3/11/2007 TT Middelburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

geertje wrote:
Redbullbiker wrote:
Fre C wrote:Haha, gans mijn leven in Maldegem gewoond en deze tocht altijd gedaan net (letterlijk) over de grens. Dit jaar vanuit Gent met MTB nog eens afzakken, zodat ik voldoende kilometers doe. Tocht gaat inderdaad meestal richting Donk, Sijsele, Rijkeveldebos,....vooral stroken naar Donk langs de "spoorweg" van vroeger vind ik fantastisch om snelheid te maken. Heb vernomen dat nog een tweetal Buddybikers uit Lembeke en Zomergem met de fiets afzakken.

Rijkeveldebos niks van gezien ,of was het dat bosje met die singletrack?
Voor de rest ,ja leuk parcourke.:-)
Rijckeveldebos ligt nog een stuk verder achter de spoorwegbedding richting Brugge en werd niet aangedaan.
Het bos met die singletrack was het Resingebos (of iets in die aard) in Maldegem.

geertje :wink:
Inderdaad, we hebben enkel een privaat bos in Sijsele gedaan (daar iets voorbij het ziekenhuis rechts) en verder reden we terug op de spoorwegbedding richting Maldegem. Die singletracks waren in Maldegem, in het Reesingebos. Daarna staken we de N49/E34 over richting Sint-Laureins, Middelburg en Eede.

Weet iemand waar de foto's zouden verschijnen? Heb al zitten googlen maar nog geen resultaat. Als iemand dit weet, zet dit gerust op het forum.
Freddie Raketie
Mountainbiker

Post by Freddie Raketie »

Ik ben gestart tegen 9u. Mijn bikebuddy, de andere helft van de publistampers, was op weekend in de Ardennen.
Ik heb me goed geamuseerd in Eede en omstreken. Ik lees dat iedereen heeft doorgesjeesd. Ik had máár 21,6 gemiddeld maar heb dan ook heerlijk genoten van de rit. Moe, na de laatste km te hebben gevochten tegen de wind in, bereikte ik tegen 11u45 de Tol.
Een proper parkoers, eens wat anders dan gewoonlijk. Ik ben niet bang van een zwaarder parkoers maar dit was PLEZANT. Toen ik in café Tol aankwam, na de rit, staken ze me spontaan een inschrijving in mijn handen. Zó proper was ik nog. Twas echt plezant. Volgend jaar breng ik het andere "publistamperke" zeker mee. Bedankt aan de organisatie.
stoempe
Mountainbiker

vvt tocht middelburg

Post by stoempe »

gert 9920,

Verlof voor zaterdag 10/11/2007 is toegestaan.Dus lovendegem, we zullen aanwezig zijn.Groeten aan alle mountainbikers en tot zaterdag alvast. :P :P :P :P :P :P :P :P
Post Reply