16/09/2007 Grand Raid Godefroy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- berggeitje1
- Mountainbiker
Post by berggeitje1 »
Ik heb me vorige zaterdag ingeschreven, tot op heden nog geen bevestiging gehad. Ik heb reeds een mailtje gestuurd naar de organisatie maar geen respons gehad.
Heeft dat van jullie ook zo lang geduurd.
groetjes
Wim
groetjes
Wim
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
Same here, nog geen bevestiging gekregen. ik heb ergens anders al gelezen dat ze zelfs hun startnummer al kennen.
We zullen zien......
We zullen zien......
modderfreak wrote:Ik heb me vorige zaterdag ingeschreven, tot op heden nog geen bevestiging gehad. Ik heb reeds een mailtje gestuurd naar de organisatie maar geen respons gehad.
groetjes
Wim
- berggeitje1
- Mountainbiker
Post by berggeitje1 »
Goed nieuws.
Deze avond toch antwoord gekregen van de organisatie.
Ik moet eerst het verschuldigde bedrag overmaken en dan zenden ze mij een bevestiging en het kadernummer.
groetjes
Wim
Ik moet eerst het verschuldigde bedrag overmaken en dan zenden ze mij een bevestiging en het kadernummer.
groetjes
Wim
- berggeitje1
- Mountainbiker
Post by berggeitje1 »
Goed nieuws.
groetjes
Wim
groetjes
Wim
- Rode Kogel
- Mountainbiker
Post by Rode Kogel »
iemand nog tips.. we (3pers) zoeken nog overnachtings plaats voor bouillion.... 
basic camping: Halliru op 800 vlakke meter van de start, laatste 2 jaar geweest...alleen vorig jaar last gehad van bierzuipende, ladderzatte noorderburen (40/70 - km rijders)Rode Kogel wrote:iemand nog tips.. we (3pers) zoeken nog overnachtings plaats voor bouillion....
gastronomisch hotel: hotel de la poste (eerste jaar geweest)