Freeriders Groot Beersel, Halle, St genesius rode?

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

t is daar nooit echt drassig met de bomen die er staan, dat beetje regen van de afgelopen 24 uur is niet zo erg, t is er waarschijnlijk heel goed berijdbaar nu.
Piker
Mountainbiker

Post by Piker »

Kging vroeger veel naar berlé was der wel super.Lang gelden dak der geweest ben.Ook veel franstaligen enz...Mjah tozu wel leuk zijn moest der iets zijn in halle ofz dworp ? Laat me maar weten als iemand wil gaan riden :)
keké
Mountainbiker

Post by keké »

piker: al gaan rijden aan de zavelberg, boven op drasop (krabbos) naast de brug van de autostrade? is er nog eens plezant om effe te bike, en de jumps worde ginder elke keer bijgewerkt en hoger door locals.
zou ook eens moete gaan me men schupke :-)

zal is wa fotos opt forum zette voor andere geinteresseerden, as ik weet hoe da gaat.

greetz
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

hmmm, ben ook wel geintereseerd, waar ligt dat juist? 8)
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

is ni zo speciaal zene arno, die plek wa ik u al heb laten zien is véél beter om te dirten zene!!!

k wil hier altijd met u is naartoe gaan zene maar is ni zo fameus hoor
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

ok wanneer :lol: :bounce:
keké
Mountainbiker

Post by keké »

Dworp, vanwaar zijt ge? mss kan ik van dan de weg uitleggen, as ge het gravenhof kent, 100meter meer richting halle, daar is een garage van ford, juist naast de garage omhoog, den berg op, tot helamaal bove, dan kom ge in nen S-bocht, maar blijf die straat volgen en neem de eerste baan rechts, klein bergje af, en dan zijt ge der, ge vind et op uw rechter hand, ge zult da wel zien, ( nie over de brug van autostrade rijde, is dervoor) pak mss schupke mee om wa bij te scheppen, ga er ook eens werk van maken. greetz
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

wanneer ge maar wilt maar die andere spot is dan véél beter voor u zene!!!
alleen dit WE past niet #-o

k zal den arno wel de weg wijzen, ken gans de omgeving hallerbos,dworp,... van binnen en van buiten :lol: :wink:
Piker
Mountainbiker

Post by Piker »

Tis weer wa goe weer aant worden mss dak tees weekend is naar berlemont ga trappen.Lang geleden dak der geweest ben...
Harry
Mountainbiker

Post by Harry »

Bois de Berlaymont ;)
Post Reply