01/12/07 Sint-Joris (Beernem)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

afgelopen weekend alle privé kasteeldomeinen en bossen verkend,enkele nieuwe dreven gevonden, andere van rijrichting veranderd om niet compleet dezelfde toer te hebben als vorig jaar,parcours was gisteren nog overal goed berijbaar.
misschien het vermelden waard voor diegenen die onze rit een beetje kennen: over de ijzeren brug in het bloemendalepark (station van Beernem) wordt in beide richtingen gereden, dus tweemaal links houden over de brug, zal wel goed aangeduid worden maar misschien beetje snelheid matigen
hou jullie verder deze week op de hoogte en see you on saturday
La Vadrouille-ker
Mountainbiker

Post by La Vadrouille-ker »

Hallo,
daar ik met mijn zoontje van 7, regelmatig een toertochtje doe.
Appel valt ni ver van den boom é.
Had ik graag geweten of we op de korste afstand ergens een stukje kunnen inkorten? Om max. een 20km te hebben.
Alvast bedankt voor een reactie.
BOB DE STOEMPER
Mountainbiker

Post by BOB DE STOEMPER »

Prachtige organisatie,veel offroad en bij regenweer alles goed bereidbaar en uitstekende bevoorrading !!
Allen daarheen
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Yups, met Oostende in het vooruitzicht (strandrace op zondag), doen wij het rustig aan en gaan we niet te veel klimmen op andere, zwaardere tochten. Bekend terrein dat niet al te zwaar is, als je het natuurlijk zelf niet te zwaar maakt.
panbiker
Mountainbiker

Post by panbiker »

Altid een mooie rit ,ik kom zeker af
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Wij komen ook zeker af, elk jaar een gegarandeerd mooie tocht. hopelijk houden de weergoden zich wat gedeisd.

Groeten

geertje :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Enig idee hier van het off-roadgehalte???
Ik meen dat ik deze rit in een ver verleden al eens gereden heb,maar kan mij daar niet zoveel meer van herrinneren.Heb al zo dikwijls in de streek van en rond Beernem gereden,dus misschien haal ik er wel enkele door elkaar.
Parcours oogt in ieder geval veelbelovend mooi,dus graag wat meer info voor mij.Ik ben in ieder geval liefhebber van bos en van aangelegde parcourskes. :bounce: :bounce:
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

al 'tweerbericht gehoord voor zaterdag?? :roll: het wordt een weerke in echte flandrien stijl...4 a 5 beaufort,regen,...!!hopelijk moet de pechdienst niet te veel bikers uit de bomen gaan halen!! #-o zet alvast maar ne ladder klaar!! :wink: schrijf me maar op de namiddaglijst,'t mag oude wijven of lelijke schoonmoeders regenen...biken doe ik!!!en daarna ne goe pot om de zware rit door te spoelen :drunk: de mieten gaan weer thuisblijven,zeker!! #-o :oops:
@ veeteeteetje:toch veranderd van gedacht?? :roll: :wink:
groeten dingo 8)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

dark dingo wrote:al 'tweerbericht gehoord voor zaterdag?? :roll: het wordt een weerke in echte flandrien stijl...4 a 5 beaufort,regen,...!!hopelijk moet de pechdienst niet te veel bikers uit de bomen gaan halen!! #-o zet alvast maar ne ladder klaar!! :wink: schrijf me maar op de namiddaglijst,'t mag oude wijven of lelijke schoonmoeders regenen...biken doe ik!!!en daarna ne goe pot om de zware rit door te spoelen :drunk: de mieten gaan weer thuisblijven,zeker!! #-o :oops:
@ veeteeteetje:toch veranderd van gedacht?? :roll: :wink:
groeten dingo 8)

Nee,eigenlijk (nog) niet.
Maar het begint er wel stillekesaan op te gelijken.
Ik zal zaterdagnamiddag wel zien naar welke richting mijn camionette waait.#-o #-o #-o
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

veeteeteetje wrote:Enig idee hier van het off-roadgehalte???
Ik meen dat ik deze rit in een ver verleden al eens gereden heb,maar kan mij daar niet zoveel meer van herrinneren.Heb al zo dikwijls in de streek van en rond Beernem gereden,dus misschien haal ik er wel enkele door elkaar.
Parcours oogt in ieder geval veelbelovend mooi,dus graag wat meer info voor mij.Ik ben in ieder geval liefhebber van bos en van aangelegde parcourskes. :bounce: :bounce:
op de 42 en 48 km is het off-roadgehalte zowat rond de 65%.
even bij vermelden dat het zeker 70% of ietsje meer is op de laatste 22 kilometers(na bevoorrading)
Post Reply