en de conditie begint ook terug op pijl te komen
19/05/2007 Grobbendonk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Wil hier ook nog enkele positieve commentaar geven. Al vele malen militair domein hier gereden, ditmaal was 't extra leuk gekozen qua parkoers. De eerste 16km waren dus toppie
. Temeer omdat 'k alle paadjes voor mij alleen had. Bevoorrading in orde.
Blijkbaar enkelen met verschillende km-stand hier. 1 had zelfs 1.9km gehaald, een andere 8km. Ge moest inderdaad soms goed in't oog houden waar de soldaatjes de pijltjes hadden hangen, maar ze hingen er allemaal wel
.
Na bevoorrading dacht ik het bloso-parkoers voorgeschoteld te krijgen, maar niks van dat. 0.0 percent bloso !! Chapeau voor de parkoersbouwer want gans de 2de helft bestond uit lekker swingende paadjes met zeer tot bijna niks Mc Adam ertussen. Allemaal nieuw terrein voor mij en goedgekeurd !
Deze zal ik volgende keer zeker niet missen. 10/10 en dat geef 'k ni gemakkelijk zulle .

Blijkbaar enkelen met verschillende km-stand hier. 1 had zelfs 1.9km gehaald, een andere 8km. Ge moest inderdaad soms goed in't oog houden waar de soldaatjes de pijltjes hadden hangen, maar ze hingen er allemaal wel
Na bevoorrading dacht ik het bloso-parkoers voorgeschoteld te krijgen, maar niks van dat. 0.0 percent bloso !! Chapeau voor de parkoersbouwer want gans de 2de helft bestond uit lekker swingende paadjes met zeer tot bijna niks Mc Adam ertussen. Allemaal nieuw terrein voor mij en goedgekeurd !
Deze zal ik volgende keer zeker niet missen. 10/10 en dat geef 'k ni gemakkelijk zulle .
-
chris vda
- Mountainbiker
- Location: cannondale scalpel team, cannondale Supersix Evo Hi-Mod, GT Zaskar LTS
om 10.00 vertrokken met de zoon, zijn eerste mtb tocht. (de 25, alles samen toch nog 38 km)
Leuke tocht en goed afgepijld.
Zoals altijd.
Ik geloof dat ik deze tocht vorig jaar ook in augustus of juli gedaan heb.
Eens benieuwd van de commentaren van onze vrienden uit gent?!
Morgen scherpenheuvel.
greetz
Zoals altijd.
Morgen scherpenheuvel.
greetz
-
chris vda
- Mountainbiker
- Location: cannondale scalpel team, cannondale Supersix Evo Hi-Mod, GT Zaskar LTS
om 10.00 vertrokken met de zoon, zijn eerste mtb tocht. (de 25, alles samen toch nog 38 km)
Zoals altijd.
Morgen scherpenheuvel.
greetz
Zoals altijd.
Morgen scherpenheuvel.
greetz
inderdaad zeer schoon tochtje: heb samen met men buurvrouw, haar jongste en 2 van mijn kids (wie kan tellen: 2 volwassenen, en 3 kids
) de 25 gereden. Uiteindelijk uitgekomen aan 32 km wat voor mijne 10-jarige iets te lang was.
schitterende tracks.
Chris vda; als jij met een scalpel rijdt, je zoontje met ne speci...dan hebben we elkaar verschillende keren 'gekruist'
Willy
schitterende tracks.
Chris vda; als jij met een scalpel rijdt, je zoontje met ne speci...dan hebben we elkaar verschillende keren 'gekruist'
Willy
chris vda wrote:om 10.00 vertrokken met de zoon, zijn eerste mtb tocht. (de 25, alles samen toch nog 38 km)
Zoals altijd.
Morgen scherpenheuvel.
greetz
heeft uw zoontje magura's van remmen
dan heb ik u aan de bevoorrading zien paseren
- pacobike
- Mountainbiker
- Location: Minerva Outback ALU7500 full LX - Merida TFS 900 Magura - Ridley Ignite
@crhis vda: de mannen van Gent vonden het héél goed zulle .. voor dat komen wij naar de provincie Antwerpen, en we zijn in Grobbendonk op onze wenken bediend geweest (40km) ... aan de liefhebbers van dit parcours kunnen wij zeker de rit in Kleine Brogel (vertrek ook op militair domein van onze F16's en ...) aanraden, is een zeer gelijkaardig parcours, dus volgend jaar uitkijken naar die rit in Limburg begin februari, een aanrader !
De tocht vandaag was zo vlak als wat, maar de opeenvolging van bochten, optrekken, nijdige klimmetjes, zanderige bodem, ... laat zich op het eind toch voelen, de bevoorrading bij het uitrijden van het militair domein is vroeg voor de grote toer, maar is welgekomen ... je voelt onmiddellijk het verschil als het domein verlaat ... maar ook dan was de tocht meer dan de moeite waard in een zeer bosrijke regio ... offroad 95% ? Dit zal je in Oost-Vlaanderen nooit op een VTT kunnen beleven ... Een dikke proficiat voor de parcoursbouwer !
CU next year !
De tocht vandaag was zo vlak als wat, maar de opeenvolging van bochten, optrekken, nijdige klimmetjes, zanderige bodem, ... laat zich op het eind toch voelen, de bevoorrading bij het uitrijden van het militair domein is vroeg voor de grote toer, maar is welgekomen ... je voelt onmiddellijk het verschil als het domein verlaat ... maar ook dan was de tocht meer dan de moeite waard in een zeer bosrijke regio ... offroad 95% ? Dit zal je in Oost-Vlaanderen nooit op een VTT kunnen beleven ... Een dikke proficiat voor de parcoursbouwer !
CU next year !
-
chris vda
- Mountainbiker
willy, kogaboy,
idd, in de tijd een specialized hotrock fsr gekocht en wat geupgrade met mijn vorige onderdelen. (waaronder die magura en wat woodman onderdelen)
heb zelf een scalpel team. Kwestie van het goede voorbeeld aan de kids te geven
willy, dan heb ik jullie nog opgehouden in een bergop. Ik wilde als een grote meneer eens naar boven gaan maar mijn ketting vloog eraf toen ik als een beginneling schakelde.
We zijn na de watermolen langs het sas gereden. Lander is zelf 8 en we hadden al 7 km erop zitten voor de start en we moesten ook nog naar huis.
Ik vertrouwde het niet echt.
idd, in de tijd een specialized hotrock fsr gekocht en wat geupgrade met mijn vorige onderdelen. (waaronder die magura en wat woodman onderdelen)
heb zelf een scalpel team. Kwestie van het goede voorbeeld aan de kids te geven
willy, dan heb ik jullie nog opgehouden in een bergop. Ik wilde als een grote meneer eens naar boven gaan maar mijn ketting vloog eraf toen ik als een beginneling schakelde.
We zijn na de watermolen langs het sas gereden. Lander is zelf 8 en we hadden al 7 km erop zitten voor de start en we moesten ook nog naar huis.
Ik vertrouwde het niet echt.