31/10/2007 - Avondrit Zele - halloween

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Mogelijks sluit ik ook aan bij treintje (nog onbekenden mogen ook meerijden veronderstel ik ???) . Wordt vervolgd.

Laat nog iets weten omtrent vertrekuur aub.

1. Iceman
2. Lucky22
3. Lucienne22
4 Jocca
5 Katrien20
6 Knurrebikers Lady ???

Merci en grtjs
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

ja aub laat iets weten over vertrekuur... [-o<
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

Knurrebikers lady wrote:Mogelijks sluit ik ook aan bij treintje (nog onbekenden mogen ook meerijden veronderstel ik ???) . Wordt vervolgd.

1. Iceman
2. Lucky22
3. Lucienne22
4 Jocca
5 Katrien20
6 Knurrebikers Lady ???

Merci en grtjs

Ik weet het niet hoor of je mee mag :wink: (graptje é)
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

jocca wrote:
Knurrebikers lady wrote:Mogelijks sluit ik ook aan bij treintje (nog onbekenden mogen ook meerijden veronderstel ik ???) . Wordt vervolgd.

1. Iceman
2. Lucky22
3. Lucienne22
4 Jocca
5 Katrien20
6 Knurrebikers Lady ???

Merci en grtjs

Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Van bovenstaande namen van 1 tmt 5 kenden we mekaar ook niet ervoor. Via het vormen van een forumtreintje bij nachtritten hebben we elkaar leren kennen (behalve lucienne22 :wink: ) en rijden we regelmatig (in grotere of kleinere bezettingen) nachtritten samen en durven we al wel eens blijven plakken achteraf :wink: Dus join de club zou ik zeggen.

Eerste voorstel aan het forumtreintje om af te spreken om 20u30 aan de inschrijvingen?

Katrien20, komt XIII, Veeteeteetje, traxer en consoorten ook niet af? Is het ideale moment om hun te verkleden :P
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Lucky22 wrote:
jocca wrote:

1. Iceman
2. Lucky22
3. Lucienne22
4 Jocca
5 Katrien20
6 Knurrebikers Lady ???

Merci en grtjs

Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Van bovenstaande namen van 1 tmt 5 kenden we mekaar ook niet ervoor. Via het vormen van een forumtreintje bij nachtritten hebben we elkaar leren kennen (behalve lucienne22 :wink: ) en rijden we regelmatig (in grotere of kleinere bezettingen) nachtritten samen en durven we al wel eens blijven plakken achteraf :wink: Dus join de club zou ik zeggen.

Eerste voorstel aan het forumtreintje om af te spreken om 20u30 aan de inschrijvingen?

Katrien20, komt XIII, Veeteeteetje, traxer en consoorten ook niet af? Is het ideale moment om hun te verkleden :P
7. Zanneis (waarschijnlijk :-? )

Kan Lucky22 alleen maar bijtreden, hem en Lucienne ook leren kennen via via (Iceman) op een nacht TT (Horebeke).
@Lucky : deze keer wordt het met een (vrijwel) nieuwe achterderrailleur ... :oops: :oops:
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Lucky22 wrote:[quote="jocca

Vertrek : 20.30u aan de inschrijvingstafel : OK voor mij.
Tof knurrebikerslady dat je er ook zal bijzijn!!! =D>
Het lukt me maar niet om XIII mee te krijgen...jammer...
En al de anderen???? Wie komt nog af????
Supergezellig!!!

Aan de organisatie : is het mogelijk om een tafel te reserveren voor de forumbikers???? Zo kunnen we op de vele nicknamen een gezicht kleven!!! Please? [-o<
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

katrien20 wrote:
Lucky22 wrote:[quote="jocca

Vertrek : 20.30u aan de inschrijvingstafel : OK voor mij.
Tof knurrebikerslady dat je er ook zal bijzijn!!! =D>
Het lukt me maar niet om XIII mee te krijgen...jammer...
En al de anderen???? Wie komt nog af????
Supergezellig!!!

Aan de organisatie : is het mogelijk om een tafel te reserveren voor de forumbikers???? Zo kunnen we op de vele nicknamen een gezicht kleven!!! Please? [-o<
Bedoel je dan Voor het vertrek of erna? :wink:
Als alles goe meezit komt er ook een delegatie van Straf in bergaf langs.
ik wil ook wel eens een gezicht plakken op katrien20, na vorig jaar elkaar misgelopen te zijn op den DAAN tt in opwijk

Streets
iceman321
Kerstman

Post by iceman321 »

Streets wrote:
ik wil ook wel eens een gezicht plakken op katrien20, na vorig jaar elkaar misgelopen te zijn op den DAAN tt in opwijk

Streets
je gaat snel moeten zijn om daar een gezicht op te plakken, want ze is sneller dan de wind :roll: =P~
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

iceman321 wrote:
Streets wrote:

Streets
je gaat snel moeten zijn om daar een gezicht op te plakken, want ze is sneller dan de wind :roll: =P~
ha daarmee dat we haar telkens mislopen :wink:
Wel opletten met al die wind'en :lol:
Streets
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

iceman321 wrote:
Streets wrote:

Streets
hihih...niet overdrijven he icemanneke!!! Vandaar dat ik altijd alleen moet rijden... euuu ik kan niet mee met de echte mannen! :lol:
Weet je, ik vrees als we onze forumtafel NA :-D de rit willen verkrijgen, dan zal iemand de organisatie moeten inlichten. Ik vrees dat ze hier niet komen lezen he! Wie voelt zich geroepen of beter, wie kent iemand van de organisatie??
Post Reply