14/10/2007 Denderleeuw - O-Vl.
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Klippel San
- Mountainbiker
Post by Klippel San »
Een tocht als die van Denderleeuw, vrij plat moet zeker te doen zijn, en je hoeft ook niet meteen de groten toer te doen he, 25 km moet zeker te doen zijn. Probeert u gewoon in begin wa in te houden.Qali wrote:Misschien een domme vraag maar toch...
Kan ik daar eigenlijk iets gaan doen op zo'n TT?
Ben nog maar een dikke maand bezig, rij om de twee drie dagen mijn 35 kilometer op het pad van den dender...
En gebruik het motto, tis beter je te amuzeren dan u te forceren.
Heb da ook altijd gedaan en ik rijd nu al 3 jaar me volle plezier de toertochten af.
Nen tip : start niet te vroeg, eerder laat als ge op uw gemakske wilt rijden, van je eerste TT proeven en genietenQali wrote:Misschien een domme vraag maar toch...
Ben nog maar een dikke maand bezig, rij om de twee drie dagen mijn 35 kilometer op het pad van den dender...
Natuurlijk kunt ge daar iets komen doen, tis nen ideale TT om mee te starten... het zware werk is dan voor volgende week in Ternat, dan kunt ge eens kennis maken met de echt TT's...Qali wrote:Misschien een domme vraag maar toch...
- Gwen
- Mountainbiker
yep! The one and onlyboommax wrote:Gweñito Gafotas wrote:Als 'k zaterdag niet te lang blijf plakken in 't PEKEN
is dat cafe peken in outer dat je bedoeld
Em hier just de pijlkes al zien hangen, passeert zowaar plak aan m'n deur, om niet te zeggen zelfs een stuk onder m'n kot