21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Zeker en vast ook van de partij !!! :bounce:
Schitterende tocht vorig jaar , met supergasten als organisatoren .
Wellicht zullen er nog een hoopje Steenbakkers meegaan en kunnen we mss. de trofee van de Brigandsbikers afsnoepen #-o :wink:

See you !
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Ook al rijd ik de zondag niet zoveel toertochten, toch staat deze schitterende tocht reeds maanden met stip genoteerd in mijn agenda. Vorig jaar gereden en het was genieten van begin tot einde. De wekenlange voorbereiding weerspiegelt zich in de prachtige stukken off-road. =D> =D> =D> Tot zondag 21 oktober...de afwezigen hebben ongelijk.
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Jongens toch.
:-? Ik doe mee aan de eerste strandrace diezelfde dag. :oops:
Nu krijg ik al goesting eerst dezen TT te rijden zeker. #-o
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Dit is nog eens een tocht voor het volledig gezin. Mama blijft gezellig thuis met de kinderen.
De papa gaat bevrijdt van elke vrees voor als daar zijn, werkonbekwaamheid, hartaderbreuk of andere ongemakken, weer voor de volle honderd procent het kalf uithangen.
Wat die 100% betreft, weet dat enige overdrijving niet aan mij besteed is. Hier, in Oostrozebeke organiseren echte Flandriens. Mannen met een koersverleden. Zij het achter derny’s, zij het achter de vrouwen. En mountainbike ervaringen tot in de kleinste terril van Wallonië en Frankrijk.
Hier in Oostrozebeke wordt elke meter onverhard bewerkt tot een parel: Geschoffeld of gemaaid, verhoogd of verlaagd, versmald en eventueel verdraaid, en voorzien van een fluolintje. Heel schoon.
Ik ben vorig jaar het parcour vooraf gaan verkennen, en hoedje af voor het immense werk, creativiteit, genie en bier dat die mannen verzetten.
Resultaat: Een onvoorstelbaar leuke, technische, gezellige tocht.

Voor wie het nog niet weet, weer of geen weer, Oostrozebeke 2007 wordt net als 2006, een tien op tien.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

@ vtt'tje...hierbij mijn ontslag als verkenner!!er moet maar ne keer nen anderen de putten en geulen gaan verkennen!! :wink: :-D
't zou zot zijn om nie af te komen zeker :roll: tis op enkele 100 meters van m'n hondekot!!en ben ook benieuwd naar de nieuwe stukken!! :bounce: :bounce: so long...
dingo 8)
bikers...nie twijfelen dit is de tocht van de streek!!!!
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

me maat gaat noa de beachrace maar ik zal wel afkomen met een paar andere dunekeuns. er zijn nog strandraces genoeg :-)
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

Ik kom zeker af! Ik kan enkel maar de lovende commentaren bevestigen, dit is de tocht van de streek om te doen! Telkens verrassend, nieuwe stukken waarvan je dacht dat daar nooit een pad zou kunnen liggen, of stukken waar je het bestaan niet van wist. Deze mannen vinden het allemaal, en ze realiseren het allemaal. Ook elk jaar met een kleinigheidje naar huis geweest. Nu eens een set automatten, dan eens een bidon (en de andere zaken ben ik vergeten). DOEN!
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

zonder tegenslagen ben ik er zeker ook bij.
@steenbakkers: De Brigandsbikers zullen er alles aan doen om de trofee opnieuw binnen te rijven! :bounce:
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

na een lange afwezigheid ,zullen wij er ook bijzijn ,en wel met het ganse gezin ,van bij het ochtendgloren tot aan de meet van den aprés ,dus ,dat worden de 12 uren van Oostrozebeke.
Maar eerst naar Staden ,die ook een mooie bergrit zal worden naar ik hoor en zelf dien te posten.
Hopelijk tot gauw
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

als je meer dan 70 % off-road in je parkoer kan steken haal je meer dan het maximum uit de streek en na het lezen van al de goede commentaren zullen we voor de eerste keer afzakken naar oostrozebeke
week na week rijden we vooral in wallonie en de vl ardennen veel off-road daar we echte freaks zijn kunnen we deze dan ook niet missen
we proberen met een grote delegatie uit maarkedal af te zakken

tot inden bocht
Post Reply