Sigma evo X pro

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Kabeltjes durven als ze te strak gebogen worden al eens slecht contact geven in de jacks.
Davyke
Mountainbiker

Post by Davyke »

Ik heb me net bij een plaatselijke fietsenboer een Sigma Evo X setje gekocht voor 68 euro. Twee lampjes en beugel voor op de fiets included. Goed genoeg voor sporadisch eens in de schemering te gaan rijden denk ik.

Das dus het setje met de zwaardere batterij... Makt in principe niet uit want ik ben zelf ook te zwaar :-)
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik heb de mijn zo bevestigd:

Image

Autonomie van 4 uur is sterk overdreven. Ik heb daarom een reserve batt.pack die onderweg heel snel kan omgewiseld worden. Je sleurt dan wel de extra grammen mee maar je hebt dan toch de zekerheid dat je langer met voldoende licht kan rondrijden.
Davyke
Mountainbiker

Post by Davyke »

Awel ik denk niet dat ik zo simpel die beugel kan installeren. Ik heb zo een gebogen stuurtje. In het midden waar ik die beugel normaal moet installeren is het stuur dan ook heel dik. Sorry ik ken al de termen nog niet. :-) Ik zal eens foto proberen te zoeken.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

de vorm van je stuur is niet zozeer belangrijk hoor. Ik zat ook met een rizer en het ging ook. Infeite staat dat gemonteerd op je stuurpen... :wink:
Davyke
Mountainbiker

Post by Davyke »

Awel ik ga het straks of morgen eens proberen aan te sluiten se. :-) Ik post wel een foto.

Maar ik zit met zoiets ongeveer (foto even gegoogled van wat ik ongeveer bedoel)

http://www.golup.de/files/1stuur.jpg

De elastiek is dan net iets te kort denk ik om die verdikking te overbruggen. Bij mij is hij zelfs nog iets dikker denk ik.
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Zal straks ook eens mijn opstelling doorsturen. :wink:
Davyke
Mountainbiker

Post by Davyke »

nebraz M/29j. wrote:Zal straks ook eens mijn opstelling doorsturen. :wink:
Ok, mail maar naar davy@x-power.be of post het hier he. :bounce:
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Alstublieft :wink:

Image

Image

Ik heb gekozen om de batterij op het frame te plaatsen. Ik denk dat een batterij van (350gr.) invloed heeft op het stuurgedrag. Zo is het ook overzichtelijk en de batterij is gemakkelijk te vervangen.
Davyke
Mountainbiker

Post by Davyke »

Als je nu maar 1 lampje opzet dan schijnt dit toch een beetje teveel naar links of rechts (hangt van je je keuze van lamp af natuurlijk)? Ik heb ze er gisteren ook even gewoon opgezet en toen merkte ik dit bij mijn stuur ook op. Of kan je het lampje ook nog een beetje draaien op zijn bevestigingsbeugeltje?
Post Reply