14/10/2007 Denderleeuw - O-Vl.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

ik ga de zaterdag toeteren :roll: 8) ; maar de zondag zal mijne toeter in Denderlee weerklinken :bounce: :bounce: :bounce:
Qali
Mountainbiker

Post by Qali »

Misschien een domme vraag maar toch...
Kan ik daar eigenlijk iets gaan doen op zo'n TT?
Ben nog maar een dikke maand bezig, rij om de twee drie dagen mijn 35 kilometer op het pad van den dender...
Klippel San
Mountainbiker

Post by Klippel San »

Qali wrote:Misschien een domme vraag maar toch...
Ben nog maar een dikke maand bezig, rij om de twee drie dagen mijn 35 kilometer op het pad van den dender...
Een tocht als die van Denderleeuw, vrij plat moet zeker te doen zijn, en je hoeft ook niet meteen de groten toer te doen he, 25 km moet zeker te doen zijn. Probeert u gewoon in begin wa in te houden.
En gebruik het motto, tis beter je te amuzeren dan u te forceren.
Heb da ook altijd gedaan en ik rijd nu al 3 jaar me volle plezier de toertochten af.
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

Qali wrote:Ben nog maar een dikke maand bezig, rij om de twee drie dagen mijn 35 kilometer op het pad van den dender...
Ik zie in uw profiel dat je in Scherpenheuvel woont en je rijdt om de twee, drie dagen op het jaagpad van de Dender.
Dan heb je toch serieus wat kilometerkes in de benen. :-D
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Nen tip : start niet te vroeg, eerder laat als ge op uw gemakske wilt rijden, van je eerste TT proeven en genieten ;)
Dr.Lector
Mountainbiker

Post by Dr.Lector »

Natuurlijk kunt ge daar iets komen doen, tis nen ideale TT om mee te starten... het zware werk is dan voor volgende week in Ternat, dan kunt ge eens kennis maken met de echt TT's... :-D :-D :-D
wimke1971
Mountainbiker

Post by wimke1971 »

Ik zal er ook bijzijn, met mijne krakende en piepende mountainbike!
Eerste keer weer moor sinds maart... t zal deugd doen, en dan direct terug in eigen streek.

Hopelijk zetten ze diene muziek in die zaal wa stilder dan gewoonlijk... (kword oud zeker? :oops: :oops: :oops:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Als 'k zaterdag niet te lang blijf plakken in 't PEKEN kom ik mee Bodtjen af... lang geleden, bijna in mijnen hof en ze geven van 't week-end weer schoon weer...
boommax
Mountainbiker

Post by boommax »

[quote="Gweñito Gafotas"]Als 'k zaterdag niet te lang blijf plakken in 't PEKEN

is dat cafe peken in outer dat je bedoeld
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

boommax wrote:
Gweñito Gafotas wrote:Als 'k zaterdag niet te lang blijf plakken in 't PEKEN

is dat cafe peken in outer dat je bedoeld
yep! The one and only :-D staat zelfs als sponsor op ons truikes. Morgen optreden van ne maat van mij z'n metalgroep bij de werner.
Em hier just de pijlkes al zien hangen, passeert zowaar plak aan m'n deur, om niet te zeggen zelfs een stuk onder m'n kot :-D
Post Reply