Afstelling REBA SL

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
ReeVeS
Mountainbiker

Post by ReeVeS »

Ik heb dat probleem ook met mijn pushlock dat hij blijft haperen ... denk dat er vuil ofzo in zit waar de kabel aan de rechterpoot aansluit
Flupke@
Mountainbiker

Post by Flupke@ »

ReeVeS wrote:Ik heb dat probleem ook met mijn pushlock dat hij blijft haperen ... denk dat er vuil ofzo in zit waar de kabel aan de rechterpoot aansluit
vuil is 3 dagen oud.... en had dit al vanaf eerste rit stoort ij niet maar ook al gelezen dat dit kan gebeuren omdat alles nieu is en een beetje moet zetten...
Biebabeloela
Mountainbiker

Post by Biebabeloela »

Ja, mijn pushloc keert ook niet terug als ik hem open klik op het stuur. Ik moet het blauwe knopje op de rechterpoot manueel terugdraaien. Ook mijn vork is nieuw, ik heb nog geen maand. Flupke@ zei dat dat is omdat hij nieuw, maar wanneer komt dat dan weer in orde?
Anthro
Mountainbiker

Post by Anthro »

heb dit ook soms dat hij locked blijft, als ik dan even aan mn stuur trek tijdens het rijden dan springt hij meestal open.. (is ook nog nieuwe vork, +-100km mee gereden nu)
de jakke
Mountainbiker

Post by de jakke »

zelfde probleem hier, 4 ritten gereden, waarvan 1 in vuile omstandigheden en de dag na de rit had ik het probleem dat de poplock niet volledig terugveert :cry:
Toon_D
Mountainbiker

Post by Toon_D »

Anthro wrote:heb dit ook soms dat hij locked blijft, als ik dan even aan mn stuur trek tijdens het rijden dan springt hij meestal open.. (is ook nog nieuwe vork, +-100km mee gereden nu)
Volgens mij is dit bij elke lockout bij rockshox... Al men bikemakkers en mezelf hebben het!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Toon_D wrote:
Anthro wrote:heb dit ook soms dat hij locked blijft, als ik dan even aan mn stuur trek tijdens het rijden dan springt hij meestal open.. (is ook nog nieuwe vork, +-100km mee gereden nu)
Volgens mij is dit bij elke lockout bij rockshox... Al men bikemakkers en mezelf hebben het!
beetje brunox aan de lock bovenop de vorkpoot ( onder dat blauw gevalleke ) en op de hendel zelf ook, ik beweer niet dat het ermee is opgelost maar het betert wel heb ik al ondervonden.

MaC'Red 8)
siemenmoens
Mountainbiker

Post by siemenmoens »

kheb die sleure deraf gesmeten en onder garantie een andere demper me lockout aan de vork erop laten zetten. wa een verschrikkelijk slecht gemaakt ding is me da die remote.

als iemand er ene zoekt ik heb ier de lockout me kabel en blauw schijfke, dus enkel nog ne andere demper en ge kunt ombouwe als je wilt
Post Reply