22/04 Mtb Sint-Truiden.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

Tja, die bloesems konden wel al eens weg zijn tegen zondag. :evil: T'is ook een mooie streek maar die tocht is mij te tam. Ik ga naar Eupen, veel ruiger terrein daar. :-D Ik wens iedereen veel plezier.
Frankyspec
Mountainbiker

Post by Frankyspec »

MTBart wrote:Schitterend fiets weer dus.

Toch nog even een vraagje ivm de afstanden. Er zijn al zoveel mogelijkheden maar is er ook iets van rond de 35km? Op de site van de organisatie heb ik op de routes gezien dat dit vorig jaar wel was. De 45 is voor mij nog wat te zwaar denk ik. En om voor 25km van Hechtel naar St-Truiden te rijden is niet de moeite.
Dit jaar is inderdaad de 35km niet meer voorzien,omdat het parcours licht gewijzigd is en het hierdoor moeilijker was om de 35 km rond te krijgen. #-o
Maar de 45 km is goed te doen,eventueel tempo wat aanpassen :wink: en omdat het weer al enkele weken zeer gunstig is ligt het parcours er dan ook zeer droog bij :lol: geen modder te bekennen 8)
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

heb deze toch vorig jaar ook gereden :-D en kijk sindsdien al uit naar die van dit jaar :drunk: . Ga voor de 70 km gaan. heb nog wel vraagskes: hoe staan de bevoorradingen 8-[ voor de 70 km? Gaat er zondag nog bloesem aan de boomkes hangen?
Caye
Mountainbiker

Post by Caye »

Ik doe deze tocht al enkele jaren en ondanks het 'lichtgolvend' terrein, kan je er vlot biken. De streek is er gewoon fantastisch mooi !! Ik zal er zeker staan! 70km natuurlijk
Bloody Savio
Mountainbiker

Post by Bloody Savio »

Volgens de MTB.be kalender is de vertrektijd tot 11u, op de site staat echter slechts tot 10u30 aangegeven.
Omdat ik gene vroege vogel ben en van regio Turnhout moet komen, zou ik graag weten hoe laat ik kan vertrekken en of er dan ook nog voldoende bevoorrading mag verwacht worden (want soms hebben de laatste vertrekkers amper of geen bevoorrading over).
Winno
Mountainbiker

Post by Winno »

Vermits het zondag wereldbeker MTB is in Houffalize en deze mooie tocht toch zou willen rijden had ik graag geweten of deze zaterdagnamiddag al is afgepijld? Heb al veel positieve commentaar gehoord en zou hem dan graag willen rijden. Zou vooral willen weten of de 70 is afgepijld?
Hartelijk bedankt.
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Nog een vraagje is de 25 km te doen voor een jeugdige van 12 jaar (mag niet meer kind zeggen, hij is zijn pas gaan halen)
Donske
Mountainbiker

Post by Donske »

Voor de twijfelaars, nie twijfelen en naar St-Truiden afreizen. Heb de tocht vorig jaar gereden en was van plan ze ook dit jaar te doen. Stond met stip genoteerd in mn agenda. Niets dan lof over het parcours. Helaas zal ik er zelf niet zijn dit jaar, wil graag de wereldbeker in Houffalize gaan zien dus we gaan richting ginds een tt meepikken.

Veel plezier in ieder geval en volgend jaar ben k er trug bij !
Ebo
Mountainbiker

Post by Ebo »

Kan er iemand het juiste adres geven van de inschrijving? Want de TT Bikrs zouden zondag graag aan de start komen zonder te moeten zoeken.
Frankyspec
Mountainbiker

Post by Frankyspec »

de 70 km wordt zaterdag gepijld,maar ik durf niets te beloven om welk uur deze klaar zal zijn? 8)
De 25 km is zeker te doen voor de leeftijd van 12 jaar,zelfs jonger is geen probleem! :lol:
Vertrek kan tot uiterlijk 11h,en de bevoorradingen zijn zeker geen probleem :-D
Vertrek is in Melveren,aan het domein Terbiest;Is gelegen aan de Hasseltsesteenweg in St-Truiden,vlakbij het rond punt,is er maar 1.
Tevens staat op alle invalswegen duidelijk aangegeven 8)
In ieder geval het parcours ligt er fantastisch bij,door dit mooie weer en de bloesem is nog steeds van de partij =D>
Post Reply