Mogelijks sluit ik ook aan bij treintje (nog onbekenden mogen ook meerijden veronderstel ik ???) . Wordt vervolgd.
Laat nog iets weten omtrent vertrekuur aub.
1. Iceman
2. Lucky22
3. Lucienne22
4 Jocca
5 Katrien20
6 Knurrebikers Lady ???
Merci en grtjs
31/10/2007 - Avondrit Zele - halloween
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Knurrebikers lady wrote:Mogelijks sluit ik ook aan bij treintje (nog onbekenden mogen ook meerijden veronderstel ik ???) . Wordt vervolgd.
1. Iceman
2. Lucky22
3. Lucienne22
4 Jocca
5 Katrien20
6 Knurrebikers Lady ???
Merci en grtjs
Ik weet het niet hoor of je mee mag
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Van bovenstaande namen van 1 tmt 5 kenden we mekaar ook niet ervoor. Via het vormen van een forumtreintje bij nachtritten hebben we elkaar leren kennen (behalve lucienne22jocca wrote:Knurrebikers lady wrote:Mogelijks sluit ik ook aan bij treintje (nog onbekenden mogen ook meerijden veronderstel ik ???) . Wordt vervolgd.
1. Iceman
2. Lucky22
3. Lucienne22
4 Jocca
5 Katrien20
6 Knurrebikers Lady ???
Merci en grtjs
Ik weet het niet hoor of je mee mag(graptje é)
Eerste voorstel aan het forumtreintje om af te spreken om 20u30 aan de inschrijvingen?
Katrien20, komt XIII, Veeteeteetje, traxer en consoorten ook niet af? Is het ideale moment om hun te verkleden
7. Zanneis (waarschijnlijkLucky22 wrote:Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Van bovenstaande namen van 1 tmt 5 kenden we mekaar ook niet ervoor. Via het vormen van een forumtreintje bij nachtritten hebben we elkaar leren kennen (behalve lucienne22jocca wrote:Knurrebikers lady wrote:Mogelijks sluit ik ook aan bij treintje (nog onbekenden mogen ook meerijden veronderstel ik ???) . Wordt vervolgd.
1. Iceman
2. Lucky22
3. Lucienne22
4 Jocca
5 Katrien20
6 Knurrebikers Lady ???
Merci en grtjs
Ik weet het niet hoor of je mee mag(graptje é)
) en rijden we regelmatig (in grotere of kleinere bezettingen) nachtritten samen en durven we al wel eens blijven plakken achteraf
Dus join de club zou ik zeggen.
Eerste voorstel aan het forumtreintje om af te spreken om 20u30 aan de inschrijvingen?
Katrien20, komt XIII, Veeteeteetje, traxer en consoorten ook niet af? Is het ideale moment om hun te verkleden
Kan Lucky22 alleen maar bijtreden, hem en Lucienne ook leren kennen via via (Iceman) op een nacht TT (Horebeke).
@Lucky : deze keer wordt het met een (vrijwel) nieuwe achterderrailleur ...
Vertrek : 20.30u aan de inschrijvingstafel : OK voor mij.Lucky22 wrote:[quote="jocca
Tof knurrebikerslady dat je er ook zal bijzijn!!!
Het lukt me maar niet om XIII mee te krijgen...jammer...
En al de anderen???? Wie komt nog af????
Supergezellig!!!
Aan de organisatie : is het mogelijk om een tafel te reserveren voor de forumbikers???? Zo kunnen we op de vele nicknamen een gezicht kleven!!! Please?
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Bedoel je dan Voor het vertrek of erna?katrien20 wrote:Vertrek : 20.30u aan de inschrijvingstafel : OK voor mij.Lucky22 wrote:[quote="jocca
Tof knurrebikerslady dat je er ook zal bijzijn!!!![]()
Het lukt me maar niet om XIII mee te krijgen...jammer...
En al de anderen???? Wie komt nog af????
Supergezellig!!!
Aan de organisatie : is het mogelijk om een tafel te reserveren voor de forumbikers???? Zo kunnen we op de vele nicknamen een gezicht kleven!!! Please?
Als alles goe meezit komt er ook een delegatie van Straf in bergaf langs.
ik wil ook wel eens een gezicht plakken op katrien20, na vorig jaar elkaar misgelopen te zijn op den DAAN tt in opwijk
Streets
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
ha daarmee dat we haar telkens mislopeniceman321 wrote:je gaat snel moeten zijn om daar een gezicht op te plakken, want ze is sneller dan de windStreets wrote:
ik wil ook wel eens een gezicht plakken op katrien20, na vorig jaar elkaar misgelopen te zijn op den DAAN tt in opwijk
Streets![]()
Wel opletten met al die wind'en
Streets
hihih...niet overdrijven he icemanneke!!! Vandaar dat ik altijd alleen moet rijden... euuu ik kan niet mee met de echte mannen!iceman321 wrote:je gaat snel moeten zijn om daar een gezicht op te plakken, want ze is sneller dan de windStreets wrote:
Streets![]()
Weet je, ik vrees als we onze forumtafel NA