@NonkelDrs
Volgens mij moet je geen schrik hebben voor de 20km. Op een TT bepaald iedereen zijn eigen tempo. Gebruik desnoods de stukken verhard of lichtlopende stukken als recup stukken.
11/03/2007 Putte-Stabroek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Palmboy
- Mountainbiker
Op http://www.mappy.be is het wel aangegeven hoor. Ik denk wel dat er voldoende aangegegven zal zijn hoe je moet rijden.timj wrote:Staat de vertrekplaats goed aangegeven (vanaf afrit a12) want mijne computer kan Oud Broek niet vinden?? of kan er iemand een plannentje online zetten???
Groejtes Tim
- Chimaera
- Mountainbiker
Omdat ge het zo vriendelijk vraagttimj wrote:Staat de vertrekplaats goed aangegeven (vanaf afrit a12) want mijne computer kan Oud Broek niet vinden?? of kan er iemand een plannentje online zetten???
Groejtes Tim
Gevonden met mappy;
A12 richting Rotterdam Bergen-op-Zoom, Afrit 12 Berendrecht, rechtsaf einde afrit (steenovenstraat), na een kleine 2km rechtsaf (konijnendreef), op't einde van deze straat (links of rechts afh. parking)
Ik ga zaterdag 10 maart mee afpijlen, dus zal er ik ook voor zorgen dat de afpijling voor de auto's in orde komt. Er zullen alleszins wel pijlen hangen naar kasteel ravenhof
greetz
Chimaera (den tapper)
- ! roeltje !
- Mountainbiker
Post by ! roeltje ! »
kund ge als ge richting bergen op zoom rijd ni beter der afrijde in stabroek al
- Chimaera
- Mountainbiker
ff opgezocht met andere routeplanner (routenet.be) en die stuurt me idd via afrit stabroek-noord (13), richting stabroek en na een goei 4km linksaf richting grens met Nederland, dan is't na ne kleine km op uwe linkerkant.! roeltje ! wrote:kund ge als ge richting bergen op zoom rijd ni beter der afrijde in stabroek al
route vanaf mij thuis = 40,9km
zelfde route met mappy = 47km
dus idd via stabroek is't korter en precies ook makkelijker
- ! roeltje !
- Mountainbiker
Post by ! roeltje ! »
ja ik kom zelf van berendrecht en zit opt school in stabroek.
in ieder geval zal zeker van de partij zijn
in ieder geval zal zeker van de partij zijn
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
allemaal geen last van , ik kom met de bike naar ginder
is een 14 tal kilometer van bij mij thuis, dan ben ik al goed opgewarmd tegen dat ik ginder ben
is een 14 tal kilometer van bij mij thuis, dan ben ik al goed opgewarmd tegen dat ik ginder ben
forza_inja wrote:allemaal geen last van , ik kom met de bike naar ginder![]()
ik ga ook me den biken van thuis uit vertrekken
vertrek daar normaal rond negen uur , kunnen we mss samen rijden