De borden zijn reeds gemaakt met de pijlen naar de juiste sporthal.
Voor de avondrit staat tevens pluimstraat en het is in de boterhale op de markt van Diksmuide.
Geen nood alles is voorzien.
Toch bedankt.
07/10/07 Diksmuide
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- 't klimmerke
- Mountainbiker
- erikabaaiker_Robbie
- Mountainbiker
- Bahamontes Wacky racer
- Mountainbiker
Post by Bahamontes Wacky racer »
De rit van zondag en de nachtrit staat op het programma van de Wacky's!!!
See ya
See ya
Zopas 'toevallig'
enkele stukken van de rit gedaan en ik kan kan zeggen dat het parcour (volgens de neerslag de laaste dagen) er goed bij ligt.
Op sommige plaatsen nu wat drassig maar tegen zondag (volgens de voorspellingen) zal het zeker zeer goed berijdbaar zijn (en ik denk zo goed als geen slijk).
Ook moet ik zeggen dat er veel variatie inzit dus maw Allen afkomen naar Diksmuide!!
Op sommige plaatsen nu wat drassig maar tegen zondag (volgens de voorspellingen) zal het zeker zeer goed berijdbaar zijn (en ik denk zo goed als geen slijk).
Ook moet ik zeggen dat er veel variatie inzit dus maw Allen afkomen naar Diksmuide!!
-
Horsepower
- Mountainbiker
Post by Horsepower »
Hmmm, men heeft mij hier nog niet kunnen overtuigen om deze tocht eens te proberen.
Reden : er wordt zeer weinig info over het parcours vrijgegeven (meestal een veeg teken).
Reden : er wordt zeer weinig info over het parcours vrijgegeven (meestal een veeg teken).
Dan ben je nog nooit in deze streek komen fietsenHorsepower wrote:Hmmm, men heeft mij hier nog niet kunnen overtuigen om deze tocht eens te proberen.
Oké, veel hoogtemeters zal je niet hebben (veel kicken hierop), maar iedere tocht ,van om het even welke club, in deze streek weet mij te verrassen (ben geboren en getogen in deze streek en toch vinden ze nieuwe paadjes...)
kom af en je zal het NIET beklagen.
ps Marge: uit respect voor al het werk van deze gasten zal ik niets zeggen over de tocht.
Dat is hun keuze om al dan niet meer info te geven