08/07/07 TT Booischot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

't Ja, niet veel mensen content precies over de tt.
Ik had zo al wel iets verwacht, en het is al iets verbetert tegen de vorige jaren.
Toen kwamen ze ook nog eens terug langs dezelfde Grote Nete maar dan langs de andere kant #-o .
Enfin, de vaste bloso route te Herselt werd dan toch niet helemaal gevolgd, er werden (een paar) stukken single-tracks bij gezocht en zelfs hier en daar tegen de richting in gereden.
Deze vaste route was eigenlijk het enige deel dat het gemiddelde wat deed zakken, voor de rest was het gewoon vlammen.
Een ideaal toerke voor mijne maat, das ni echt een licht klimmerstypeke, dus hij heeft zich hier wel degelijk geamuzeerd.
Voor mij wast opt laatst wa aanklampen, nog altijd last van de laatste werkdag vieren :drunk: :drunk: .
Dus kwas blij dat we der waren, de laatste 15 km. aangepikt bij een nogal snel groepke wat het gemiddelde weer wat hoger joeg. ](*,) .
Voor degene die geintreseerd zijn de cijfertjes: afstand=57,7km. avs=26,0 ; en enkele hoogtemetertjes= 132.
Ook mijn vrouwke had een mooi gemiddelde van bijna 20 avs. op de 60 km. =D> .
grtz en tot de volgende
Daddy
Mountainbiker

Post by Daddy »

VLAMMEN, VLAMMEN EN NOG IS VLAMMEN !
Na vorige week de mooie TT van Oud-Heverlee te hebben gereden, was het vandaag vollen bak "vliegen" en we hebben veel vliegen gekregen vooral in het eerste deel van deze tocht langs de Nete.
We hebben daar waar we wat snelheid moesten minderen genoten van het uitzicht en daar waar we vollen bak konden gaan hebben we verstand op nul gezet en getrapt.
Twas inderdaad opletten om geen pijltje te missen en de bevoorrading was meer dan OK.
Volgende jaar komen we zeker terug om onze benen nog eens los te rijden!
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

vlammen vlammen en nog eens vlammen

start 7H30 in begijnendijk
vertrek booischot 8H00
we gingen voor de 60 km
met flyning horse op de kop ging de snelheid snel de hoogte in
langs de nete ( en hij jaagde al de vliegen weg ) of hij at ze op
bij de eerste bevoorading alles aanwezig
tweede gedeelte was een beetje modder maar zeer goed te doen
dit was spek naar mijn bek ( plat )
je moest zeer goed opletten voor de pijltjes deze waren niet zo goed zichtbaar.
tweede bevoorading alles aanwezig
laatste stuk met van roy op de kop ging snelheid niet onder de 36
we waren terug in begijnendijk om 10H00
en hebben nog een goede pint gaan drinken met dit prachtig weer.

totaal km 70KM gem 25,1

groeten bert tot volgende keer
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Mannekes toch, het was idd niet echt technisch en heuvelachtig maar dan rijdt ge toch wat harder, en ook was er veel asfalt. Maar dat is weeral een goei training voor de volgende zware tochten! Moet overal het positieve van inzien ! Ik vond het in ieder geval leuk ! In totaal 95km op de teller.
Hans78
Mountainbiker

Post by Hans78 »

Ik heb vandaag de 60 km gedaan en vond het best een leuk tochtje, rekening houdend met dat je in Booischot vertrok.
Als je het % asfalt vergelijkt met betekom van 14 dagen geleden was dit hier toch minder denk ik?
De bepijling was idd een beetje aan de magere kant maar verder alles OK en het is leuk eens ergens te rijden waar er niet elke week wordt gereden.
TW245
Mountainbiker

Post by TW245 »

Elke tt kan niet dezefde zijn, dit was nu een super snelle en dat mag er zeker tussen komen. De blauwe garde heeft er van genoten.
Niet waar Bert Bibber?
Post Reply