Als je de emmer over je giet heb je een douche anders zal het niet lukken om te douchen denk ik maar je gaat toch niet om te douchen zekerTricki wrote:yep,
![]()
zijn er douches voorzien???![]()
groetjes
20/10/07 oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Deze ochtend 2x de 45 km gereden en vind dit jaar na jaar een mooie tocht. Goede uitpijling en goede bevoorrading en natuurlijk een mooie omgeving om door te fietsen. Sommige zullen misschien de opmerking maken dat er geen technische stukken of privé bossen opgenomen zijn.... maar zodoende is er eens wat afwisseling. Morgen te Oostrozebeke zullen er voldoende technische en/of kunstmatige stroken onder de wielen geschoven worden.
Johan C.
Johan C.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Tot vijf minuten voor vertrek nog getwijfeld: Oostkamp of Wijtschate? Gezien mijn schouderblessure uiteindelijk op veilig gespeeld en het vlakke Oostkamp gekozen. De schouder hield gelukkig stand, dus morgen met volle moed naar ... (ja, moet ik dat nog zeggen
)
Bijzonder aangename rit. De hele tijd samen gereden met Filiberke die nu en dan wel eens wat moest wachten (waarvoor dank). In het begin de klassieke kanaalstroken en de rechte dreven van Beverhoutsveld, daarna ietsje meer gevarieerd en richting Bulskampveld om met enkele mooie bospassages te eindigen. Een tocht met heel veel offroad
, grotendeels zeer vlot berijdbaar (vandaag wel niet zo'n groot tempo gehaald) en aangenaam om te rijden, zeker in dit weer. In het begin wat frisjes in de korte broek, maar nog doenbaar.
Bevoorradingen waren zeer goed. Bepijling was toch wel zwakker. De pijltjes stonden niet altijd zo schitterend opgesteld. Een keer serieus misreden. Bikewash was dan weer zeer goed.
Ondanks een mooi parcours (het belangrijkste) en een degelijke omkadering is er toch één groot minpunt: de locatie. De zaal kan geen dergelijke massa en als je terugkomt, val je bijna achterover van de 'wakte' in de zaal. Ze oogt bijzonder rommelig en slordig, maar het ergste vind ik nog steeds dat er geen douches zijn, zeker als je weet dat dit de organisatie is van de voorzitter van de BBR!
Bijzonder aangename rit. De hele tijd samen gereden met Filiberke die nu en dan wel eens wat moest wachten (waarvoor dank). In het begin de klassieke kanaalstroken en de rechte dreven van Beverhoutsveld, daarna ietsje meer gevarieerd en richting Bulskampveld om met enkele mooie bospassages te eindigen. Een tocht met heel veel offroad
Bevoorradingen waren zeer goed. Bepijling was toch wel zwakker. De pijltjes stonden niet altijd zo schitterend opgesteld. Een keer serieus misreden. Bikewash was dan weer zeer goed.
Ondanks een mooi parcours (het belangrijkste) en een degelijke omkadering is er toch één groot minpunt: de locatie. De zaal kan geen dergelijke massa en als je terugkomt, val je bijna achterover van de 'wakte' in de zaal. Ze oogt bijzonder rommelig en slordig, maar het ergste vind ik nog steeds dat er geen douches zijn, zeker als je weet dat dit de organisatie is van de voorzitter van de BBR!
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Zo ook net terug terug van Oostkamp met een 3 tal Choufkes.
Het parcours vond ik wel goed veel off-road maar natuurlijk veel bekende stroken voor de streek, wat ik wel jammer vond net na de eerste bevoorrading reden we in een rechte passage maar in feite kon je er een technische passage van maken want links en rechts kon je op en afrijden jammer dat ze dat er niet ingestoken hebben.
Voor de rest een aangenaam ritje op deze mooie dag.
Inderdaad de bepijling kon beter
, de bevoorradingen waren ondanks de klachten van andere jaren zeer goed
.
Maar toch konden ze er veel meer technische stroken inbouwen.
