Turner NITROUS ... !!!
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
ben eindelijk aan mijne "Zilveren Pijl" begonnen ..... nu effe BBQ'en en de foto's volgen vandaag of morgen ....aresius wrote:jep geef mij ook maar een sober design, ben ook wel benieuwd naar FOTO's
de Marzo past er niet echt mooi bij, dus kandidaten kunnen me al iets laten weten , alvorens ik de stuurbuis inkort .....
greetzzzzzzzzz
het beginpunt ( en zijn vervolg ) ....

afzonderlijk alle onderdelen nagewogen ( lijst volgt nog ).
balhoofd en inkorten van kabels staan nog op het menu, aangezien ik de vork er niet echt mooi vindt bij passen ( zilver tov champagne-beige ) , laat ik deze nog even om eventuele geinteresseerden niet teleur te stellen.
more coming up

afzonderlijk alle onderdelen nagewogen ( lijst volgt nog ).
balhoofd en inkorten van kabels staan nog op het menu, aangezien ik de vork er niet echt mooi vindt bij passen ( zilver tov champagne-beige ) , laat ik deze nog even om eventuele geinteresseerden niet teleur te stellen.
more coming up
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
uberkwijlbak!!!
chique vork, moest ik centen hebben... ik vind de combo nogal meevallen( k zal maar bij men pace blijven denk ik
)
grtz
Nico
chique vork, moest ik centen hebben... ik vind de combo nogal meevallen( k zal maar bij men pace blijven denk ik
grtz
Nico
klopt , maar mijn "floating's" zijn nog niet gearriveerd.Mister T. wrote:![]()
![]()
![]()
Daar mee ben je in de afdaling zeeeeker weten eerst beneden. Want als je veel reactie zal je nu nog niet hebben als die remhendels inknijpt![]()
veel sturen zou er anders ook niet bij zijn , zo zonder balhoofd ...
de CK van mijn Flux komt er nl in
@ daeleman : ik had wel goeie hulp om de instrukties te lezen hé ...

maar van al da papierwerk krijgt zelfs de beste hulp het soms wat lastig ...