word cup offenburg ( start rij )

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Corsa
Mountainbiker

Post by Corsa »

de janssens wrote:
gf biker wrote:Als hij zoals in dat intervieuw vermeld staat naar Offenbach trekt d'oh! zal hij die top 30 toch op zijne buik kunnen schrijven
waarom ? ik kan ni volgen ?
Tis ni in Offenbach te doen :lol: :lol: maar in Offenburg :wink:

En ik duim zeker voor Roel, hij is er al dikwijls dichtbij geweest, nu ne keer prijs hebben zou super zijn [-o< [-o<
De Janssens
Mountainbiker

Post by De Janssens »

aaahhhh owkee :oops: :oops:
LOL :lol:
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

de belgische nationale selectie logeert in hotel palmengarten, ikke ook :bounce:
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

de janssens wrote:[-X [-X
dus dan moet er maar een stuk of 6 man starten in Peking ofwat ??
enkel degene die kans maken op een medaille ?? leuke wedstrijd :roll:
ik zeg nu zomaar iets, maar als er daar nu eens 3 belgen in de top 20 zitten, da zou ik geweldig vinden.
Nys en Meirhaeghe moeten zeker van de partij zijn (vind ik)
waarom zou je beide meenemen: geen van de 2 rijdt ook maar 1 top 10 plaats, met alle respect voor beide, maar dan vindt ik dat ge beters een paar jonge gasten (die ook geen medaillekans hebben) laat proeven van een internationaal evenement en ervaring laat opdoen.

Roel is een constante, rijdt steeds mee vooraan: die MOET mee

Als ze plechtig beloven om 1, 2 en 3 te worden...tja, dan mogen ze :wink:
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Corsa wrote:
de janssens wrote:
gf biker wrote:Als hij zoals in dat intervieuw vermeld staat naar Offenbach trekt d'oh! zal hij die top 30 toch op zijne buik kunnen schrijven
waarom ? ik kan ni volgen ?
Tis ni in Offenbach te doen :lol: :lol: maar in Offenburg :wink:
Inderdaad, die pipo's weten begot nog niet eens waar de wereldbeker plaats heeft :-? #-o Zwijg stil dat ze een deftige reportage in elkaar zouden steken. :roll: Ze trekken verdomme gewoon naar de verkeerde plaats =D> =D> goe bezig Image
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Willy D wrote:waarom zou je beide meenemen: geen van de 2 rijdt ook maar 1 top 10 plaats, met alle respect voor beide, maar dan vindt ik dat ge beters een paar jonge gasten (die ook geen medaillekans hebben) laat proeven van een internationaal evenement en ervaring laat opdoen.

Roel is een constante, rijdt steeds mee vooraan: die MOET mee

Als ze plechtig beloven om 1, 2 en 3 te worden...tja, dan mogen ze :wink:
Hier ben ik het niet mee eens.

Die jonge gasten moeten eerst nog rijpen vooraleer ze aan de Olympische spelen meedoen, en wees gerust, hun tijd komt ook nog hoor.
En ok, tot nu toe heeft géén van beiden een top 10 plaats behaald, maar wat niet is kan nog komen, en Meirhaeghe kwam toch al aardig in de buurt in Houffalize, en toen was hij nog maar net zijn mtb-seizoen begonnen. En als je dan ziet dat Nys in de laatste wedstrijden van de Benelux cup niet moet onderdoen voor Meirhaeghe (in tegendeel, hij lijkt zelfs beter te zijn op dit ogenblik), dan is volgens mij zijn grootste probleem zijn slechte startpositie.

Meirhaeghe en (vooral) Nys zitten op de top van hun kunnen (Meirhaeghe misschien iets over die top :( ), dus moeten beide de kans krijgen om naar de Olympische spelen te gaan. En je weet nooit wat er tijdens zo'n speciale wedstrijd gebeurt hé, kijk maar naar het veldrijden, bij "speciale" wedstrijden zoals bijvoorbeeld het WK durven er hier ook niet de meest voor de hand liggende mensen op het podium staan.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Ik wou net vragen wat er dit weekend in OffenBACH te doen is, maar ik zie dat men mij al voor geweest is. :wink:

Ik ben maar zo vriendelijk geweest van de jongens van Sporza op de hoogte te brengen van hun stommiteit.
Wouter
Mountainbiker

Post by Wouter »

scelter wrote:Ik wou net vragen wat er dit weekend in OffenBACH te doen is, maar ik zie dat men mij al voor geweest is. :wink:

Ik ben maar zo vriendelijk geweest van de jongens van Sporza op de hoogte te brengen van hun stommiteit.
Het Nieuwsblad doet nog beter. Blijkbaar zijn er twee wereldbekers dit weekend: eentje in Offenbach én eentje in Offenbérg. Dat je een naam verkeerd overneemt ok, maar dat je dan nog in hetzelfde artikel twéé keer een verkeerde naam gebruikt.. amateurs :drunk:

Oja, aangezien Nys een heel blad krijgt, verwachtte ik ook nog wel een interview met onze topper (Roel) in de krant... wishful thinking :wink:
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

de janssens wrote:[-X [-X
dus dan moet er maar een stuk of 6 man starten in Peking ofwat ??
enkel degene die kans maken op een medaille ?? leuke wedstrijd :roll:
ik zeg nu zomaar iets, maar als er daar nu eens 3 belgen in de top 20 zitten, da zou ik geweldig vinden.
Nys en Meirhaeghe moeten zeker van de partij zijn (vind ik)
het laatste jaar heeft Roel veel meer laten zien dan Filip en zeker dan sven
Roel is dit jaar al vrij goed bezig
ik zie dus niet in waarom ze die zouden thuis laten
vergeet niet dat hij in athene maar juist naast een medaille greep (4de)
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Het is niet dat Nys aandacht van de anderen afpakt, anders was er helemaal geen aandacht voor de MTB ... dus het kan enkel positief zijn voor de MTB-sport in België.

De volgende generatie kan er alleen maar baat bij hebben :wink:
Post Reply