Inderdaad de zaal was wat krampachtig maar de Leffe was wel te koop aan democratische prijs 2 €
Ik heb mij wel gedoucht 1,5 km verderop in de Valkaert en dat stond vermeld aan de inschrijvings tafel.
Tot een volgende
Vergeet niet volgende zondag 28 oktober Chouffetocht in Middelkerke
en natuurlijk morgen Oostrozebeke
Het parcours vond ik wel goed veel off-road maar natuurlijk veel bekende stroken voor de streek, wat ik wel jammer vond net na de eerste bevoorrading reden we in een rechte passage maar in feite kon je er een technische passage van maken want links en rechts kon je op en afrijden jammer dat ze dat er niet ingestoken hebben.
Voor de rest een aangenaam ritje op deze mooie dag.
Inderdaad de bepijling kon beter
Maar toch konden ze er veel meer technische stroken inbouwen.
Inderdaad de zaal was wat krampachtig maar de Leffe was wel te koop aan democratische prijs 2 €
Ik heb mij wel gedoucht 1,5 km verderop in de Valkaert en dat stond vermeld aan de inschrijvings tafel.
Tot een volgende
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Blijkbaar over die vermelding gekekenleffingenoartje wrote: Ik heb mij wel gedoucht 1,5 km verderop in de Valkaert en dat stond vermeld aan de inschrijvings tafel.
Tot een volgendeVergeet niet volgende zondag 28 oktober Chouffetocht in Middelkerke
![]()
en natuurlijk morgen Oostrozebeke
Soit, Dat is ook maar een detail, voor de rest wel een goede aangename tocht.
Deze morgen samen met m'n broer en Nancy in de vroegte vertrokken naar Oostkamp voor 1 van onze klassiekers. Het parcours was voorspelbaar zonder veel wijzigingen tov vorig jaar.
We hebben de 35km gereden om toch nog wat poer in de benen te hebben voor morgen in Oostrozebeke. Dit was eigenlijk een goede opwarmer voor morgen zonder veel echt zware stroken waardoor we er ook een mooi tempo op na hielden. Het weer had er natuurlijk ook veel mee te maken.
We waren uiteindelijk bij de eersten terug in stuivenberg waardoor we zonder te moeten wachten in alle rust onze bike konden afspuiten.
Alles was voor mij dik in orde.
Geen douches is voor mezelf geen probleem, een bedon water in de camionette voor de meeste brokken en de rest lossen wij dan wel thuis op als er geen douches zijn. Kan in de winter wel wat fris(koud) zijn maar dit gaat dan wat rapper.
Groeten en mss tot morgen of volgende week in Torhout
geertje
We hebben de 35km gereden om toch nog wat poer in de benen te hebben voor morgen in Oostrozebeke. Dit was eigenlijk een goede opwarmer voor morgen zonder veel echt zware stroken waardoor we er ook een mooi tempo op na hielden. Het weer had er natuurlijk ook veel mee te maken.
We waren uiteindelijk bij de eersten terug in stuivenberg waardoor we zonder te moeten wachten in alle rust onze bike konden afspuiten.
Alles was voor mij dik in orde.
Geen douches is voor mezelf geen probleem, een bedon water in de camionette voor de meeste brokken en de rest lossen wij dan wel thuis op als er geen douches zijn. Kan in de winter wel wat fris(koud) zijn maar dit gaat dan wat rapper.
Groeten en mss tot morgen of volgende week in Torhout
geertje
- turbomugge
- Mountainbiker
- Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...
Post by turbomugge »
ja ik kan alleen maar zeggen dat ik het een geestige tocht vond,vanmorgen vertrokken voor de 45 km samen met couterke,wel spijtig zoals leffingenoartje ook al zei,de stroken na de eerste stop waren er wel te kort aan,echt mooie stukken op en neer langs de waterlijn,we hebben er 2 gedaan en die zouden er volgend jaar echt wel mogen inzitten,voor de rest een mooi en rap tochtje(47km bij aankomst en gemiddelde van 22.9)
en de LEFFE nadien was lekker...
tot volgend jaar!!!
en de LEFFE nadien was lekker...
tot volgend jaar!!!