Versluys Ostend Beachrace 2 decemebr 07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Van Hoey Gert
- Mountainbiker
Post by Van Hoey Gert »
Maar de gemiddelde snelheid was zo 'laag' omdat het vorig jaar naar het schijnt zware weersomstandigheden waren. Want bvb in 2005 haalde de winnaar zelfs 35 per uur, t.ov. van 27 vorig jaar.
Wat wordt er verwacht op dit parcour?
Wat wordt er verwacht op dit parcour?
- jonathan
- Mountainbiker
- Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700
in 2005 was het zeer mooi weer en warm
in 2006 was het zeer veel wind daarmee de verschillen in gemiddelde
in de eerste startbox staan normaal gezien de eerste 50 heren en eerste 10 dames van het tussenklassement en natuurlijk deze dat de beachbikers uitnodigen hierna de vergunninghouders en dan deze zonder vergunning (staat zo in het regelment van het kustcriterium
in 2006 was het zeer veel wind daarmee de verschillen in gemiddelde
in de eerste startbox staan normaal gezien de eerste 50 heren en eerste 10 dames van het tussenklassement en natuurlijk deze dat de beachbikers uitnodigen hierna de vergunninghouders en dan deze zonder vergunning (staat zo in het regelment van het kustcriterium
-
stiffmeister
- Mountainbiker
Post by stiffmeister »
vorig jaar was het goe weer ( windkracht 7 )
18 km/h tegen wind en 55 met de wind mee.
18 km/h tegen wind en 55 met de wind mee.
- robin
- Mountainbiker
idd de weersomstandigheden waren bikkelhard vorig jaar, 7-8 bf tegenwind, en rijden maar!!!!
je mag dat parcour van oostende niet onderschatten hoor,dit is continu remmen voor de golbreker en weer optrekken na elke golbreker,
als je dit je dit in totaal 6x (elke ronde over minstens 20 golfbrekers) moet gaan doen,maak de som maar eens e,
dit kan na 4-5x toch wel pijn beginnen doen,en als het weer z'on weertje is als vorig jaar!!!!!
das mijn mening e,ben van de streek e
je mag dat parcour van oostende niet onderschatten hoor,dit is continu remmen voor de golbreker en weer optrekken na elke golbreker,
als je dit je dit in totaal 6x (elke ronde over minstens 20 golfbrekers) moet gaan doen,maak de som maar eens e,
dit kan na 4-5x toch wel pijn beginnen doen,en als het weer z'on weertje is als vorig jaar!!!!!
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Robin heeft volledig gelijk.robin wrote:idd de weersomstandigheden waren bikkelhard vorig jaar, 7-8 bf tegenwind, en rijden maar!!!!
dit kan na 4-5x toch wel pijn beginnen doen,en als het weer z'on weertje is als vorig jaar!!!!!![]()
't Is zeer moeilijk een goed groepke samen te houden in die omstandigheden.
De ene gaat al sneller over de golfbrekers dan de andere, zodoende is het steeds hergroeperen geblazen. En een keer dat ge weer mooi samen zit, staat de volgende golfbreker reeds te wachten.
Persoonlijk vind ik het een lastige race, ook gezien het een beetje saai is en behalve de golfbrekers niet veel te beleven valt.
Wel TOP-organisatie, en das al voldoende om mee te doen.
- alainvwbike
- Mountainbiker
Post by alainvwbike »
[quote=in de eerste startbox staan normaal gezien de eerste 50 heren en eerste 10 dames van het tussenklassement en natuurlijk deze dat de beachbikers uitnodigen hierna de vergunninghouders en dan deze zonder vergunning (staat zo in het regelment van het kustcriterium[/quote]
Als ze da tussenklassement al maar weten tegen de zondag!!Op de site van't kustcriterium nog altijd niks!!
(op mtbikers staan de eerste 20 toch al)
Als ze da tussenklassement al maar weten tegen de zondag!!Op de site van't kustcriterium nog altijd niks!!
(op mtbikers staan de eerste 20 toch al)
Ik zie op het plannetje dat er van oostende tot middelkerke 22 genummerde golfbrekers zijn.
Op de terugweg, hebben we waarschijnlijk het genoegen om vele van die golfbrekers nog eens te passeren
...
Bovendien zijn er 3 rondes
...
Hoeveel golfbrekers zijn er dan in totaal? Meer dan 100 ?
Ik denk dat ik niet veel meer zal waard zijn, na die wedstrijd
Op de terugweg, hebben we waarschijnlijk het genoegen om vele van die golfbrekers nog eens te passeren
Bovendien zijn er 3 rondes
Hoeveel golfbrekers zijn er dan in totaal? Meer dan 100 ?
Ik denk dat ik niet veel meer zal waard zijn, na die wedstrijd
- robin
- Mountainbiker
long fellow wrote:Robin heeft volledig gelijk.robin wrote:idd de weersomstandigheden waren bikkelhard vorig jaar, 7-8 bf tegenwind, en rijden maar!!!!
dit kan na 4-5x toch wel pijn beginnen doen,en als het weer z'on weertje is als vorig jaar!!!!!![]()
De golfbrekers, breken niet alleen de golven maar ook het ritme en soms ook de moraal.
![]()
't Is zeer moeilijk een goed groepke samen te houden in die omstandigheden.
De ene gaat al sneller over de golfbrekers dan de andere, zodoende is het steeds hergroeperen geblazen. En een keer dat ge weer mooi samen zit, staat de volgende golfbreker reeds te wachten.
Persoonlijk vind ik het een lastige race, ook gezien het een beetje saai is en behalve de golfbrekers niet veel te beleven valt.
Wel TOP-organisatie, en das al voldoende om mee te doen.
met genoegen