's Avonds...

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

En, hoe zit het met de night-surfers? 8)

By the way, ik ben thuis aan 't internetten.
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

ik denk dak mijn laptopke maar toedoe, gedaan met werken voor vandaag.
Als ik moe ben vlot et toch niemeer. En tis weer pokkesaaie muziek op de radio, daar blijf ik ook nie wakker van. Bon, kga es mijn bed opzoeken, tzal al weer rap 7u zijn.

Hasta la pasta dudes!
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Voor mij ook 8-[ naar dromenland 8)
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

bijna gedaan vanavond, nog 10 minuutjes.
net genoeg om de administratie nog in orde te maken ...
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Allez, succes der mee ;)
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

hier zitten we weer met onze dagelijkse laatavondpost. Toch plezant als ge via mail moet onderhandelen met Amerikaanse klanten :roll: .
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Kunt ge dan ni iedere keer overdag reageren en dan gewoon maar een paar uurkes tussen de antwoorden laten?
Of gewoon dominant wezen en hen laten opblijven in de plaats :lol:
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

tjah, ik ben vertaler, en zit op verschillende websites waar vertalingen gevraagd worden. Wie er eerst bij is en het eerst tot een akkoord komt krijgt effectief de job. Over het algemeen krijg ik ook niet snel reactie terug, maar deze reageerde heel snel.
Daarbij komt nog dat ik voor deze vertaaljob meer dan een maandloon zou krijgen (ik heb nog een dagjob ook). Voor zo'n dingen blijf ik wel eens wakker ja :-)

Maar in het algemeen zit ik gewoon nog wat te vertalen of artikels te schrijven voor de West-Vlaamse krant op dit uur van de dag. En natuurlijk af en toe eens bij mountainbike.be gaan kijken he.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Erger jij je dan soms ook niet aan het slechte Nederlands online?
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

boah dat hangt ervan af. Ik erger me enkel aan mensen die wel foutloos kunnen schrijven maar te lui zijn om dat te doen. Niet iedereen heeft hetzelfde taalgevoel en DT-werkwoordsvervoegingen blijken voor veel mensen toch moeilijk. Zij zijn dan misschien veel handiger dan ik of kunnen weet ik wat nog allemaal. Elk zijn talent en ik zal niemand scheef bekijken omdat die taalfouten maakt. Als ze maar hun best doen.
Ik erger me ook aan sommige 'vertalingen' van websites. Soms kan je gewoonweg zien dat ze een website hadden, en dat de baas dan naar één van zijn werknemers gegaan is: "jos de tante van uw aangetrouwde neef heeft nog in frankrijk gewoond eh? wel doe gij dan die vertaling naart frans?".

Kvind het verschrikkelijk dat officiële brieven/websites/gelijk wat soms zwak vertaald zijn. Iedereen denkt talen te kunnen maar een zwakke vertaling betekent een zwak imago bij de sprekers van die taal. Maar leg dat maar eens uit aan de mensen ...

ohja, bij informele gelegenheden (en dus ook op dit forum) schrijf ik ook wel meer spreektaal, dus hou uw opmerkingen alvast maar voor uzelf :P
Post Reply