thx davy, dat die groene/blauwe had ik nog niet opgemerkt.
Staan er bordjes langs de rode route? voor of na de spano fabriek?
misschien moeten we eens een stafkaartplannetje posten van onze persoonlijke trainigsroutes in deze buurt :)
Er is nog een aardig stukje in wevelgem/lauwe en ook eentje richting gavers/deerlijk
Lendelede
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
modderkruiper
- Mountainbiker
- stijn_merida
- Mountainbiker
Post by stijn_merida »
Gisteren naar gereden stuk van de mtb route enzo, sommige stukken waren toch echt wel te drassig in de gavers! anders was het op en top Fun!modderkruiper wrote:thx davy, dat die groene/blauwe had ik nog niet opgemerkt.
Staan er bordjes langs de rode route? voor of na de spano fabriek?
misschien moeten we eens een stafkaartplannetje posten van onze persoonlijke trainigsroutes in deze buurt :)
Er is nog een aardig stukje in wevelgem/lauwe en ook eentje richting gavers/deerlijk
-
modderkruiper
- Mountainbiker
Post by modderkruiper »
in de gavers ga je best wanneer het drassig ligt :) dan heb je minder last van wandelaars (en zij van ons)
Er staat een bordje aan voetbrug over kanaal waar je over moet tijdens rood van Ingelmunster, het wijst in de richting van ooigem.modderkruiper wrote: Staan er bordjes langs de rode route? voor of na de spano fabriek?
Ik weet niet van waar je precies bent maar hou er rekening mee dat de lus van meulebeke (rood+blauw) ongeveer 35 km is.
je kunt wel eventueel minder interessante stukken uitlaten hé.
Als ik zelf combineer hou ik ook soms enkel de beste van de ritten over on kort dan in naargelang de behoefte.
Zelf rij ik soms een parcours van +/-35 km startend ongeveer waar jullie op het rode van Ingelmunster komen (woon daar niet ver van).modderkruiper wrote: misschien moeten we eens een stafkaartplannetje posten van onze persoonlijke trainigsroutes in deze buurt :)
Ik heb het zelf gemaakt m.b.v. stafkaart en er ligt geen vast parcour in die buurt nochthans mooie paden (vind ik toch).
Het bevat oa: hulste (enkele klimmetjes vb muizelmolen), bavikhove, ooigem(ooigem bos + stukje technisch motorcrossparcours aan sluizen ooigem, dit laatste wel enkel bij geen nat weer).
o.a. veel paden die je had bij TT Hulste of TT Ingelmunster door Meulebeekse trappers georganiseerd (indien je deze gereden hebt).
Heb het wel helaas niet op file of roadboek ofzo.
Ben wel bereid eens af te spreken.
In de vooravond voor de tweede maal de route van Lendelede gereden. Eerste keer een pijl gemist
, dit keer heel het traject afgelegd en het mag gezegt worden, voor mij een schitterende route
.
Daar ik door tijdgebrek in het weekend niet veel kan fietsen is deze route een schitterend alternatief. De volgende keer neem ik wel eens de rode lus uit Ingelmunster erbij.
Eendikke proficiat aan degenen die dit parcours uitstippelden
Daar ik door tijdgebrek in het weekend niet veel kan fietsen is deze route een schitterend alternatief. De volgende keer neem ik wel eens de rode lus uit Ingelmunster erbij.
Eendikke proficiat aan degenen die dit parcours uitstippelden