26/05/07 Kaprijke Cycloontoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
adilo
Mountainbiker

Post by adilo »

Knurrebikers lady wrote:Kan ook niet... Verlengd weekend in chalet :lol: en rijden zondag gedeelte van de tour tilff-bastogne-tilff.

Vorig jaar ook in Kaprijke gereden, schoon toerke.

De leute alvast !
welk soort parcour kan ik daar verwachten ik ken dat stuk niet..
Polders of bos en aard van de weg ?
Zaterdag waarschijnlijk regen dus wat kan ik daar verwachten ?
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

vero wrote:
Knurrebikers lady wrote:Kan ook niet... Verlengd weekend in chalet :lol: en rijden zondag gedeelte van de tour tilff-bastogne-tilff.

De leute alvast !
Schoon parcours met veel bos en veldwegels (bossen rond Ursel/Drongengoed en Lembeekse Bossen). Ze stippelen telkens mooi tochtje uit met veel off-road.
Ik denk dat parcours nog vlot bereidbaar zal liggen, misschien hier en daar een plas in de bossen, maar geen ploeterwerk.

Grtjs
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

Jan B. wrote:Hou mijn website in de gaten voor meer nieuws over dat bikeweekend (Kaprijke/Wolfsdonk/Theux).
Als je die alle drie op één weekend gaat rijden, =D> #-o =D> #-o
Voorzie dan maar een voorraadje powerbars en een dag verlof voor dinsdag. Enne, leg je verwachtingen voor Theux dan maar niet te hoog.

Ik wacht trouwens nog altijd op je beloofde verslagje (hier op deze site) over Steenhuize/Wijnhuize.
adilo
Mountainbiker

Post by adilo »

Knurrebikers lady wrote:
vero wrote:

De leute alvast !
Schoon parcours met veel bos en veldwegels (bossen rond Ursel/Drongengoed en Lembeekse Bossen). Ze stippelen telkens mooi tochtje uit met veel off-road.
Ik denk dat parcours nog vlot bereidbaar zal liggen, misschien hier en daar een plas in de bossen, maar geen ploeterwerk.

Grtjs
ok bedankt...
we zullen ook van de partij zijn
Maorten
Mountainbiker

Post by Maorten »

vandaag mijn deel van de uitpijling wisten controleren (waarom mensen toch altijd leuk vinden om pijlen te draaien hee, ik snap dat niet!!!!) parcours ligt droog, dus mag regenen zal niet veel verschil brengen denk ik.
denk dat er genoeg variatie in ons parcours zit, zowel bossen als landwegen en beetje baan (kan je niet onderuit hee)
vooral in onze kortere afstanden zit wel wat baan, maar de70/90/110 zijn volgens ons verhoudingsgewijs heel goed, maar de 30 en 50 hebben spijtig genoeg wel wat meer baan in verhouding dan hee.

als ik mij niet vergis heeft er vorig jaar iemand met gps geregistreerd hoeveel verhard en onverhard er was op onze 100km en kgeloof dat juist geen 70% onverharde km's waren dus dat is redelijk denk ik
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

greenie wrote:
Jan B. wrote:Hou mijn website in de gaten voor meer nieuws over dat bikeweekend (Kaprijke/Wolfsdonk/Theux).
Als je die alle drie op één weekend gaat rijden, =D> #-o =D> #-o
Voorzie dan maar een voorraadje powerbars en een dag verlof voor dinsdag. Enne, leg je verwachtingen voor Theux dan maar niet te hoog.

Ik wacht trouwens nog altijd op je beloofde verslagje (hier op deze site) over Steenhuize/Wijnhuize.
Greenie,

Ik heb een voorraadje powerbars/-gels in mijn camelbak zitten. Theux zal ik niet meer dan de 60 doen, want de 90 is veel te zwaar.

En over Steenhuize: ben er niet geraakt.

Dus (na) dit weekend kan je zeker mijn verslagen lezen van Kaprijke en Wolfsdonk.
swentibold
Mountainbiker

Post by swentibold »

Ook ik zal aanwezig zijn. denk van te starten rond 08.30u

hij komt er aan : de vtt van daring Maria - aalter op vrijdag 29/06 vanaf 15.30
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Ga Tilff links laten liggen en ga hier de 110km afhaspelen :-D
Vorig jaar schoon ritje en Tilff zal toch geen goed weer zijn voor de "jeanettenbak".
barscatto
Mountainbiker

Post by barscatto »

Allez, na het lezen van de berichten zal het waarschijnlijk ook daarheen gaan! ... we zullen zien mss. tot morgen!!
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

De leute alvast !

Hebben ook verlengd weekend
Rijden de 137 km in Tilff-Bastogne-Tillf,
met 7 man
Ook chalet gehuurd
Hoit
Post Reply