Van Eyck Shop Aalst

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Falco
Mountainbiker

Post by Falco »

falconer wrote:al eens hun prijs voor Mavic Crossland : 122€ en Crossroc: 158€ gezien?
Absolute bodemprijzen! Volgens mij kunnen veel fietsenboeren ze aan die prijs niet inkopen.

Na de crash zijn de wielen ook opgeslagen. ze zijn dus blijkbaar efkes te diep geweest. er was misschien wel nood aan een crashke.
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

Puur voor de prijs zullen er niet veel onder Van Eyck gaan...

maar, communicatie en kennis van het product is beperkt...

heb vandaag een polar S 710i gekocht...

Prijs in de winkel--> 291 euro
prijs aan de kassa-->270 euro
prijs via internet bestelling en afgehaald in de winkel-->256 euro

prijs bij de meeste polar verdelers, boven de 330 euro....

maar hoeveel keer ge moet over en weer bellen eer alles in orde is :roll:

op de site staat de Ciclo HAC4 aan 167 euro, met inclusief de interface...
:-?

wel 10x gebeld naar Aalst, niemand kon mij uitleg geven, ja van diene site weet ik niks, mailt is naar de verantwoordelijke, dat was mijn eerste reactie dat ik kreeg...
na wa zagen gin g hij mij doorverbinden want hij kende er zelf niks van...
di was al beter op de hoogte over wat het ging, maar hij ging is in de dozen kijken, hij durfde het zo ni zeggen...
nadien terug gebeld, meneer was al weg en niemand wist van iets...
dan ging er een mevrouw het is nazien en moest ik na een half uur is terug belle...
die zei dan met zekerheid dat de interface er niet bij was...
dat wist ik eigenlijk zelf al, want die zit alleen bij de HAC4+, maar als het zo staat op de site :-?
Het moest er maar is bijzijn, dan was dat toch het koopje van de maand...

Niks slecht over de winkel, maar hun prijzen van de produkten zijn niet evenredig met hun kennis van zaken...

Zolang wij weten wat we moeten hebbe en de prijzen blijven zo schitterend is dat voor mij toch de place to be :P
Guest

Post by Guest »

Als het op hun site staat + interface moeten ze hem wel aan die prijs leveren met interface. Print dat gewoon af, bestel dat en ga het afhalen. Anders dreig je klacht neer te leggen bij de economische inspectie wegens frauduleuse reklamepraktijken.
Bij bike-discount kon je begin dit jaar ook de 'Hac4 met interface' kopen aan een lagere prijs dan de 'Hac4+'. En beiden zijn exact hetzelfde. Het enige verschil is dat bij de Hac4+ Ciclosport zelf het pakket samenstelt en bij de Hac 4 met interface de verkoper van 2 pakketten 1 maakt.
Ik kon dat toen ook niet goed volgen maar bike-discount heeft inderdaad geleverd aan 199 € (met interface en software).
Nijl
Mountainbiker

Post by Nijl »

Ze doen daar ni moeilijk over zene gewoon zeggen: "op internet staat diene prijs" en dan antwoorden ze "jamaja da knn wij ni allemaal bijhouden zene"..... dan beginnen ze te klagen over het systeem en na 5 min krijg je de prijs van op hun site (dit al 3 maal voorgehad en 3* hetzelfde verhaal :) )
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Nijl wrote:Ze doen daar ni moeilijk over zene gewoon zeggen: "op internet staat diene prijs" en dan antwoorden ze "jamaja da knn wij ni allemaal bijhouden zene"..... dan beginnen ze te klagen over het systeem en na 5 min krijg je de prijs van op hun site (dit al 3 maal voorgehad en 3* hetzelfde verhaal :) )
Kan dit bevestigen... leve het internet :wink:
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Maar ik vind dat dieje website op niet veel trekt... of ben ik dat alleen die daar niet wijs uit geraakt...

Heb mij al (een paar keer zelfs geregistreerd)....login werkt niet...soms krijg ik een login scherm als ik iets wil zien na herhaaldelijk klikken op dezelfde link gaat dan dan wel weer ineens...

Echt veel vertrouwen geeft mij dat niet om online te komen bij VanEyck...

Eric B
viper
Mountainbiker

Post by viper »

VE blijft een zaak waar je best naar toe gaat. Het kost ook veel tijd de zaterdag om aan de 2 bedienkassa's aan te schuiven. Rekening houdend met de prijs loont het echter de moeite. Die site is er maar een beetje bijgesleurd, ze zijn op dit gebied zeker geen koplopers.
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Waar kan ik ergens de openingsuren vinden van de winkel in Tessenderlo.
Op de website kan ik nergens de openingsuren vinden. #-o
viper
Mountainbiker

Post by viper »

Inderdaad, nogal slordig. Dat wordt bellen.
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

viper wrote:Inderdaad, nogal slordig. Dat wordt bellen.
Tiens,
ik heb het nochtans binnen de 10 seconden gevonden op hun mainpage??
Perfect in orde toch?

http://www.vaneyck-aalst.be/info.html

Van Eyck Sport - Tessenderlo
Sparrenweg 98 - 3890 Tessenderlo
Tel 013/33.83.77 - Fax 013/33.83.87

Openingsuren
Maandag Gesloten
Dinsdag 10.00-12.00 13.00-18.30
Woensdag 10.00-12.00 13.00-18.30
Donderdag 10.00-12.00 13.00-18.30
Vrijdag 10.00-12.00 13.00-19.30
Zaterdag 10.00-17.00