nico eeckhout

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

raketwomanFIE wrote:
Steven® wrote:Tis toch weer grappig hoe er hier een hele hoop zijn die er een uitgesproken mening over hebben zonder er ook maar één beeld van gezien te hebben.
er zijn geen beelden van maar woorden zeggen genoeg......
Euh, herinner je u de volgende uitspraken:

"Ik heb alleen wa gedreigd" (Bart Wellens na zijn karate trap)
"Ik ben tegen zijn achterwiel gereden en viel" (Sven Nys op het BK)
"Ik heb nooit doping gebruikt" (Johan Museeuw heel zijn carrière)
"..."

Woorden zeggen juist niks, in het heetst van de strijd durft men de dingen nogal eens fout te beoordelen (vooral in het eigen voordeel). Het zijn de beelden die tellen, en deze zijn er helaas blijkbaar niet.
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Waarom wordt de motard niet gesanctioneerd, dat lijkt me eerlijker.
,,Als’’ Nico zo lang aan dat busje cola bleef hangen had hij maar een beetje gas moeten terugdraaien.
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Motard is ook uit de wedstrijd gezet en heeft zelfde boete (€125) gekregen.
KAMELEON
Mountainbiker

hy

Post by KAMELEON »

ooit koers gezien de vualta
daar duwen ze zichaf ze zich af aan de drank moto
een ne cola op einde van ne koers heel normaal
=even goed als ne powergel een goedkoper zelf's
het zal wel iets te maken hebben met die pro tour toestanden
yip een de jeugd= goe bezig
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

mtb grietje wrote:
Waarom in volle aanval een blikje cola aannemen, dat is mij al een raadsel... :roll:
Er zijn er wel die drank meenemen voor een beachrace van 20km... Dus wat is er dan raar aan een blikje cola aannemen? In de koers is het toch de normaalste zaak om te blijven eten en drinken.
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

Volledig terecht, ze zouden hem levenslang moeten schorsen, als meneerke denkt van in de winter met de bike een beetje de zot af te geven en iedereen van de weg rijdt mag hij voor mij levenslang geschorst worden, maar iedereen zijn mening hé!!!
Pietje
Mountainbiker

Post by Pietje »

Riding Butcher wrote:Volledig terecht, ze zouden hem levenslang moeten schorsen, als meneerke denkt van in de winter met de bike een beetje de zot af te geven en iedereen van de weg rijdt mag hij voor mij levenslang geschorst worden, maar iedereen zijn mening hé!!!
die reactie doet mij denken aan die kleinen duitser die flipt... raar hé :drunk:
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

freezy wrote:
mtb grietje wrote:
Waarom in volle aanval een blikje cola aannemen, dat is mij al een raadsel... :roll:
Er zijn er wel die drank meenemen voor een beachrace van 20km... Dus wat is er dan raar aan een blikje cola aannemen? In de koers is het toch de normaalste zaak om te blijven eten en drinken.
Ja ma da 'm dan ff zijn voorsprong uitbouwt en dan een blikje cola neemt #-o
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

alsof dat iets aan het koersbeeld zou gdn hebben, die 10seconden amai ik heb er al in de koers gzn die meer as 10seconden aan de " drinkebus hangen ze, maja ne belgische trui valt natuurlijk direct op.
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

Riding Butcher wrote:Volledig terecht, ze zouden hem levenslang moeten schorsen, als meneerke denkt van in de winter met de bike een beetje de zot af te geven en iedereen van de weg rijdt mag hij voor mij levenslang geschorst worden, maar iedereen zijn mening hé!!!
Leg eens uit.
Post Reply