5/08/07 LA SARTE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Headshot wrote:ben na een bevoorrading de felle asfaltafdaling tot onder gereden ipv na een paar meter rechts bos in te duiken, dus een serieuze klim extra gehad
Idem hier, Michalea en ik hebben eveneens een extra klimmeke mogen doen. En dan stond er nog ne pipo aan zijn huis te metsen just tgo die afslag, die had er blijkbaar plezier in :roll:
Maar da's training hé :lol: :drunk:
bospiraat
Mountainbiker

Post by bospiraat »

fast_bunny wrote:
Flip FSR wrote:

wel spijtig dat ik een lekke band had op die afdaling van de fotograaf. daar laggen keien zo groot als een hand en ben daar naar beneden gevlogen. beneden had ik een scheur ( 5 mm ) in ( achter ) buiten en binnenband. da's niet de eerste keer dat ik dat op zo'n afdaling voor heb. band shwalbe racing ralph , 3 bar . gewoon pech of slechte band voor dat type parcour of verkeerde bandenspanning ?
Ik heb er vanachter ook zo ene opliggen en vind die dus ook slecht voor Ardennen. Vooral bij klimmen op rotsen, keien en leien heb je er niet genoeg grip mee. En als je ze platter zet dan rafelen ze meteen uit aan de zijkanten.
Die scheur zal nu ook wel wat pech en toeval zijn.
Maar toch nog een slechte band voor ardennen. Misschien als alles poederdroog is dat je er wel genoeg grip mee hebt, maar dat is niet rap in de Ardennen.
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

:roll: Da's nie mijne quote hé mannen :wink:

Ik rij tubeless met altijd en overal 2 bar, tot nu toe zeer weinig problemen mee. RR's zijn nu wel niet bepaald mijn favorieten.
XLS van Michelin of Nobby Nics...
fast_bunny
Mountainbiker

Post by fast_bunny »

Flip FSR wrote::roll: Da's nie mijne quote hé mannen :wink:

Ik rij tubeless met altijd en overal 2 bar, tot nu toe zeer weinig problemen mee. RR's zijn nu wel niet bepaald mijn favorieten.
nu weet ik niet of 2 bar tubless hetzelfde is als non tubless , maar heb je dan niet wat weinig rendement ? vanvoor doe ik er 2.5 in , achter 2.8 of 3

ale , dankzij de massa's folders onder mijn voorruit , ga ik de 19 augustus maar eens terug naar de ardennen , ofwel de 26 voor houffalize
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Flip FSR wrote::roll: Da's nie mijne quote hé mannen :wink:

gewone banden tubless gemaakt of echte tubless banden met stevigere zijflanken?
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Post Reply