>
Post Reply