vrouwen die hun man zijn fiets lenen (voor altijd)

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Knurrebikers lady wrote:Tip: Bij ek. verjaardag geef je haar MTB kado !!! (succes verzekerd)

Ik destijds eens geprobeerd met oude MTB van buurman en gezien dit vree goed bevallen was, mocht ik van mijn ventje de week nadien nieuwe MTB gaan bestellen voor mezelf. Als da genen schat is ! =D> =D> =D>
Mister T heeft voor mijn nieuwjaar ne schoonen kilometerteller gekocht terwijl ik een lingerie-setje verwacht had... #-o
en voor mijn Sinterklaas heb ik MTB schoentjes gekregen maar die ben ik al kwijt ergens op een toertocht in Frankrijk!

Wat zijnen vélo betreft, dienen is veel te groot voor mij en ik denk niet dat hij mij zou laten rijden met zijnen carbonnen Rush...
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

jimi wrote:
formax wrote:Het feit dat je een cannondale rush, een cannondale scalpel, een merlin, een scott scale en een specialized epic hebt doet me nu niet echt medelijden met je hebben... 8)

>
ik vraag absoluut geen medelijden,ik ben al blij dat ze mee gaat fietsen,ik hoor heel wat vrienden klagen over het feit dat hun vrouw het hele mtb-gedoe maar niks vindt;bij ons is er nooit ambras als ik met modderkleren binnenkom,meestal hangt ze zelf ook vol :-D
bij ons thuis is da ook het geval! Ik kan me wel inbeelden als je zelf niet rijdt, dat dat wel moeilijk te verstaan is en eerder ambetant dat manlief zo vuil thuis komt...
hier bij ons is er alvast geen ambras, ik kan alleen maar zeggen: vrouwkes, koopt u rap nen MTB en laat u nie kennen! :wink:
MT-Barbie
Mountainbiker

Post by MT-Barbie »

Nee mannen koop u rap zelf een wasmachine, dan zijt ge ook van dat gezaag vanaf !!! :P
sveester
Mountainbiker

Post by sveester »

of neem geen vrouw in huis ;)
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

MT-Barbie wrote:Nee mannen koop u rap zelf een wasmachine, dan zijt ge ook van dat gezaag vanaf !!! :P
Kopen is één.. gebruiken is een andere zaak ^^
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

kzal een nieuwe topic openen? wie is er al eens afgereden door zijn vrouw?waar zitten de mannen van de rappe madammen hier
oja.....ik word in den bergaf geregeld es voorbijgezjoefd door het liefste meiske van heel de wereld(slik)
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

jimi wrote:kzal een nieuwe topic openen? wie is er al eens afgereden door zijn vrouw?waar zitten de mannen van de rappe madammen hier
oja.....ik word in den bergaf geregeld es voorbijgezjoefd door het liefste meiske van heel de wereld(slik)
Ik...... :oops: :oops: :oops: #-o #-o #-o
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

trek het u niet aan makker........ik ben altijd eerst boven en dan komt er daar een halve wilde in den bergaf op stukken waar ik niet eens kan rijden mij voorbijgevlogen,hetzelfde in diepe modder,daar 'zweeft' zij precies over,maar ja wa wilde met 55 kilo
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

jimi wrote:trek het u niet aan makker........ik ben altijd eerst boven en dan komt er daar een halve wilde in den bergaf op stukken waar ik niet eens kan rijden mij voorbijgevlogen,hetzelfde in diepe modder,daar 'zweeft' zij precies over,maar ja wa wilde met 55 kilo
Eigenlijk, psychologisch ontleed.......is de jimi het werk, beul en trainingsbeest en z'n vrouwtje de roekeloze durfal.... 8)
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

ja,maar ik heb wel een schoon zicht zenne,koersbroekskes zijn bijna even sexy als paardrij-broekskes,tenminste als er een ferm kontje insteekt
Post Reply