18/11/07 Noyelles-sous-Lens
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
God...............ver..................milj...............nonde................dzju, spijtig genoeg moet ik forfait geven

- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ach,zo kalm zal het de zondag nu ook niet zijn.Vergeet niet dat jullie 2 dagen hebben,hé.Rodenbach wrote:bwah, d'r zullen wel nog altijd genoeg "locals" afkomen hoorLichterveldenaere wrote:Allé, 'k zie het al aankomen.
't Zal zondag kalm zijn in Torhout.![]()
wij normaal gezien op vrijdag... de Franse avonturen zijn voor een andere keer
We zullen de vrijdag alvast weer een poging doen om de leffevoorraad van de zondag ook soldaat te maken!!!
Nice! Wat gelezen links & rechts, lijkt me 'n leuke TT te zijn. Staat in m'n agenda, 'k zit wel nog met twee duiken op zondag en 'k weet niet echt wanneer, maar als 't een béétje doenbaar is kom ik ook af naar de Franse heuveltjes van Erika.
Ik ga waarschijnlijk, zoals altijd, weer één van de laatste zijn om in te schrijven, en zowiezo zou ik al vanaf centimeter 1 door de forumtrein worden achtergelaten, dus ik kom wel af en we zien dan wel.
Nice, zin in!
Ik ga waarschijnlijk, zoals altijd, weer één van de laatste zijn om in te schrijven, en zowiezo zou ik al vanaf centimeter 1 door de forumtrein worden achtergelaten, dus ik kom wel af en we zien dan wel.
Nice, zin in!
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Geen nood, deze herder zal het wel overnemen en de schaapjes van start tot eindmeet brengenscubaluc wrote:God...............ver..................milj...............nonde................dzju, spijtig genoeg moet ik forfait geven![]()
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
t'is al goed, wrijf het er nog maar een beetje dieper inHerder Alex² wrote:Geen nood, deze herder zal het wel overnemen en de schaapjes van start tot eindmeet brengenscubaluc wrote:God...............ver..................milj...............nonde................dzju, spijtig genoeg moet ik forfait geven![]()
Veel plezier toegewenst aan iedereen die erbij kan zijn
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Voor degene die willen meependelen.
We spreken af om 7u30 aan de grensovergang.Als dit goed is voor iedereen.
(7 uur is een beetje te vroeg,hé)Vooral nu je bijna voor 8 uur niet meer kunt vertrekken zonder verlichting.
Ga proberen van het lijstje nog wat uit te breiden en Tobi ook ne keer te overhalen om mee te gaan naar "La France".
Oja,en nog iets in Frankrijk rijden we regelmatig lek.Waarom??Geen idee??
Maar best een binnebandje extra meenemen.Kan nooit kwaad.Het gemiddelde lekke banden van de forum bedraagt altijd rond de 5 lekke bandjes.Dus....
We spreken af om 7u30 aan de grensovergang.Als dit goed is voor iedereen.
(7 uur is een beetje te vroeg,hé)Vooral nu je bijna voor 8 uur niet meer kunt vertrekken zonder verlichting.
Ga proberen van het lijstje nog wat uit te breiden en Tobi ook ne keer te overhalen om mee te gaan naar "La France".
Oja,en nog iets in Frankrijk rijden we regelmatig lek.Waarom??Geen idee??
Maar best een binnebandje extra meenemen.Kan nooit kwaad.Het gemiddelde lekke banden van de forum bedraagt altijd rond de 5 lekke bandjes.Dus....
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Daar het een hele mooie streek is met heel wat singletracks en terrils voel ik me ook weer bereid om weer voor wat sfeerbeelden te zorgen.
Als ik toestemming krijg van produktiehuis Traxer en ik de uitzendrechten krijg of kan betalen zorg ik terug voor een filmpje.
Moto 2 staat paraat!!!
We zullen de afwezigen weer ne keer laten zien wat ze gemist hebben!!!

Als ik toestemming krijg van produktiehuis Traxer en ik de uitzendrechten krijg of kan betalen zorg ik terug voor een filmpje.
Moto 2 staat paraat!!!
We zullen de afwezigen weer ne keer laten zien wat ze gemist hebben!!!
gTa wrote:Nice! Wat gelezen links & rechts, lijkt me 'n leuke TT te zijn. Staat in m'n agenda, 'k zit wel nog met twee duiken op zondag en 'k weet niet echt wanneer, maar als 't een béétje doenbaar is kom ik ook af naar de Franse heuveltjes van Erika.
Nice, zin in!
Zijn er de komende maanden nog TT's in die streek?