Oh ja, nog een klein detailke;
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele accidenten, over-de-kop-toestanden, ....
Kanidaten om de gidsroute opnieuw te rijden?
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- Angelo.
- Mountainbiker
Eddy, je hebt 2 mogelijkheden/edse wrote:voor mij is die datum een tegenvaller,ik werk van 5 tot 14u die zondag op 29 juli.
De enige oplossing is een dagje verlof vragen maar hem dan ook nog krijgen is weer een ander verhaal,zeker deze periode van het jaar wil iedereen thuis zijn hé.
In augustus staan er wel 3 weken verlof op mij te wachten en waarschijnlijk past het voor één van jullie gidsen dan wel eens om af te spreken.
En wedden dat lokske dan ook weer mee komt.![]()
Amuseer jullie mannen.
1. Uw C4 vragen
2. Mijn verlof begint ook op de laatste werkdag van van juli, moest je in augustus willen afkomen, laat je maar iets weten
wedden van welAng wrote:Verkennen Kawa??? Hier valt niets meer te verkennenkawa wrote: Maar jullie gaan toch nog eens verkennen denk ik dan.... ik hoor het wel
wat krijgen we als we u paden laten zien die je niet kent
ne bak leffe
opgelet : ik ben dat smeerlapke, die hier ooit heel mtb.be op zijn kop heeft gezet met illegale trails in die buurt...