20/10/07 Opoeteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
vraagje aan de afpijlers, of andere bikers uit de omgeving. Hoe ligt de ondergrond erbij? Vettig of vrij droog, kwestie van de juiste banden te steken
niet dat ik daardoor harder ga, maar dan kan ik het daar toch al niet op steken nu de conditie ver van optimaal is. 
- kleinboy
- Mountainbiker
Mooi weertje in onze achtertuin... dus kunnen we deze naar traditie mooie tocht niet laten liggen. In totaal 60km gedaan incl. toertocht ... 25km/u gemiddeld hoewel de bedoeling was 22-23 te rijden. Maar dat komt omdat Saiko vrienden opbelt die ex-compititie zijn... of wat dan ook. Bedankt Ruud en co!
weer een goede training.
En dit weer (droog...) houdt nog enkele dagen aan... hopelijk tot 1nov. Dan toertocht As incl. terrils. Ook iets om met zo 'n weer niet te laten voorbij gaan...
Have a nice weekend !
groeten
En dit weer (droog...) houdt nog enkele dagen aan... hopelijk tot 1nov. Dan toertocht As incl. terrils. Ook iets om met zo 'n weer niet te laten voorbij gaan...
Have a nice weekend !
groeten
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Re: 20/10/07 Opoeteren
Post by Ghost-biker »
zal maar antwoorden op mijn eigen vraag. Heb namelijk begin vorig seizoen een goede tt gereden welke ik dit jaar zeker terug wou rijden. heb toen de hoogtemeters nog doorgegeven (dacht toen 350 hm) Wel, het was blijkbaar deze van opoeteren.Ghost-biker wrote:Wie kan er mij wat meer vertellen over de route en de organisatie? welke richting, hoogtemeters, veel bos?.....
Alléé, TT was weer in orde, leuke rit, zeer goede bevoorrading, nu wat later op de toer dan vorig jaar.
Voor de rest was het echter een pechdag, eerst een ketting met een eigen leven, vervolgens zeer zwaar over de fiets in de eerste afdaling. Zal de komende dagen men ribben nog goed weten liggen
-
Rillaarse Biker
- Mountainbiker
Post by Rillaarse Biker »
De Rillaarse Bikers zijn vandaag ook afgezakt naar Opoeteren.
Een niet te missen tocht in deze periode van het jaar met al die herfstkleuren in het bos en we hebben vandaag veel bomen gezien hoor.
Het parcours lag er perfect bij, zéér verzorgde bevoorrading die bemand werd met vriendelijke mensen. Alleen jammer dat we maar 38,5 km hadden. Het kan toch niet moeilijk zijn voor de organisatie om in deze streek de grote tour te verlengen met ne km of 5.
Tot volgend jaar.
Een niet te missen tocht in deze periode van het jaar met al die herfstkleuren in het bos en we hebben vandaag veel bomen gezien hoor.
Het parcours lag er perfect bij, zéér verzorgde bevoorrading die bemand werd met vriendelijke mensen. Alleen jammer dat we maar 38,5 km hadden. Het kan toch niet moeilijk zijn voor de organisatie om in deze streek de grote tour te verlengen met ne km of 5.
Tot volgend jaar.
Vandaag ook hier wezen biken, samen met het zoontje de 25 gedaan
Uitstekend weertje, mooi tochtje, goede bevoorrading, de bepijling echter
dit was wel het slechtste da'k geweten heb dit jaar. Slechts 1 enkel pijltje in de bochten, niks ervoor geen bevestiging erachter
Ondanks het feit dat wij dus slechts aan een gemiddelde van 20 reden toch 3x verkeerd gereden. Onderweg verschillende bikers tegen gekomen die tevens het noorden kwijt waren. Dit kon veeeeeeel beter.
Hopelijk een les voor de mannen tegen volgend jaar, want zoals eerder aangehaald, voor de rest was't dik in orde