02/11/07 lummen (gestel)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Deze tocht sloeg werkelijk alles, nog nooit een MTB-tocht gereden waarin zo weinig MTB zat, ik schat hooguit een 15 km offroad van de 45 km !!
Ik moet wel toegeven dat het kleine offroad deel wel de moeite was, paar schoon single-tracks die ik nog niet eerder gedaan had.
Maar als dat dan afgewisseld wordt met stukken asfalt van 6-7 km, tja waar ben je dan mee bezig, richt dan gewoon een wielertoeristen-rit in he !
Bijvoorbeeld dat belachelijke toerke rond de Paalse plas, kan iemand mij daarvan het nut eens geven ??? Hiermee haal je enkel de ergernis van de golfers op je dak die zich afvroegen wat die stomme mountainbikers daar op hun terrein kwamen doen ; en voor 1 keer moet ik ze gelijk geven, wij hadden daar idd. niks te zoeken.

Er waren wel 2 bevoorradingen hoor, maar de eerste (die na 17 km) was al volledig geplunderd. Ipv. verontschuldigingen zeiden die ouw peekes daar gewoon "aah ge hebt pech gehad ..." #-o

Aan de VWB : hou u terug bezig met de wielertoeristen en laat ons, bikers, gerust ! Sinds jullie komst in onze hobby (nu ongeveer een 5 jaar zeker) is er enkel een hoop ambras gezaaid tussen de verschillende federaties, maar er is geen enkele meerwaarde gekomen !
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

Awel ik ben deze TT gaan rijden en ik heb me goed geamuseerd!
Voor 3.5 euro een mooi parcours gekregen,2 bevoorradingen (en die waren beter als die gisteren in AS) en nog een paar kousen erbovenop! wat wil je nog meer hebben op een sombere novemberdag!

Aan alle dikkenekken die niet tevreden zijn ga dan maar naar de houffamarathon,of vulkanbike enz... want blijkbaar zijn de kleinere organisaties niet goed genoeg meer voor deze Heren!
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

ik vond de toch wel goed veel tarmac maar maakt mij niet uit de vergelijking tarmac en dan de serieus klims dit er in zatten de klime draaient omhoog die kom je niet rap tegen ik vondt ze geslaagt ,hoe kan je meer bos zoeken als het wordt afgedaan ik heb 2paar sokken gehad en ze zitten nog goed ook .oja als de sokken moest hebben moest je binnen gaan he volgend jaa rkom ik terug altijd pelzant voor kleinere oranisatie te sponseren ,ze hebben veel tijd in gestoken denkik
DT fan
Mountainbiker

Post by DT fan »

Er zijn toch altijd mensen die kunnen overdrijven he. Ik ben hier ook komen rijden en inderdaad er was veel asfalt bij. Maar om nu te zeggen dat 2/3 asfalt was vind ik fel overdreven. Toch vind ik het off-road gedeelte de moeite waard en zelfs zodanig dat ik het asfalt al vergeten ben. Voor iedereen goed doen kan niemand. Ik kom zeker nog terug naar Lummen.
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Handige Harry wrote: Aan alle dikkenekken die niet tevreden zijn ga dan maar naar de houffamarathon,of vulkanbike enz... want blijkbaar zijn de kleinere organisaties niet goed genoeg meer voor deze Heren!
Wat een onnozele opmerking is dat ?
Amai =D>
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

Ook daar gaan rijden. Veel asfalt maar is lekker relaxen de off-road stukken waren wel tof niet veel hoogtemeters dus lekker kunnen gassen.
Een paar baanjanetten die ons op de weg net voor het indraaien van een off-roadstukje de pas afsneden na 10m off-road beklimming te kakken kunnen zetten(niet meer teruggezien) is ook leuk he.
Bevoorradingen wel ok alleen was de sportdrank aan de 2e minder aangelengd dan aan de eerste. Alleen net voor de 2e bevoorrading bij het uitkomen van het bosje op het asfalt aan bodemonderzoek gaan doen (alleen maar gekneusde dij en geschaafde elleboog). Heb me toch geamuseerd is heel ander terrein dan wij in het Hageland gewoon zijn dus das ook leuk en ben rap content.
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Wat zijn we hier weer gezellig bezig [-X
Als ik zie hoe dit forum de laatste jaren evolueert ben ik soms beschaamd mtbiker te zijn.
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

Ben helemaal niet beschaamd om biker te zijn ik word alleen niet graag de kant in geduwd door een gevaarlijk manouvre om een paar meter verder te parkeren. Dan vind ik dat ik het recht heb om in mezelf te mogen lachen. Je zal mij daar nooit een opmerking over horen maken is maar om aan te tonen dat de echte bikers veel hoffelijker zijn.
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

ik had het op niemand persoonlijk, gewoon over het feit dat het tegenwoordig nogal een gezaag en geklaag is over alles en nogwa. Ok, de rit was niet 100% wat men verwachtte, maar so what, volgende beter en hier niet meer komen he. Case closed.
S-dude
Mountainbiker

Post by S-dude »

waste of time, dan heeft ne mens eens nen dag verlof en kijkt hem gans de week uit om prachtige tour te rijden. Regio lummen onwaardig. Begrijp de verontwaardiging van vele collega-bikers en ben het er volledig mee eens dat de vwb zich beter bezig houdt met wielertoerisme.
Post Reply