7/10/2007 Erpe-Mere - O-Vl.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

voila se, ook juist thuisgekomen van den tt. vandaag goed doorgevlamt naar mijn goesting. na 2 minuten al verkeerd gereden, te snel gestart pijzek want we zijn voorbij de pijl gevlogen, in nen overschot van steengruis van tegels en lap seg, al platten band. merci voor het wachten aan men collega's en voor den bonbon he gwen. Verder schonen traject da vroeg om wa snelheid. prima organisatie, goede bike-wash, goede bevoorrading en zeker goed getimed. met een schoon groepke gereden ook vandaag, nie teveel en nie te weinig en dan nog enen met talent derbij da af en toe eens aan den boom schudde. voor mij wast joest gepast en ik keer volgend jaar zeker terug naar hier.

grtz,

Superschoep. :evil: :evil:
siloske
Mountainbiker

Post by siloske »

Ook de rit van 55 km gereden.
Men kon regelmatig goed doorrijden aangezien er toch behoorlijk wat baan bij was. De bepijling was schitterend met uitzondering van 1 plaatsje op de 55 km. Daar had het pijltje blijkbaar een andere richting gekregen maar met een groep wat gezocht en weer op het juiste pad geraakt. Het viel wel op dat er heel veel lekke banden waren. Ook bij mij viel er een lekke band. Bedankt aan de mannen die geholpen hebben bij het oppompen van mijn band. (misschien helpen ze een dame vlugger dan een man ! :-) )
De bevoorrading was goed maar voor de 55 km vrij vroeg nl. op 22 km.
Afspuitplaats in orde en de gratis fietsenparking was heeeeel goed. Er werd grondig gecontroleerd of je nummertje wel overeenkwam met nummer op je fiets.
Na de loodzware tocht te Brakel gisteren was dit een tocht die er mocht zijn. De organisatoren hebben goed gewerkt. =D> =D>
Tot volgend jaar.
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

Ook vanwege den dezen (en 'k peins zelfs alle Wolfkens) de nodige felicitaties aan de puike organisatie van Hoeftrappers ! =D> Prachtig parcours (afwisseling bos-veld-baan was perfect), goei bevoorrading, snelle bike-wash.

Verder ben ik met mijn dom bakkes in één van de meer technische afdalingen recht op nen boom gereden (voorwiel schoof weg en blokkeerde in ne singletrack). :oops: Resultaat : 't rechteroog ligt een beteken open en het zootje zal vrees ik een blauw kleurke krijgen ....

Ben bijna nen 2de keer tegen de grond gegaan toen er een groepje van de organisatie ons voorbijreed en mij zowaar de pas af sneed! :evil: [-X Een chance da'k nen acrobaat ben op mijne velo of we mochten weer delen in de klappen ! 't was ne geslaagde TT :P en ook volgend jaar kom ik terug !
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

superschoep wrote:voila se, ook juist thuisgekomen van den tt. vandaag goed doorgevlamt naar mijn goesting. na 2 minuten al verkeerd gereden, te snel gestart pijzek want we zijn voorbij de pijl gevlogen, in nen overschot van steengruis van tegels en lap seg, al platten band. merci voor het wachten aan men collega's en voor den bonbon he gwen. Verder schonen traject da vroeg om wa snelheid. prima organisatie, goede bike-wash, goede bevoorrading en zeker goed getimed. met een schoon groepke gereden ook vandaag, nie teveel en nie te weinig en dan nog enen met talent derbij da af en toe eens aan den boom schudde. voor mij wast joest gepast en ik keer volgend jaar zeker terug naar hier.

grtz,

Superschoep. :evil: :evil:
De nada superschoep :-D samen uit, samen thuis hè. op een CO kartoeshken zien we niet hè
Schoon toerken, just spijtig dat de beentjes nog last hadden van de tocht in Brakel gisteren, daarmee da'k de tocht van 42 gekozen heb. Schoon tempo op na gehouden vandaag das just, schoepken heeft serieus kop getrokken. Schone tocht, prima organisatie! Meer moet da niet zijn, alweer dolle pret gehad! Wij keren tevreden terug
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

[quote="Ing.Frag"]bewaakte fietsenparking was wel maar pover denkek, iedereen liep daar gewoon binnen en buiten, zonder nummerkes ofzo, kon daar gewoon inlopen en nen velo pakken, quote]

Fietsbewaking was zéér goed in orde en nummers werden zeker nagekeken! Een voorbeeld voor andere organisators! =D>
Ni oordelen als ge het ni weet hé [-X

Verslagje volgt nog, 't een pittig ritje allezins!
Tot straks! :wink:
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

oldy but goldy wrote:
Ing.Frag wrote:bewaakte fietsenparking was wel maar pover denkek, iedereen liep daar gewoon binnen en buiten, zonder nummerkes ofzo, kon daar gewoon inlopen en nen velo pakken,
Fietsbewaking was zéér goed in orde en nummers werden zeker nagekeken! Een voorbeeld voor andere organisators! =D>

ist echt?
kzag voor de inschrijving gewoon drie mensen ulderen fiets inzeten en naar buiten gaan, en achter den douch ook 2 mensen die daar gewoon inliepen, kvond da toch raar, mobon, kan mis zijn, mijn excuses :p
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Die gasten van Toefijzer weten precies overal goed hunne weg =D>
Zelfs de baantjes die ik ooit in mijne superdeluxe TT ga steken hebben zij nu ingepikt :evil:
Gelukkig weet ik er nog enkele waar zij nog nie geweest zijn =D>

Goe tochtje gastjes - goe gedaan !
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

Ing.Frag wrote:
oldy but goldy wrote:
Ing.Frag wrote:bewaakte fietsenparking was wel maar pover denkek, iedereen liep daar gewoon binnen en buiten, zonder nummerkes ofzo, kon daar gewoon inlopen en nen velo pakken,

ist echt?
kzag voor de inschrijving gewoon drie mensen ulderen fiets inzeten en naar buiten gaan, en achter den douch ook 2 mensen die daar gewoon inliepen, kvond da toch raar, mobon, kan mis zijn, mijn excuses :p
't is ni van ik kan mis zijn....gij zijt mis!
Maar excuses aanvaard zulle! :wink:
nickske
Mountainbiker

Post by nickske »

mij zie je volgend jaar terug ,ik heb er van genoten
alles was in orde
hopelijk volgend jaar meer dan 1000 deelnemers he :wink:
Klippel San
Mountainbiker

Post by Klippel San »

Jaja dik in orde, we komen alvast volgend jaar terug, ik vond dezen TT zelfs een voorbeeld voor vele in hun soort.

Der is maar enen domper op geel mijnen dag, het afkuisen van mijn viperken was al iets, maar toen ik zag wat heel mijnen dag wel es naar de kloten kon maken heb ik mij direkt een frisse pint uit de frigo gepakt. Mijne kader gebroken, den 2den op 2 jaar. Dolle pret zelle, heb mijnen FM al ingeligd, ben es kerieus wa we nu gaan doen.
En 2 keer op dezelfde plaats e, steekzot mannen ik weet het nie meer e, ik denk naar een ander merk te gaan, dit kan niemeer.
Post Reply